آیا می‌توان از ‌لاتیس‌ روی سر استفاده کرد؟

mojtaba
استفاده از لاتیس برای افزایش بلندی و ضخامت ‌مژه‌ها در زمانی حدود ۴ هفته، میان کاربران به اثبات رسیده است. البته برای رسیدن به نتیجه‌‌ مطلوب نیاز است تا از آن به طور متناوب استفاده کرد.

استفاده از لاتیس برای افزایش بلندی و ضخامت ‌مژه‌ها در زمانی حدود ۴ هفته، میان کاربران به اثبات رسیده است. البته برای رسیدن به نتیجه‌‌ مطلوب نیاز است تا از آن به طور متناوب استفاده کرد. اثر لاتیس بر رشد مژه‌ها چنان موفق بوده که برخی افراد به فکر افتاده‌اند تا از لاتیس برای دیگر قسمت‌های بدن استفاده کنند.
تعداد زیادی از مردان نوعی از ریزش موی سر را تا ۳۵ سالگی تجربه می‌کنند؛ و تا ۵۰ سالگی حدود ۸۵ درصد مردان ضخامت موی خود را از دست می‌دهند. این یک واقعیت است که مردان بیشتر از زنان دچار ریزش موی سر می‌شوند، اما زنان زیادی نیز هستند که از این مشکل رنج می‌برند.
مردم به طور غریزی یا ناخودآگاه، افرادی که دارای مو هستند را سالم‌تر و قوی‌تر می‌دانند. گزینه‌های زیادی برای ترمیم ریزش مو مانند کاشت مو وجود دارد، اما برخی از آنها بسیار گران است و یا آن نتیجه‌ی دلخواه را به دنبال ندارند. گرچه استفاده از لاتیس برای ترمیم مژه‌ها به تأیید سازمان دارو و غذا آمریکا (FDA) رسیده است، اما برخی از متخصصان آن را برای ابرو و یا سر نیز تجویز می‌کنند. به همین سبب کمپانی تولید‌کننده لاتیس دست به انجام تحقیقاتی زد تا نتایج استفاده از این محصول در قسمت‌های دیگر بدن را روشن کند. اما نتایج اولیه تحقیقات نشان داد که کارایی لاتیس در نواحی غیر از مژه به اندازه‌ای که تصور می‌شد نیست.
با این حال بسیاری از افراد از لاتیس مستقیماً بر روی سر استفاده کرده و نتیجه‌ی آن را مثبت ارزیابی کرده‌اند. اما اگر در نظر دارید از لاتیس برای سر و یا دیگر نواحی بدن استفاده کنید باید در نظر داشته باشید که این محصول فقط وقتی نتیجه می‌دهد که فولیکول‌های مو وجود داشته باشد. به بیان دیگر لاتیس قادر به ساختن موی جدید در نواحی طاس نیست.
توصیه‌هایی برای جلوگیری از ریزش مو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ