چگونه یخچال‌تان می‌تواند به کاهش وزن‌تان کمک کند؟

maryam01
یخچال‌تان را از مواد غذایی پر می‌کنید، اما اگر به دنبال یک کاهوی کوچک باشید، چطور می‌خواهید از آن لابه‌لا آن را پیدا کرده و در اسموتی صبحانه¬تان استفاده کنید؟

یخچال‌تان را از مواد غذایی پر می‌کنید، اما اگر به دنبال یک کاهوی کوچک باشید، چطور می‌خواهید از آن لابه‌لا آن را پیدا کرده و در اسموتی صبحانه‌تان استفاده کنید؟ فقط باید داخل یخچال را نظم و ترتیب دهید. به موارد زیر دقت کنید تا بتوانید بدون نگرانی زمان، غذاهای مغذی‌تری بخورید.
غذایتان را سامان‌دهی کنید
وتی تمام یخچال‌تان را با مواد غذایی پر می‌کنید، در واقع باعث می‌شود که چیزهای سالم و مغذی زیاد در دسترس‌تان نباشد. اگر غذای سالم و مغذی بسته‌بندی شده در یخچال جلوی چشم‌تان باشد باعث می‌شود که تحریک شوید تا خوراک‌های خوبی درست کنید. یک یخچال منظم باعث می‌شود که همواره بدانید چه چیزهایی دارید، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که هیچگاه ماست یونانی یا مواد صبحانه‌تان تمام نمی‌شود.
جای خوراک‌های سبک در یخچال
در یخچال‌تان جایی برای خوراک‌های سبک درست کنید، ‌این کمک می‌کند که وقتی گرسنه‌اید بلافاصله خوراک مورد نظرتان را پیدا کنید. این مخزن (یا صندوق را در یخچال در جایی جلوی چشم‌تان بگذارید، و آن را با بسته‌های غذایی از پیش‌ آماده‌ی حاوی ۱۵۰ کالری شامل ذرت بو داده، پنیر و بیسکویت کراکر، میوه‌های تازه، غلات، چوب شور، میوه و آجیل، لواشک میوه‌ای و سایر چیزهای مورد علاقه‌تان پر کنید.
سبریجات از پیش خردشده
سبزیجات، دارای کالری کم و فیبر زیادی هستند، وقتی آنها را می‌خورید احساس اشباع شدن دارید و تا مدت‌ها گرسنه نمی‌شوید. اما اگر آنها را ته یخچال نگه داشته و وقتی سروقت‌شان بروید که کپک زده باشند، نمی‌توانید با این روش وزن کم کنید. بعد از رفتن به میوه‌فروشی و خرید، بلافاصله آن‌ها را شسته، خرد کرده و مخزن یخچال را با هویج، فلفل، خیار، کلم بروکلی، کرفس و گیلاس پر کنید.
از شر هله هوله‌ها خلاص شوید
وجود مواد ناسالم و غیرمغذی در یخچال باعث می‌شود برای دستیابی و خوردن‌شان چیزهایی مثل هویج و کلم را نادیده بگیرید. خودتان را از شر تمام‌شان خلاص کنید.
(منبع: پاپ شوگر)

مطلب مرتبط:
جای میوه‌ها در یخچال کجاست؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ