همسر و فرزند سام درخشانی+ عکس

parya
سام درخشانی که سال 94 با عسل امیرپور ازدواج کرد، به زودی پدر می شود.

سام درخشانی بازیگر خوش چهره و جذاب سینما و تلویزیون ایران که درسال 94 ودر سن 40 سالگی با عسل امیرپور ازدواج کرد طی انتشار خبری اعلام کرد که به زودی پدر می شود. دختر سام درخشانی آذرماه 96 به دنیا می آید.

البته خبر پدر شدن سام درخشانی را کامبیز دیرباز سریعتر از خودش منتشر کردو این نشان از ذوق کامبیز دیرباز داشت که نتوانسته ذوقش را کنترل کند.

Image result for ‫سام درخشانی و کامبیز دیرباز‬‎

همسر سام درخشانی

نام همسر سام درخشانی، عسل امیرپور است که در سال 94 با سام ازدواج کرد. آنها در یک مهمانی خانوادگی باهم آشنا شده اند و پس از مدتی باهم ازدواج کردند. همسر سام درخشانی به عنوان مربی بدنسازی مشغول به کار است ولی تحصیلاتش را در رشته نقاشی تا مقطع لیسانس پشت‌ سر گذاشته است. 

Image result for ‫سام درخشانی‬‎

گفتنی است که خطبه عقد سام درخشانی و همسرش را سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات خواند.

Image result for ‫سام درخشانی‬‎

دختر سام درخشانی

سام درخشانی درباره پدر شدنش می گوید: این موضوع از آن اتفاقات ویژه در زندگی هر کسی است، مخصوصا برای من که خیلی بچه دار شدن را دوست دارم و دوست داشتم که در یک فرصت مناسب این را اعلام کنم. ولی آنقدر کامبیز ذوق داشت  و هیجان زده بود که  این خبر را زودتر داد. همسرم باردار است و به امید خدا آذرماه دخترمان به دنیا می آید.

سام درخشانی در ادامه گفت: همیشه اعلام کرده بودم که اگر دختردار شوم که خیلی هم دوست داشتم فرزندم دختر باشد اسمش را برکه می گذارم. به نظرم “برکه” اسم منحصر به فردی است و همخوانی  آن با نام خانوادگی  من که می شود “برکه درخشانی”  حس یک برکه درخشان را می دهد و این اسم را خیلی دوست دارم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ