بیماری عجیب دختر ۱۳ ساله: درد زایمان بدون حاملگی

mojtaba
لوسی لاو دختر ۱۳ ساله چنان درد شکمی را تحمل می‌کند، که شبیه درد زایمان است، اما او حامله نیست.

لوسی لاو دختر ۱۳ ساله چنان درد شکمی را تحمل می‌کند، که شبیه درد زایمان است، اما او حامله نیست.
اولین بار وقتی این دختر به پزشک مراجعه کرد، به او گفته شد که درد شکمش به علت یبوست است. اما لوسی یبوست ندارد.
بعد از ماه‌ها تحمل  رنج و تقلا، لوسی ماه گذشته پذیرفت که به بیمارستان برود. در آنجا بود که پزشکان متوجه شدند که او از یک اختلال نادر دستگاه گوارشی رنج می‌برد.
این بیماری که به سندروم شریان مترانتریک فوقانی معروف است، وقتی اتفاق می‌افتد که دوازدهه – بخش آغازین روده‌ی کوچک بین دو شریان تحت فشار قرار می‌گیرد که می‌تواند باعث انسداد روده هم بشود. این بیماری آنقدر نادر است، که بیمارستان محلی سرویس سلامت همگانی بریتانیا به دنبال متخصصی است که بتواند این نوجوان را درمان کند.

زویی، مادر لوسی هفت هفته پس از مشاهده تقلای فرزندش در تلاش است پول کافی برای پرداخت به یک جراح متخصص خصوصی را تهیه کند.
این مادر ۳۶ ساله گفت: «لوسی ۲۴ ساعت هفت روز هفته درد می‌کشد و به همین دلیل بسیار ناراحت است، گریه می‌کند و نام مرا فریاد می‌کشد. فقط این‌طور می‌توانم وضع لوسی را توصیف کنم، شبیه درد زایمان است اما دو برابرش. من باید تحمل کنم که دختر ۱۳ ساله‌ی سالم من نمی‌تواند از رختخوابش بیرون بیاید. او مدرسه را خیلی دوست دارد و واقعا دلش برای دوستانش تنگ شده. او کرم کتاب بود، اما حتا کتاب هم نمی‌تواند بخواند، آنقدر که دردش زیاد است.»
در صفحه‌ای که برای جمع‌آوری کمک‌های مالی ایجاد شده، در یک ویدیو لوسی از درد به خودش می‌پیچد و می‌گوید: «نمی‌تونم دیگه تحمل کنم. نمی‌تونم مامان» لوسی که در شهر رینهام زندگی می‌کند از ماه آگوست دچار مشکل شد و هر بار که غذا می‌خورد شکمش درد می‌گرفت. در ماه اکتبر درد شدیدتر شد و او حدود ۱۲ کیلو وزن کم کرد.
(منبع: دیلی میل)

مطلب مرتبط:
کودکی که استخوان‌هایش حتا در آغوش مادرش هم می‌شکند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ