علت فوت محمود جهان

پانته آ توتونپیان
علت مرگ محمود جهان،خواننده ی محبوب بوشهری، عارضه ی قلبی اعلام شده است.

روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهردرباره ی علت فوت محمود جهان:
حدود ساعت ۱۲:۱۵ ظهر امروز محمود جهان خواننده مشهور کشورمان بدون هیچگونه علائم حیاتی به اورژانس بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر منتقل شد. 

پس از ساعتی تلاش بی نتیجه از سوی پزشک و کادر اورژانس پایان عملیات احیاء اعلام شد. علت دقیق مرگ محمود جهان ، این هنرمند مشهور موسیقی ایران توسط پزشکی قانونی بررسی و اعلام می شود.

به گفته ی منابع خبری غیر رسمی علت مرگ محمود جهان،خواننده ی بوشهری،سکته ی قلبی اعلام شده است.

محمود جهان خواننده ی محبوب بوشهری،قبل از اجرای برنامه ای که به مناسبت ایام کرامت برگزار شده بود،دچار عارضه قلبی شده بود و درگذشت.

محمود جهان در سال ۱۳۳۰ در آبادان و در محله احمدآباد بدنیا آمد. وی کارمند بازنشسته شرکت نفت می باشد. تک پسر او امید جهان است که او نیز مانند پدر اهل موسیقی است.

محمود جهان همیشه  در مصاحبه هایش راز جوان ماندنش را شاد بودن و شاد زندگی کردن عنوان می کرد و کسیی نمی دانست روزی سکته ی قلبی علت فوت محمود جهان باشد.

محمود جهان که با خواندن ترانه های بندری به شهرت رسیده بود، خود را خاک پای همه جنوبی ها و به ویژه خوزستانی‌ها میدانست و می‌گفت: خودم را متعلق به جنوب می دانم و عاشق این خاک هستم و اگر خدای بزرگ و حمایت های امیدوار کننده مردم صبور جنوب نبود موفقیتی حاصل نمی شد.

پدر جهان که اهل تنگستان بوشهر بود شروه خوانی می کرد و از جمله چهره های شناخته شده این شهر بود. این خواننده محبوب بندری خوان در سال ۱۳۵۵ توسط آقای بهمن خوش خلق به همراه یداله رضازاده به تهران آمد و برای اولین بار با هدف آلبوم در استودیو ۴ اثر ارکستری ضبط کرد. از سال ۱۳۶۶ تا امروز ۳۲ کاست از جهان در بازار ارائه شده و محبوب ترین آثار او عبارتند از: هله دان، یاد کارون، پریای دریا و ای واله.

محمود جهان، خواننده و آهنگساز محبوب در سن 66 سالگی به دلیل عارضه ی قلبی درگذشت.

محمود جهان که برای اجرای کنسرت در بندر ماهشهر حضور داشت،ساعتی پیش از اجرای برنامه به بیمارستان صنایع پتروشیمی این شهر انتقال داده شد و متاسفانه بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

این خواننده مشهور کشورمان قرار بود پس فردا دهم مردادماه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) کنسرت اجرا کند.

خاکسپاری محمود جهان:

 محمود جهان خواننده محبوب جنوبى، در قطعه هنرمندان آرام می‌گیرد

▪️پیکر محمود جهان – خواننده موسیقی نواحی – که در ماهشهر از دنیا رفت، چهارشنبه (۱۱ مردادماه) ساعت ۹ صبح از مقابل تالار وحدت تشییع می‌شود و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) در تهران آرام خواهد گرفت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
رضوان

رضوان

1396-05-11 - 12:10 پاسخ

???????

Golsa

Golsa

1396-05-08 - 10:08 پاسخ

?????چه بد