چگونه رمز جیمیل را پیدا کنیم؟

چگونه رمز جیمیل را پیدا کنیم؟بازگرداندن رمز جیمیل،برگرداندن رمز جی میل،پیداکردن رمز فراموش شده جی میل

چگونه رمز جیمیل را برگردانیم؟

بازگرداندن رمز جیمیل و اینکه چگونه رمز جیمیل را برگردانیم،رمز فراموش شده جیمل را چگونه پیدا کنیم و سوالات مشابه مشکلی است که خیلی از افراد جیمیل دار با آن مواجه می شوند.حال راهکار چیست و برای برگرداندن رمز فراموش شده جیمیل باید چه کرد؟خیلی از دوستان با مشکل این که رمز عبور خود در ورود به جیمیل را فراموش کرده اند  روبه رو می شوند.برای اینکه خیلی ساده شما بتوانید رمز فراموش شده جیمیل خود را بازیابی کنید باید اطلاعات خود که شماره تماس و ایمیل هست را در جیمیل ثبت کرده باشید در صورتی که این اطلاعات را وارد کرده اید برای انجام این کار با ما همراه شوید .

جیمیل چیست؟

همانطور که مستحضرید پست الکترونیک یکی از سرویس های محبوب اینترنت می باشد که به شما این امکان را می دهد با دوستان و آشنایان خود با روشی بسیار سریع و ارزان ارتباط برقرار کنید و اقدام به فرستادن فایل ها و متن ها کنید. برای استفاده از این سرویس ها شما ابتدا باید با عضویت در سایت های ایمیل دهی یک آیدی برای خود ایحاد کنید که معمولا سرویس دهنده های ایمیل به صورت رایگان می باشد یعنی شما به صورت رایگان می توانید به تعداد نامحدود برای خود ایمیل بسازید. Google Mail یا همان Gmail از قدیمی ترین و اولین سرویس دهنده ی ایمیل در سراسر جهان می باشد که به دلیل امکانات بی نظیر خود یعنی در اختیار قرار دادن 15 گیگ فضای رایگان برای صندوق دریافت ، به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین سرویس های ایمیل در جهان شناخته می شود و کاربران زیادی را به سمت خود کشانده است. جیمیل از یک رابط کاربری فوق‌العاده سبک و کاربرپسند بهره می‌برد که به سبک موتور جستجوگر Google ، کاملا مبتنی بر متن طراحی شده است ، و شما در این سایت هیچ گونه بنر یا تصویر اضافی و سنگین نمی‌بینید و هر چه هست متن است و اسکریپت‌های بسیار سبک. این سرویس امکان استفاده از 40 زبان مختلف ، گفتگوی آنلاین ، دسته بندی پیام ها ، دانلود پیام ها روی کامپیوتر به منظور دسترسی به پیام ها در مواقعی که به اینترنت متصل نیستید را مهیا کرده است .

تفاوت جیمیل و ایمیل چیست؟

یکی از سوال های متداول تفاوت جی میل و ایمیل می باشد.پاسخ این سوال بسیار آسان است.به زبانی ساده می توان گفت:

email به معنای پست الکترونیک یه سرویسی هست که هر سایتی میتونه در اختیار افراد قرار بده (یا خودتون میتونید راه اندازی کنید) و هر سایت یا شرکتی یه اسمی روی سرویسی که در اختیار ملت گذاشته میذاره، خوب حالا gmail چی هستش؟؟؟
شرکت گوگل هم مثل خیلی سایت های دیگه سرویس ایمیل رایگان ارائه میده که اسم سرویس ایمیل خودش رو gmail گذاشت.

مرحله اول برای برگرداندن رمز جیمیل

ابتدا با استفاده از مرورگر گوشی خود وارد آدرس زیر شوید

https://accounts.google.com/ForgotPasswd

قدم دوم بازگرداندن رمز جیمیل

سپس جیمیل خود را وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید

قدم سوم بازگرداندن رمز جیمیل

در مرحله بعد از شما خواسته می شود که رمز را وارد کنید که باید گزینه پایین صفحه را انتخاب کنید یعنی Try a different question
مراحل مختلفت برای بازیابی رمز برای شما نمایش داده می شود که در صورتی که آن مرحله را نمیتوانید انجام دهید همان گزینه Try a different question را مجدد انتخاب کنید.
در این قسمت بازیابی رمز از طریق شماره تماس انجام شده است برای ارسال شدن کد باید گزینه Send text message را انتخاب کنید سپس کدی که برای شما ارسال شده را در کادر وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید
در مرحله آخر رمز جدید را می توانید وارد کنید (رمز را باید دو بار تکرار کنید) سپس با انتخاب گزینه Change password رمز را تغییر دهید !

حالا با انجام مراحل بابلا شما میتوانید وارد جیمیل خود شده و سعی کنید دیگر رمز جیمیل خود را فراموش نکنید.

   

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
مهسا محمدی

مهسا محمدی

1399-09-26 - 21:41 پاسخ

چه جوری رمز اینیستاگرام را پیدا کنم

Meisam, beheshti

Meisam, beheshti

1398-11-04 - 10:46 پاسخ

خوب

امیرحسین قربانی

امیرحسین قربانی

1398-09-23 - 16:14 پاسخ

میشه بگید چه جوری کار میکنه