کاربرد کربوکسی تراپی در زیبایی - کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی

کاربرد کربوکسی تراپی در زیبایی

کاربرد کربوکسی تراپی در زیبایی

 

کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

 

قبل از شروع و پرداختن به کربوکسی تراپی، می خواهیم به چند نکته اساسی اشاره کنیم:

در کلینیک زیبایی دکتر الیاسی برای درمان کردن سلولیت، سیاهی زیر چشم ها، ترک‌های پوستی و هم چنین جوانسازی پوست از روش درمانی با نام کربوکسی تراپی صورت می گیرد.

در روش کربوکسی کراپی از گاز کربن دی اکسید استفاده می شود، که به طور طبیعی این گاز در بدن تولید می‌شود.

آغاز این نوع روش در علم پزشکی از کشور فرانسه و در دهه ی 1930 است.

کربوکسی کراپی را می‌توان در گردن، پلک‌ها، دست‌ها، صورت، باسن، شکم و پاها به کار برد.

کربوکسی تراپی در کلینیک زیبایی دکتر الیاسی

کربوکسی تراپی در واقع برای جوانسازی پوست به کار برده می شود که در کلینیک زیبایی دکتر الیاسی ارائه می شود. متخصصین کلینیک زیبایی دکتر الیاسی با استفاده از روش ها و تکنیک های روز دنیا استفاده می کنند و همین طور تمامی لوازم مصرفی و دستگاه ها از معتبرترین و بهترین برند ها تهیه شده اند. و به همین علت می توانیم به جرات بگوییم کلینیک زیبایی دکتر الیاسی از بهترین مراکز کربوکسی تراپی در کشور است.

پس همین الان می توانید از راه های ارتباطی با کارشناسان ما تماس گرفته و در خصوص مشاوره با پزشک متخصص خود راهنمایی دریافت کنید.

تعداد جلسات درمانی

  1. تعداد جلسات درمانی این نوع روش به محل استفاده، اهداف شما و همچنین نوع مشکلی که دارید بستگی دارد.
  2. برای درمان و از بین بردن چربی‌های اضافه، حدودا 8 الی 10 جلسه‌ ی درمانی نیاز است این جلسات به صورت هر هفته و یا یک هفته در میان انجام می شود و در صورت ممکن چند جلسه به صورت سالانه هم نیاز است.
  3. برای درمان ترک‌های پوستی نیز از این روش استفاده می شود که معمولا بین 4 الی10 جلسه زمان نیاز دارد و ماهی یک بار برگزار می شود.
  4. برای درمان کردن پوست پرتقالی و سلولیت، تعداد جلسات لازم برای این روش معمولا 6 تا 10 جلسه‌ کفایت می‌کند. فواصلی که بین جلسات گذاشته می شود در حدود یک هفته در میان یا دو هفته در میان است.
  5. برای سیاهی های زیر چشم، معمولا 4 الی 8 جلسه ‌درمانی نیاز است که این جلسات به صورت 2 هفته در میان الی 4 هفته در میان برگزار می شوند.
  6. برای جوانسازی پوست نیز معمولا به 4 تا 8 جلسه‌ی درمانی نیاز است که هر 3 الی ۴ هفته به صورت یک بار برگزار می‌شود.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که ماندگاری نتایج روش درمانی کربوکسی تراپی چقدر است؟

در رابطه با جوانسازی پوست، نتایج درمانی کربوکسی تراپی معمولا 4 الی 6 ماه ماندگاری دارد. و در سایر کاربرد های درمانی همچون سلولیت، اگر رژیم غذایی به درستی انجام شود و ورزش دائمی داشته باشید نتایج این درمان تا چند سال ماندگار خواهد بود.

کاربردهای کربوکسی تراپی

این نوع روش درمانی در علم پزشکی کاربرد های فراوانی دارد. در درمان‌های زیبایی، استفاده آن شامل موارد زیر است:

– جوانسازی پوست و رفع، از بین بردن آثار پیری پوستی

– درمان شل شدگی و افتادگی پوست، بهبود انعطاف پذیری

– از بین بردن چربی‌ های موضعی و کاهش دادن سلولیت

– رفع و از بین بردن تیرگی و چروک‌ های دور چشم

– درمان ترک‌های پوستی یا استرچ مارک که ناشی از حاملگی یا چاقی به وجود می آیند

– رفع چین و چروک‌ های صورت

– جوانسازی قسمت ‌های گوناگون بدن مثل گردن و پشت دست

– در درمان ریزش مو بسیار موثر است

– برطرف نمودن آثار آکنه و همین طور جای زخم ها

– بهبود بخشیدن نتایج لیپوساکشن

همان طور که در بخش های بالا ذکر کردیم کربوکسی تراپی را می‌توان در قسمت های گوناگون بدن مثل پلک‌ها، گردن، صورت، شکم، دست‌ها، باسن و پاها به کار برد.

چه هنگامی می‌توان از کربوکسی تراپی استفاده کرد؟

اگر یکی از موارد زیر را شامل شوید ، متاسفانه شما کاندیدای مناسبی جهت کربوکسی تراپی نخواهید بود:

– عفونت پوستی

– بیماری‌ های تنفسی حاد

– بیماری‌های قلبی و عروقی مثل فشار خون

– آمبولی ریه

– دیابت کنترل نشده

– بیماری های انعقاد خون مانند هموفیلی

– بیماری‌های بافت پیوندی

– و بارداری یا شیردهی

درمان کربوکسی تراپی چگونه صورت می گیرد؟

فرآیند کربوکسی تراپی از طریق یک کپسول گاز دی اکسید کربن صورت می گیرد که از طریق یک لوله ی پلاستیکی به دستگاه تنظیم کننده جریان گاز دی اکسید کربن متصل است. دکتر الیاسی به وسیله این دستگاه و با دقت زیاد میزان ورود گاز به بدن شما را کنترل می کند. به طوری که این گاز از دستگاه وارد لوله ی پلاستیکی استریل می شود در انتهای لوله فیلتری تعبیه شده است که مانع عبور ناخالصی ها شود و بعد از عبور از این فیلتر گاز وارد یک سوزن می شود که دکتر الیاسی توسط همین سوزن گاز دی اکسید کربن را به زیر پوست شما هدایت می کند.

احساسی که در طول درمان کربوکسی تراپی خواهید داشت

این روش درمانی زیبایی کاملا بدون درد است و نیازی به داروی بی حسی نیست ولی در صورت نیاز می توان از کرم های بی حس کننده استفاده کرد.ممکن است بعد از درمان زیر چشم احساس پفی کنید مثل حس زمان قبل گریه کردن است ولی این احساس بعد از 5 الی 10 دقیقه برطرف می شود.

قبل و بعد از کربوکسی تراپی

برای درمان کربوکسی تراپی معمولا هیچ آمادگی به خصوصی لازم نیست. فقط ممکن است پزشک متخصص نسبت به محل درمان به شما توصیه هایی بکند. توصیه می شود قبل از مراجعه به کلینیک زیبایی دکتر الیاسی از مصرف داروهایی چون ژلوفن و ایبوپروفن مصرف نکنید زیرا این دارو ها کبودی را افزایش می دهند.

یکی از خصوصیت های کربوکسی تراپی  بعد از درمان این است که نیازی به مراقبت ندارد. در کل تا حدود 4 ساعت بعد از درمان در معرض آب سرد قرار نگیرید.افرادی که درمان سلولیت انجام می دهند تا 24 ساعت نباید در استخر یا وان حمام بروند. به طور کلی محدودیت خاصی نخواهید داشت.

عوارض

به طور کلی می توان گفت کربوکسی تراپی تنها ممکن است یک عارضه داشته باشد که آن هم کبود و تیرگی بعد از تزریق است ولی این کبودی برای زیر چشم ها صورت نمی گیرد. ممکن است این کبودی در دست و پاها بیشتر رخ دهد. عوارض دیگر که بسیار خفیف هستند و حتی بعد از چند ساعت برطرف می شوند عبارت اند از:

– احساس عجیب داشتن در زیر پوست

– درد خفیف در محل تزریق گاز

– شاید تصور کنید گاز کربن دی اکسید سمی باشد

این سوال ممکن است برای خیلی از مراجعین پیش بیاید. گاز کربن دی اکسید به صورت طبیعی در بدن تولید می شود، و در خون ما موجود است و به وسیله ریه ها دفع می شود. پس پاسخ این سوال آسان است و این گاز سمی نیست و باعث آسیب دیدن بافت یا از بین رفتن سلول ها نخواهد شد.

کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی

کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی مرکز زیبایی دکتر الیاسی با همکاران مجرب و باسابقه و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ودر اختیار داشتن دستگاههای مدرن آماده ارائه خدمات...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • لغو پاسخ