بهترین مدل ریش و سبیل برای صورت گرد - کلینیک آبادیس

بهترین مدل ریش و سبیل برای صورت گرد

بهترین مدل ریش و سبیل برای صورت گرد

بهترین مدل ریش و سبیل برای صورت گرد
آیا کاشت ریش و سبیل برای صورت گرد مناسب است؟ به نظر شما بهترین مدل ریش و سبیل که به صورت گرد بیاید، ریش پرپشت است یا پروفسوری؟ آیا کاشت ریش و سبیل طبیعی می‌تواند مشکل افرادی که صورت گرد و با ریش‌های کم‌پشت دارند حل کند؟ بهتر است بگوییم کاشت ریش ربطی به فرم صورت مراجعه کننده ندارد، اما مدل ریش انتخابی برای کاشت و پیوند مو حتما باید طوری انتخاب شود که به فرم صورت بیاید. اگر بخواهیم بگوییم که فرم صورت گرد به چه شکل است: استخوان‌های گونه و طول صورت اندازه‌ای یکسان دارند و از پیشانی و خط فک بزرگتر هستند. زاویه‌ی فک صاف است و بسیار کمتر مشخص‌شده است.

کلینیک آبادیس نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک آبادیس کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

در کاشت ریش برای صورت گرد به چه نکته‌ای دقت کنیم؟
از بهترین مدل‌هایی که به صورت گرد بیشتر می‌آید، ریش بلند روی چانه به صورتی که کناره‌های ریش یا کناره‌های صورت کوتاه است. این مدل که به مدل پروفسوری در ایران معروف است در واقع صورت گرد مردان را زیباتر نشان می‌دهد. بهتر است در این مدل ریش را بلند و مرتب نگه دارید و سبیل‌ها را هم اندازه مناسبی کوتاه بگذارید. تمرکز در صورت‌هایی که فرم گرد دارند، روی چانه است. بنابراین بهتریم مدل ریش برای این مراجعه کننده‌ها این است که ترکیبی از اطراف صورت و چانه را محور کاشت ریش قرار دهید.

کاشت ریش و سبیل طبیعی
پیوند موی صورت عملی است که طی آن، در نواحی از صورت که رشد مو ضعیف است و یا وجود ندارد، فرآیند کاشت مو انجام می‌شود. مانند کاشت ریش، کاشت ابرو، کاشت موی سر و … در حالی که این عمل بیشتر روی نواحی بالای لب و روی چانه انجام می‌شود، می‌توان از آن در نواحی دیگری از صورت مثل پایه مو و ریش استفاده کرد. از عمل پیوند موی صورت می‌توان برای پوشاندن جای زخم‌های آکنه و دیگر اسکارها استفاده کرد.

مانند کاشت مو روی سر و کاشت ابرو، موهایی که قرار است روی صورت کاشته شوند را نیز از بانک مو می‌گیرند. با هزینه کاشت ریش و سبیل طبیعی می‌توان زیبایی صورت را دوچندان کنید. استفاده از محل‌های مختلف برای برداشت مو، به یکسان بودن رنگ موهای آن ناحیه با رنگ موهای صورت بستگی دارد. بدین ترتیب در برخی موارد از پشت سر و برخی موارد دیگر از موهای کنار سر استفاده می‌شود. پس از انجام پیوند مو و کاشت ریش و سبیل، این موها دائمی بوده و مانند دیگر موهای صورت رشد می‌کنند و ویژگی‌های شبیه به آن‌ها خواهند داشت. به علاوه موهای پیوندی را نیز همانند دیگر موهای صورت می‌توان تراشید.

افراد مناسب برای عمل کاشت ریش و سبیل
عمل کاشت ریش و سبیل طبیعی در افراد بالای ۲۰ سال قابل انجام است. چراکه در این سن، سطح هورمون‌های فرد به مقدار پایه خود می‌رسد. کاشت ریش و سبیل طبیعی برای مردانی مناسب است که می‌خواهند ته ریش دو روزه‌ای داشته باشند ولی به دلیل موهای نامنظم صورت و یا کمبود آن‌ها، قادر به این کار نیستند.

کلینیک آبادیس

کلینیک تخصصی کاشت مو آبادیس کلینیک کاشت مو آبادیس به عنوان یکی از مجهزترین و برترین کلینیک‌های فعال در حوزه زیبایی، پوست، مو و لیزر شناخته می‌شود. در این کلینیک...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • لغو پاسخ