خانه سالمندان مسیری برای آسودگی خاطر - سرای سالمندان مهرورزان موج نو

خانه سالمندان مسیری برای آسودگی خاطر

خانه سالمندان مسیری برای آسودگی خاطر

 

سرای سالمندان موج نو نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با سرای سالمندان مهرورزان موج نو کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

متاسفانه در فرهنگ کشور ما دید منفی و غیر مثبتی نسبت به سرای سالمندان وجود دارد و این دید منفی ناشی از برخورد نامناسب با سالمندان عزیز در برخی از سرای سالمندان های ایران می باشد. در کشور ما برخی از سراهای سالمندان به هیچ عنوان استاندارد های لازم را دارا نبوده و از همین رو ، حضور سالمندان در این مکان ها نه تنها تسلی بخش و آرامش بخش خاطر نخواهد بود، بلکه ممکن است تمامی حالات و روحیات سالمندان عزیز را به هم بریزد. این موضوع می بایست مورد توجه کسانی که به دنبال سرای سالمندانی برای قرار دادن سالمند خود در آنجا هستند قرار بگیرد. اما موضوع اصلی در انتخاب سرای سالمندان این است که خود سالمندان عزیز نیز با توجه به شرایط زندگی و شرایط و جو حاکم بر سرای سالمندان ، حضور در آنجا را بپزیرند.

یک سرای سالمندان خوب می بایست چه ویژگی هایی داشته باشد؟

چگونه می توانیم یک خانه سالمندان خوب برای سالمندمان بیابیم؟

هزینه یک سرای سالمندان خوب چقدر است؟

این ها سوالاتی هستند که بسیاری از افرادی که به دنبال یک سرای سالمندان مناسب می باشند از خودشان می پرسند و به دنبال پاسخی برای آن میگردند.

نکته قابل توجه در موضوع خانه سالمندان و سرای سالمندان این است که سالمند شما می بایست سنی بالاتر از 65 سال داشته باشد تا بتواند در سرای سالمندان بستری گردد ولی تبصره ای نیز در این موضوع وجود دارد ، چراکه اگر سالمند شما سنی کمتر از 65 سال داشته ولی به هر علتی نیاز به مراقبت ویژه دارد می تواند وارد خانه سالمندان بشود. حال به این سوال پاسخ بدهیم …!!

یک سرای سالمندان خوب می بایست چه ویزگی هایی داشته باشد؟

این موضوع که معیار های یک سرای سالمندان را مشخص می کند یک سوال کاملا پیچیده و مهم در این حوزه می باشد چراکه ما قبل از این که بخواهیم جگر گوشه هایمان را به دست خانه سالمندان بسپاریم می بایست اطلاعاتی در مورد خانه سالمندان و سرای سالمندان داشته باشیم تا بتوانیم که بد و خوب را از هم تشخیص دهیم. از نظر استاندارد ها و متخصص ها یک سرای سالمندان خوب می بایست دارای بخش های ذیل  باشد:

  • پرستار سالمند به صورت 24 ساعته
  • کلینیک تخصصی 24 ساعته همراه با پزشک متخصص
  • توانیابی و بازیابی فیزیکی ( فیزوتراپی، کاردرمانی و گفتار درمانی )
  • روانشناس و واحد مشاوره
  • محیط صمیمانه و دوستانه + برنامه های مفرح

این نکات در یک سرای سالمندان از ارزش و درجه بسیار بالایی برخوردار هستند چراکه دارا بودن هریک از این قسمت ها برای یک سرای سالمندان خوب مزیت بسیار فوق العاده در دنیای رقابت محسوب می شود. با حضور تمامی این بخش ها در یک سرای سالمندان به نحوی خیال کسانی که به دنبال یک مکانی خوب برای نگهداری از سالمندان خود هستند راحت شده و همچنین خود سالمندان عزیز نیز با حضور در چنین مکان هایی حال و هوای خوبی را می یابند. حال برسیم به سوال بعدی …

 چگونه می توانیم یک خانه سالمندان خوب برای سالمندمان بیابیم؟

یافتن یک سرای سالمندان خوب مانند یافتن سوزن در انبار کاه است چراکه با حضور تعداد زیادی سرای سالمندان ، یافتن خانه سالمندانی که کیفیت بالایی را دارا باشد و همچنین تمامی خدمات گفته شده را ارائه دهد بسیار سخت است. در اولین قدم شما عزیزان می توانید با جست و جو کردن در  گوگل و انتخاب یک وبسایت ، با آنها تماس گرفته و مشاوره  دریافت کنید. یا اینکه در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به دنبال برخی از آنها بگردید و باز هم با تماس با آنها با دریافت مشاوره اطلاعات کاملی نسبت به خانه سالمندان مد نظر پیدا کنید. یک موضوع مهم این است که ما میتوانیم یک سرای سالمندان خوب به شما در  شرق تهران معرفی کنیم و اگر خواستید که سالمند خودتان را در شرق تهران به یک خانه سالمندان خوب بسپارید میتوانید روی این گزینه حساب ویژه ای باز کنید. سرای سالمندان مهروزان موج نو یکی از سراهای سالمندان بسیار خوب و فوقالعاده در شهر تهران می باشد که دارای امکانات بسیار ویژه و فوق العاده برای سالمندان خود می باشد. شما می توانید همچنان جست و جو در مورد یک سرای سالمندان خوب ادامه دهید و حتما این را به یاد داشته باشید که در این مورد حتما حتما وسواس کافی به خرج دهید.

قیمت و هزینه یک سرای سالمندان خوب در تهران چقدر است؟

یکی از اصلی ترین سوالات در موضوع انتخاب سرای سالمندان قیمت آن است . به طور کلی قیمت یک خانه سالمندان بستگی به بودجه و توانایی مالی شما عزیزان دارد. کف هزینه برای یک سرای سالمندان از 1.5 میلیون تومان به صورت ماهیانه آغاز شده و تا 30 الی 50 میلیون تومان در ماه نیز می رسد و این بستگی به شما دارد که کدامیک از آنها را انتخاب می کنید. اما با توجه به وضعیت اقتصادی اکثریت مردم ایران انتخاب سرای سالمندانی چون سرای سالمندان مهرورزان موج نو یک انتخاب ایده آل است چراکه سرای سالمندان موج نو با دارا بودن کیفیت و استاندارد های بسیار بالا ، خدمات خود را با قیمت به نسبت پائین تری در بازار ارائه می دهد و هزینه نگهداری از سالمند شما در خانه سالمندان موج نو رقمی بین 2 الی 4 میلیون تومان درماه بوده و بستگی به انتخاب نوع خدمت توسط شما عزیزان به صورت( عمومی و وی آی پی ) می باشد.

امیدواریم که نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید و توانسته باشیم تا جای ممکن به شما عزیزان در انتخاب سرای سالمندان مد نظر خود کمک کرده باشیم. اگر از ما میشنوید تا جای ممکن در انتخاب سرای سالمندان مد نظر خود وسواس به خرج دهید و به هیچ عنوان از تحقیق در مورد یک خانه سالمندان خوب خسته نشوید.

سرای سالمندان موج نو

سرای سالمندان مهرورزان موج نو نگهداری و پرستاری از سالمندان شرکت خدماتی موج نو با دارا بودن سابقه 12 ساله در حوزه خدمات پرستاری از سالمندان امروز با افتخار با...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • soheil

    سلام پدربزرگ من کلا بی حال هست حتی راحت نمی تونه حرف بزنه کلا فقط یه سری اسم رو صدا می کنه ؟ مشکلی که هست اینه که با وجود اینکه بی حاله کلا چهاردست و پا جرکت می کنه حتی نمی دونه کجا می ره دوره اتاق می چرخه یا اینکه خودشه می کشه اینور اونور یا سینه خیز می ره ؟ می خوام بدونم پدربزرگم مشکلی داره . کلا یه جا راحت نمی تونه بشینه بعضی وقت ها خودشم می گه که داره دیوونه می شه و خسته شده و اینا

  • لغو پاسخ
سرای سالمندان موج نو