وحشت مادر از تولد نوزادی که چهار ماه زودتر به دنیا آمد+عکس

mojtaba
خانم ماری دلانوته ۳۴ ساله اصلا فکر نمی‌کرد زمانی که به دستشویی می‌رود، ناگهان ببیند که نوزادش چهار ماه زودتر دارد به دنیا می‌آید.

خانم ماری دلانوته ۳۴ ساله اصلا فکر نمی‌کرد زمانی که به دستشویی می‌رود، ناگهان ببیند که نوزادش چهار ماه زودتر دارد به دنیا می‌آید. 
او زمانی این مسئله را فهمید که سر نوزاد میان پاهایش آویزان بوده و در حالی‌که وحشت زده بود فهمید که نوزادش چهار ماه زودتر در حال به دنیا آمدن است.
خانم دلانوته گفت: فکر کردم که حالم خوب است، اما وقتی بلند شدم تا به حمام بروم، همان موقع بچه‌ام به دنیا آمد، واقعا صحنه‌ی پرشوری بود.
ماری که مادر چهار فرزند است گفت که سه زایمان قبلی‌اش کامل طبیعی و پس از کامل شدن چرخه‌ای ۹ ماهه‌اش انجام شده بود. بنابراین باید گفت که او می‌دانست که وقتی کیسه‌ی آب جنین بعد از ۲۳ هفته بارداری ترکید، مشکلی پیش آمده است.


او گفت: «اصلا انتظار نداشتم که زایمان پیش از موعد داشته باشم چرا که سه زایمان قبلی‌ام درست سر وقت انجام شد. من حدود چند هفته قبل مریض شدم، در واقع حدود هفته‌‌ی بیست و یکم گلودرد بدی داشتم که منجر به استرپتوکوکوس A شد. ۱۰ روز بعد از آن توده‌ی مسدود‌کننده‌ی مخاطی خود را از دست دادم و سه روز بعد حالت لرز و تلوتلو خوردنم شروع شد، و فهمیدم که کیسه‌ی آب جنین پاره شده است.»


بعد از این حادثه ماری به بیمارستان منتقل شد و زایمان کرد. او می‌گوید: بچه اندازه‌ی کف دستم بود، او واقعاً کوچک بود. پزشکان بلافاصله به نوزاد لوله‌های هوا وصل کردند. بعد از چهار ماه و دو روز، حال الویز، نوزاد زود به دنیا آمده، خوب و به خانه منتقل شد.
(منبع: دیلی میل)

خبر مرتبط:
بچه مُرد، بعد از ۸ دقیقه زنده شد+عکس   

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ