بسته شدن سایت سامانه سهام عدالت

پانته آ توتونپیان
از اول مهر به مدت 10 روز سامانه سهام عدالت بسته می شود.این عمل به‌منظور بروزرسانی و اعمال تغییرات می باشد.

بسته شدن سایت سامانه سهام عدالت

از اول مهر به مدت 10 روز سامانه سهام عدالت بسته می شود.این عمل به‌منظور بروزرسانی و اعمال تغییرات می باشد.
سامانه سهام عدال نیم  سال گذشته رونمایی شده است تا دارندگان سهام عدالت با مراجعه به آن از وضعیت صورت‌حساب خود آگاه شده و در صورت تمایل نسبت به تسویه باقیمانده اقساطشان اقدام کنند.
 سامانه سهام عدالت از تاریخ 1396.7.1 به‌مدت 10 روز به‌منظور بروزرسانی سیستم و تغییرات لازم، از دسترس عموم مشمولین خارج خواهد شد اما پس از این تاریخ مجدداً امکان ثبت شماره شبا، رؤیت صورت‌حساب و سایر خدمات این سامانه برای مشمولین عزیز فراهم خواهد شد.

 پرداخت 470 تومن برای بدست آوردن یک میلیون تومان موضوع اصلی سهام عدالت است. سخنگوی سازمان خصوصی‌سازی‌ هم به مشمولان توصیه کرد این مبلغ را بپردازند. برای دریافت یک میلیون تومانسهام عدالت مشمولان باید به‌طور میانگین رقمی در حدود 470 هزار تومان پرداخت کنند تا کل سهام به آنها اختصاص یابد در غیراین صورت اگر مبلغ را پرداخت نکنند فقط نیمی از سهام به آنها تعلق خواهد گرفت. مطابق قانون وقتی که 10سال پیش به هر نفر از مشمولان یک میلیون تومان سهام اختصاص یافت، قرار شد که مبلغ آن (یک میلیون تومان) از محل سود سالانه همین سهام تسویه شود.
از 10 سال پیش تا‌کنون با درنظر گرفتن سود سالانه شرکت‌ها جمعا 530 هزار تومان از این مبلغ تسویه شده است و اکنون اغلب مشمولان(به غیراز کسانی که قبلا سود گرفته‌اند) مالک 530 هزار تومان سهام هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ