حسین مرعشی در بیمارستان بستری شد

پانته آ توتونپیان
خبر ها حاکی از آن است که حسین مرعشی در بیمارستان بستری شده است و علت بستری شدن بیماری قلبی اعلام شده است. حسین مرعشی مه امروز بستری شده بود قرار است فردا تحت عمل باز قلب قرار بگیرد.


سید محمد خاتمی، رییس دولت اصلاحات امروز به عیادت حسین  مرعشی رفت. مرعشی چندی پیش دربیمارستان بستری شد.

علت بستری شدن حسین مرعشی در بیمارستان:

خبر ها حاکی از آن است که حسین مرعشی در بیمارستان بستری شده است و علت بستری شدن مرعشی بیماری قلبی اعلام شده است.
حسین مرعشی مه امروز بستری شده بود قرار است فردا تحت عمل باز قلب قرار بگیرد.

بیوگرافی حسین مرعشی:

سید حسین مرعشی،از فعالانِ سیاسیِ اصلاح‌طلب و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی متولد ٧ مرداد ١٣٣٧ در علی آباد رفسنجان است. گفته میشود که او پسر عموی عفت مرعشی همسر علی اکبر هاشمی وفسنجانی میباشداو نمایندهٔ دوره‌های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی در دولت میر حسین موسوی و دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی در دولت پنجم استاندار کرمان و در دولت ششم، رئیس دفتر هاشمی رفسنجانی، دو دوره نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بوده است. وی بنیانگذار شرکت هواپیمایی ماهان است.
مرعشی از اوّلِ انقلاب تا ریاست جمهوریِ محمود احمدی‌نژاد (دولتِ نهم)، مسئولیت‌های گوناگون را در پروندهٔ خود دارا است. مسئولیت‌های او از جهاد سازندگی شروع و به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ختم شد.

مرعشی در کارنامهٔ فعّالیت‌های خود هشت سال استانداریِ کرمان و دو دوره نمایندگیِ مجلس در دوره‌های مجلس پنجم و مجلس ششم را دارد.
در دو سال اول دولتِ ششم با ریاستِ هاشمی رفسنجانی هم رئیسِ دفترِ او بوده‌است.
در اواخر دورهٔ چهار سالهٔ مجلس، از طرف سید محمد خاتمی (رئیس جمهورِ وقتِ ایران) به عنوان رئیسِ سازمانِ تازه تشکیل یافته میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد.
او با آمدنِ دولتِ محمود احمدی‌نژاد (دولتِ نهم) در تیرماهِ ۱۳۸۴، از ریاستِ سازمانِ میراث فرهنگی برکنار شد و از آن پس به عنوانِ عضوِ ارشدِ و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی، همواره از منتقدینِ جدّیِ سیاست‌های محمود احمدی‌نژاد بوده‌است.
وی، در انتخاباتِ مجلس هشتم شورای اسلامی در فروردین ماهِ ۱۳۸۷، به عنوانِ قائم مقامِ ائتلاف اصلاح طلبان و رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان تهران انتخاب شد.

بیوگرافی و زندگی نامه ی کامل حسین مرحشی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ