کتاب خاطرات هیلاری کلینتون

پانته آ توتونپیان
کتاب خاطرات هیلاری کلینتون رکورد شکست.

کتاب جدید هیلاری کلینتون

هیلاری کلینتون کتاب خود را بنام «چه اتفاقی افتاد» را هفته پیش روانه بازار کرد

هیلاری کلینتون سال گذشته از رقیب خود دونالد ترامپ شکست خورد. هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات در انتخابات بود. هیلاری کلینتون وزیر اسبق امور خارجه آمریکا در کابینه اول باراک اوباما “بیل کلینتون”چهل و دومین رئیس جمهور آمریکاست .کتاب هیلاری کیلینتون جز پرفروشترین کتاب غیر داستانی پنج سال گذشته شده است.

کتاب هیلاری کلینتون روایتی از انتخابات سال گذشته و اتفاقاتی است که در پی آن رخ داده است. «کلینتون» در این کتاب به اشتباهات خود در روند نامزدی، نقش جنسیت‌گرایی در این جریان و دخالت روس‌ها در انتخابات پرحاشیه آمریکا پرداخته است. نام کتاب این سیاستمدار به گونه‌ای ناباوری او را از آن‌چه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا اتفاق افتاد و نتیجه نامطلوبی که برایش در پی داشت، روایت می‌کند.

موضوع کتاب جدید هیلاری کلینتون

هیلاری کیلینتون چندی پیش در توییتر خود درباره این اثر نوشته است: نوشتن «چه اتفاقی افتاد» سخت بود، مثل دیدن اتفاق‌هایی که هر روز رخ می‌دهد. امیدوارم این به پیش‌روی و مبارزه‌مان کمک کند.انتشارات «سیمون و شاستر» با تایید آمار فروش «چه اتفاقی افتاد»، ‌اعلام کرد فروش نسخه‌های دیجیتالی این کتاب هم طی هفته اول، رکورد جدیدی در حوزه آثار غیرداستانی به ثبت رسانده است. در این زمینه کتاب «استیو جابز» نوشته «والتر ایزاکسون» که سال ۲۰۱۱ منتشر شد، رتبه نخست را دارد.

فروش بی سابقه کتاب هیلاری کلینتون

بسیاری از کتاب‌فروشی‌های مستقل اعلام کردند فروش اولیه کتاب «کلینتون» خیلی خوب بوده؛ مدیر کتاب‌فروشی «استرند» نیویورک گفت که ۱۱۳ جلد از این کتاب طی یک روز و نیم اول، به فروش رسید. صدها نفر هم برای خرید این کتاب، پشت در کتاب‌فروشی «بارنز و نوبل» صف بستند. به علت استقبال مردم از «چه اتفاقی افتاد»، این کتاب در سایت چندین کتاب‌فروشی بزرگ آمریکا رتبه نخست تقاضا را کسب کرده است.

«پنگوئن رندم هاوس» هم هیچ اطلاعاتی درباره مبلغ قرارداد کتاب‌هایی که «باراک اوباما» و همسرش «میشل» در دست نگارش دارند فاش نکرده، اما «فایننشال تایمز» اعلام کرده که رقم کلی دو قرارداد بالای ۶۰ میلیون دلار است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ