راز تناسب اندام زن ۵۳ ساله پس از ۱۴ بار زایمان+عکس

مهرناز زاوه
سلولیت‌های زشت و ناخوشایند و اضافه وزن پس از بارداری چیزی است که اکثر خانم‌ها از آن می‌ترسند. اما پاتریشیا اسپارکس بعد از ۱۴ زایمان همچنان باریک و بلند است.

سلولیت‌های زشت و ناخوشایند و اضافه وزن پس از بارداری چیزی است که اکثر خانم‌ها از آن می‌ترسند. اما پاتریشیا اسپارکس بعد از ۱۴ زایمان همچنان باریک و بلند است.
این زن ۵۳ ساله اهل بلفاست، که مادر بچه‌های ۷ تا ۳۵ ساله است حتی یک اینچ هم پس از بارداری‌هایش چاق نشده. او می گوید تنها بعد از تولد دوقلوهایش که اکنون ۲۵ ساله هستند اضافه وزن زیادی پیدا کرد که به سختی توانست خود را به اندام ایده آلش باز گرداند. او رمز موفقیت در این کار را در انجام امور خانه‌داری و کمک به همسرش در کار می‌داند.

او در مصاحبه‌اش گفت: «به محض اینکه احساس می‌کردم اندکی چاق شده‌ام، با ورزش و رقص و انجام امور منزل و دوییدن دنبال بچه‌ها وزن اضافی را کم می‌کردم». او اکنون ۵۳ ساله است و در سن ۱۷ سالگی اولین فرزندش را به دنیا آورده است. از ازدواج اول یک فرزند دارد که اکنون ۳۵ ساله است و از ازدواج دوم ۸ فرزند دارد و بقیه بچه‌ها مربوط به ازدواج سوم او هستند.


اکنون ۸ فرزند او در خانه ۶ خوابه‌اش با او زندگی می‌کنند . او می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا برای فرزندانش زندگی خوبی فراهم کند‌. او می‌گوید علیرغم اینکه بیشتر عمرش را در دوران بارداری و بچه‌داری سپری کرده است اما همیشه خودش به تنهایی به امور منزل رسیدگی کرده و همین امر سبب شده است که اضافه وزن نداشته باشد. او اخیرا داستان‌های زیبایی را که برای بچه‌هایش تعریف می‌کرده به صورت یک رمان منتشر کرده است.

(منبع: دیلی میل)

مطلب مرتبط: 
زنی بدون رحم دوقلو زایید

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ