زن مبتلا به حمله‌‌ خواب، دماغ شوهرش را با مشت شکست‌+ عکس

mojtaba
خانم لین هیوز وقتی از خواب‌گردی خود بیدار شد واقعا وحشت‌زده بود، چرا که به صورت همسرش مشت زده و بینی او را شکسته بود.

خانم لین هیوز وقتی از خواب‌گردی خود بیدار شد واقعا وحشت‌زده بود، چرا که به صورت همسرش مشت زده و بینی او را شکسته بود.
اما این مادر دو فرزند اصلا قصد یا نیت سوئی برای این کار نداشت.  این زن ۳۳ ساله مبتلا به حمله‌ی خواب‌ است، و گاهی بی‌‌آن‌که بداند تا شش بار در روز به ناگهان به خواب می‌رود.
او وقتی بیدار شد دید که دارد اسپری‌ تمیزکننده‌ی آقای ماسکل راروی سبزیجات می‌پاشد در حالی که داشت شام می‌پخت و متوجه شد که دارد برای خودش ساندویچ درست می‌کند.
اما برای خانم هیوز که از سایر اختلالات خواب حیوانی هم رنج می‌برد، این بیماری بسیار جدی است.
خواب حیوانی یا هیپنوتیزم حیوانی باعث می‌شود که ماهیچه‌های فرد کاملا شل و آرام شده، تا حدی که شخص قادر به حرکت نخواهد بود، و این در شرایطی است که شخص کاملا آگاه است. او دوبار در این وضعیت کاملا روز زمین افتاده بود، و در آن حال دو دزد بی‌رحم به وی دستبرد زدند و با این‌که نتوانست حرکت کند، متوجه شد که سارقان، کارت‌های عابر‌بانک و موبایل او را از کیفش دزدیدند. 


پس از آن خانواده‌اش دیگر نگذاشتند حمام برود، چرا که ناگهان آنجا به خواب می‌رفت. خودش می‌گوید که معمولا بعد از خندیدن یا گریه کردن دچار این نوع خواب‌ها می‌شود.
البته خانم هیوز دیگر تنها بیرون نمی‌رود، و بیشتر از چند پوند پول با خود حمل نمی‌کند.
او گفت: «این اتفاق، زندگی من را تغییر داد. در آن شرایط من آگاه بودم یعنی حس کردم که دست‌شان در کیفم است. اما نمی‌توانستم تکان بخورم. آن‌ها فقط تظاهر کردند که می‌خواهند کمک کنند، اما به واقعاً این‌طور نبود.»
بیماری حمله‌ی خواب‌ که حدود ۳۰۰۰۰ نفر در بریتانیا به آن مبتلا هستند می‌تواند باعث بی‌خوابی مفرط شده و بر روی عملکرد مغز جهت تنظیم چرخه‌ی طبیعی خوابیدن و بیدار شدن تأثیر بگذارد.
(منبع: دیلی میل)

خبر مرتبط:
آیا بیماری‌های خواب را می‌شناسید؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ