چقدر با روش مزوتراپی آشنایی دارید؟ - کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی

چقدر با روش مزوتراپی آشنایی دارید؟

چقدر با روش مزوتراپی آشنایی دارید؟

 

کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

مزوتراپی یکی از روش های زیبایی و جوان سازی پوست است که در حیطه روش های غیرجراحی دسته بندی می شود.

در این روش تزریق های مکرر دارو با دوزهای معینی در قسمت مورد نظر انجام می گیرد. از جمله داروهایی که در مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرند می توان به عصاره های گیاهی، آمینواسیدها، مواد معدنی و ویتامین ها اشاره کرد.

زمانی که می خواهند این مواد را به پوست تزریق کنند آن را به داخل مزودرم یا همان لایه میانی پوست تزریق خواهند کرد.

در حوزه زیبایی از مزوتراپی در چه مواردی می توان استفاده کرد؟

مزوتراپی روشی است که زمان انجام آن بیمار درد کمی را تجربه می کند چرا که در این روش از بی حسی موضعی استفاده می کنند. بعد از انجام مزوتراپی به استراحت طولانی مدت نیازی نیست و به راحتی می توانید به زندگی عادی خود بازگردید.

مزوتراپی به عنوان روشی برای لاغری و جوانسازی پوست بسیار مورد توجه واقع شده است. مثلا افرادی که می خواهند سرعت کاهش وزن خود را تسریع بخشند، سلولیت را در بدن خود از بین ببرند و یا ریزش مو و لک های تیره را درمان کنند این روش به آن ها پیشنهاد خواهد شد.

استفاده از مزوتراپی برای لاغری و جوانسازی پوست به چه صورت انجام خواهد گرفت؟

از این روش درمانی در جوان سازی می توان برای رفع تیرگی و پف زیر چشم، از بین بردن غبغب زیر چانه، افتادگی پوست صورت و… استفاده کرد.

برای لاغری نیز افرادی که به دنبال راهی برای درمان چاقی موضعی اندام، بدن و صورت خود و هم چنین رفع سلولیت هستند می توانند از این روش استفاده کنند.

انجام مزوتراپی در چه سنی مناسب است؟

بسیاری از متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کنند بهترین سن انجام آن را سن پایین تر از 35 سال می دانند. اما در کل انجام مزوتراپی برای مراقبت و جوانسازی پوست در هر سنی می تواند مفید واقع شود و باعث شادابی پوست شود.

مزوتراپی چه تفاوت هایی با لیفتینگ دارد؟

زمانی که یکبار از لیفتینگ استفاده می کنید، برای بار دوم استفاده از آن مشکل به نظر می رسد و ممکن است جای بخیه ها روی صورت باقی بماند اما در مزوتراپی بسیاری از این مشکلات حل شده اند و فرد بدون محدودیت می تواند از آن استفاده کند در حالیکه اثری از بخیه برروی صورت باقی نمانده است.

مزوتراپی برای چه افرادی مناسب نیست؟

– افرادی که از بیماری های قلبی و عروقی رنج می برند.

زنان باردار

افراد مبتلا به سرطان های پیشرفته

افرادی که نسبت به دارو های خاصی آلرژی دارند.

کسانی که از داروهای ضدانعقاد خون استفاده می کنند.

افراد مبتلا به بیماری های نوروپاتی و بیماری های پوستی مثل پسوزیاریس پیشرفته

برای دریافت خدمات زیبایی و مزوتراپی از چه کلینیکی می توانم استفاده کنم؟

 

امروزه برای دریافت این خدمات می توانید به کلینیک های زیبایی بسیاری که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید. اما مراجعه به کلینیک زیبایی که از افراد متخصص در این حیطه استفاده کند و دارای سابقه کار طولانی باشد مشکل به نظر می رسد. کلینیک زیبایی غرب تهران با به کارگیری افراد متخصص و جدیدترین متدها زیرنظر دکتر الیاسی بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در زمینه زیبایی به شما ارایه خواهد داد.

کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی

کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی مرکز زیبایی دکتر الیاسی با همکاران مجرب و باسابقه و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ودر اختیار داشتن دستگاههای مدرن آماده ارائه خدمات...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • لغو پاسخ