چگونگی لاغری موضعی در کلینیک زیبایی دکتر الیاسی - کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی

چگونگی لاغری موضعی در کلینیک زیبایی دکتر الیاسی

چگونگی لاغری موضعی در کلینیک زیبایی دکتر الیاسی

حتی با وجود رژیم غذایی و ورزش باز هم مقداری چربی در سلول ها ی بدن ذخیره می شود که نمی توانید از آن رهایی یابید، و‌لی با کمک دستگاه های مانند RF و LPG شما می توانید به راحتی با از بین بردن سلول های چربی به طور موضعی به تناسب اندام برسید. رهایی از چاقی با کمک درمان های گوناگون امکان پذیر است.

کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

معمولا لاغری به دو روش امکان پذیر است: لاغری با کاهش اندازه سلول های چربی که با کمک رژیم لاغری و ورزش امکان پذیر است و در روش دیگر کاهش تعداد سلول‌های چربی است که در کلینیک زیبایی می توانید آن را با لاغری موضعی با دستگاه ال پی چی کویتیشن و لاغری موضعی  با دستگاه RF تجربه کنید. یکی از  انواع خدماتی که در کلینیک زیبایی ارائه می شود، لاغری موضعی است.

معرفی لاغری موضعی با انواع دستگاه ها در کلینیک زیبایی

کلینیک زیبایی که برای لاغری  موضعی با دستگاه RF  کار می کند نتایج بسیار خوبی را برای لاغری موضعی به دست می آورد. دستگاه RF امواج رادیویی را با فرکانس بالا تولید می کند و باعث تولید حرارت عمقی و نفوذ در چربی ها می شود. به همین دلیل لاغری موضعی با دستگاه RF به راحتی چربی های شکم، پهلو، ران و بازو را  از بین می برد. در کلینیک زیبایی روش دیگری نیز برای لاغری موضعی با دستگاه ال پی چی کویتیشن  وجود دارد. لاغری موضعی با دستگاه ال پی چی کویتیشن از جدید ترین تکنیک ها برای لاغری است. در کلینیک زیبایی لاغری موضعی با کمک دستگاه ال پی چی نیاز به بی هوشی نیست. دستگاه ال پی چی در کلینیک زیبایی  با کمک یک موتور مکشی، که قابل تنظیم است را ایجاد می کند. ماساژ مکانیکی این دستگاه با ایجاد یک فشار مثبت و حرکت کردن روی پوست و ایجاد یک فشار منفی بر روی لایه های زیرین موجب کاهش سلول های چربی زیر پوست می شود. عملکرد این دستگاه ها در کلینیک زیبایی موجب می شود که افراد مراجعه کننده، در زمان کمی به نتیجه دلخواه خود برای لاغری موضعی دست یابند.

مزایا و عملکرد

مزایا و عملکرد  دستگاه  RF  در کلینیک زیبایی برای لاغری به این صورت است که بدون هیچ آسیب و عارضه ای پوست را گرم می کند تا سلول های چربی شکسته شود و به دنبال آن الاستین و کلاژن تولید می شود که موجب ارتجاعی بودن پوست می شود. یکی از مهمترین مزایای این دستگاه این است که در کنار از بین بردن چربی ایجاد شفافیت در پوست می کند. عملکرد لاغری موضعی با دستگاه ال پی چی کویتیشن  در  کلینیک زیبایی به شکل تحریک مکانیکی است. این عمل در بین متخصصان به اثبات رسیده است. زمانی که تحریک سلولهای پوست انجام می شود، جریان خون در سلول های چربی افزایش می یابد. تخلیه مایع لنف افزایش می یابد و موجب شفافیت پوست می شود. انعطاف پذیری و نرمی پوست نیز به دنبال کاهش چربی ها به وجود می آید. به دنبال تحریک پوست فیبرو بلاست ها نیز تحریک می گردد و کلاژن و الاستین نیز ایجاد می شود. از مهمترین و بهترین مزایای لاغری موضعی خوش فرم شدن بدن و ایجاد اعتماد به نفس و انگیزه در افراد است. و مسلما تندرستی و سلامتی فرد نیز از مهمترین علت های استفاده از این دستگاه ها برای لاغری موضعی است.

کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی

کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی مرکز زیبایی دکتر الیاسی با همکاران مجرب و باسابقه و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ودر اختیار داشتن دستگاههای مدرن آماده ارائه خدمات...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • لغو پاسخ