غذاهایی که میل جنسی شما را از بین می‌برد

maryam01
دوست دارید رابطه‌ی جنسی بیشتری داشته باشید؟ خب، چه کسی دلش نمی‌‌خواهد؟ مشکل آن‌‌جاست که در زندگی سرشار از اضطراب ما، پیدا کردن انرژی لازم برای داشتن رابطه‌ی جنسی بیشتر، کار دشواری است.

دوست دارید رابطه‌ی جنسی بیشتری داشته باشید؟ خب، چه کسی دلش نمی‌‌خواهد؟ مشکل آن‌‌جاست که در زندگی سرشار از اضطراب ما، پیدا کردن انرژی لازم برای داشتن رابطه‌ی جنسی بیشتر، کار دشواری است. البته رژیم غذایی هم این وسط نقش زیادی دارد.
نقش تضعیف‌کننده‌ی قند
بسیاری از افراد با اصطلاح «پائین افتادن قند» آشنا هستند، اما خیلی‌ها نمی‌دانند منشأ از کجاست. وقتی قند (منظور غذاهای دارای قند و شیرینی است) می‌خورید، قند خون به طور طبیعی زیاد شده و باعث می‌شود که پانکراس، انسولین ترشح کند. اما پانکراس نمی‌داند که چقدر انسولین لازم است در بدن منتشر شود و معمولا آن را زیاد ترشح می‌کند، و این کار باعث ایجاد انسولین زیاد و افت ناگهانی قند خون‌تان می‌شود.
روغن سبزیجات که از سبزیجات به دست نمی‌آید
مشکل عمده‌ای که در رابطه با این روغن‌ها وجود دارد این است که به لحاظ ژنی، اصلاح شده هستند و بسیاری‌شان حاوی حلال‌های سمی‌اند که در محصولات‌شان استفاده می‌شود. گرفتن روغن از چیزی مثل ذرت کار ساده‌ای نیست، بنابراین برای بالا بردن میزان محصول٬ به این حلال‌ها نیاز است. روغن‌های حاوی کریپتون معمولا حاوی میزان ناسالمی از چربی‌های اشباع‌نشده‌ی چندگانه‌ی امگا۶ هستند. چربی‌های امگا۶ اکسیدشده باعث آسیب به DNA‌، التهاب بافت‌های قلب، و افزایش خطر انواع سرطان‌ها می‌شود.
غلاتی که به روده آسیب می‌زند
خوردن غلاتی که حاوی گلوتن هستند تأثیراتی منفی بر سلامت شما می‌گذارد. گلوتن باعث التهاب و دردهای معدی‌روده‌ای شده و به بیماری خودایمنی می‌انجامد.
لبنیات مشکوک
سعی کنید کمتر شیر بخورید یا تا حد امکان محصولاتی را که از شیر به دست می‌آید مثل پنیر، ماست، خامه، شیرکره و بستنی – نخورید، البته به جز کره. کره از شیر سالم‌تر است چرا که پروتئین‌های مضر موجود در شیر (یعنی کازئین و BCM-7) چندان در کره وجود ندارد. مقدار کمی پروتئین باقی‌مانده از شیر در کره‌ی پرورده به لحاظ آنزیمی در طی تخمیر آن تغییر یافته و دیگر خوردن آن مشکل‌ساز نخواهد بود.
(منبع: yahoo)

آیا داروهای ضد‌افسردگی میل جنسی را کاهش می‌دهند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ