آیا بلوز قرمز به معنای تمایل بیشتر به رابطه‌ی جنسی است؟

mojtaba
در مقایسه با زنانی که لباس سبز یا سفید می‌پوشند، آنهایی که پیراهن قرمز می‌پوشند از نگاه سایر زن‌ها افرادی هستند که بیشتر خواهان رابطه‌ی جنسی‌اند.

در مقایسه با زنانی که لباس سبز یا سفید می‌پوشند، آنهایی که پیراهن قرمز می‌پوشند از نگاه سایر زن‌ها افرادی هستند که بیشتر خواهان رابطه‌ی جنسی‌اند. و اگر سایر زنان در رابطه‌‌ای جدی و متعهد باشند، حضور یک زنِ قرمز‌پوش باعث می‌شود که بیشتر حواسشان به همسرشان باشند.
تحقیقات نشان می‌دهد که زنان اغلب وقتی سرحال و شنگول هستند لباس قرمز می‌پوشند. چه آن لباس، لباسی قرمز باشد و یا حتی رژ لبی قرمز، مردها دخترهای قرمز‌پوش را بسیار تحریک‌کننده‌تر می‌بینند و بیشتر دوست دارند با آنها ارتباط برقرار کنند.

خبرنامه‌های رایگان الودکتر را روزانه دریافت کنید
اما ریشه‌ی این مسئله بیولوژیکی است: سرخ شدن صورت و سینه یک واکنش طبیعی به تحریک جنسی است و مطالعات زیادی نشان می‌دهد که پوست زن در اواسط چرخه‌ی قاعدگی‌اش بتدریج قرمز می‌شود.
در گذشته‌ی توأم با تغییر و تحول ما، انرژی حاصل از دیدن رنگ قرمز نشان‌گر این بود که یا کسی زخمی شده و یا علامت تلاش و تقلا بر ضد دشمن بود. و در نگاهی دیگر نشانه‌ای بود که اجداد و نیاکان ما در عصر آتش آن را به عنوان نماد امنیت، هم‌دلی و حتی غذای گرم می‌دانستند.
(منبع: webmd)

تست رنگ‌بینی: می‌توانید رنگ این ۷ تصویر را تشخیص ‌دهید؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ