ستاره‌ها و تصادف‌های مرگبار: شارون استون، ۹ روز در کما بود

mojtaba
شارون استون، بازیگر مشهور هالیوودی که به خاطر بازی در فیلم «غریزه اصلی» به شهرت رسید، تجربه متفاوتی از تصادف مرگبار دارد.

شارون استون، بازیگر مشهور هالیوودی که به خاطر بازی در فیلم «غریزه اصلی» به شهرت رسید، تجربه متفاوتی از تصادف مرگبار دارد.
۱۴ سال پیش وقتی او در یک تصادف به ظاهر ساده آسیب دید، نیازی ندید به بیمارستان مراجعه کند. چون احساس کرد حالش خوب است. اما همه چیز از یک سردرد شروع شد. در ماه سپتامبر ۲۰۰۱، استون پس از تجربه‌ی خونریزی زیرعنکبوتیه یا همان خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد. او ۹ روز در کما بود و در این مدت پزشکان تلاش می کردند بفهمند اشکال کار کجاست.
پس از آن، پزشکان در یک عمل جراحی رگ پاره‌شده‌ی او را با ۲۲ حلقه‌ی پلاتینیوم بستند تا مانع خونریزی بشوند.

خبرنامه ستاره‌ها را چهارشنبه‌ها رایگان دریافت کنید
شارون استون در یک مصاحبه گفت: «تا زمانی که در بیمارستان پذیرش شدم، ستون فقراتم خونریزی می‌کرد. از مغزم خون می‌ریخت روی سرم و ۱۸ درصد از خون بدنم را از دست داده بودم.»
اما تحقیقات پزشکان نشان می‌دهد که افراد لاغر بیشتر از تصادفات مرگبار جان سالم به در می‌برند. اگر شاخص توده بدنی (BMI) آنها بین ۳۰ و ۳۵ است، بیشتر مراقب رانندگی‌تان باشید. زیرا محققان معتقدند یک تصادف رانندگی به راحتی می‌تواند شما را بکشد. احتمال مرگ در رانندگان چاق، ۲۰ درصد بیشتر از افرادی است که تناسب اندام دارند. به گزارش مای هلت نیوز دیلی، این درحالی است که رانندگان چاق‌تر، چندان امیدی به زندگی بعد از تصادف نمی‌توانند داشته باشند و به گفته محققان، اگر شاخص توده بدنی آنها ۴۰ یا بیشتر است، احتمال مرگشان در یک سانحه رانندگی ۸۰ درصد بیشتر از رانندگانی است که وزن عادی دارند.
(منبع: celebhealth)

خارج کردن فلز ۱۸ سانتی از بدن یک بیمار بعد از ۵۱ سال+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ