یک دیپلمات به کرونا مبتلا شد

Shabnam Khesal
  آزمایش دیپلمات مجارستانی در بانکوک از نظر ابتلا به ویروس کرونا مثبت شد. به گزارش آسوشیتد پرس، مقامات بهداشتی در تایلند روز سه شنبه گفتند آزمایش کرونای یک دیپلمات مجارستانی در بانکوک مثبت شد و اعتقاد بر این است که وی از طریق تماس با وزیر امور خارجه کشورش در یک سفر رسمی به […]

 

آزمایش دیپلمات مجارستانی در بانکوک از نظر ابتلا به ویروس کرونا مثبت شد.

به گزارش آسوشیتد پرس، مقامات بهداشتی در تایلند روز سه شنبه گفتند آزمایش کرونای یک دیپلمات مجارستانی در بانکوک مثبت شد و اعتقاد بر این است که وی از طریق تماس با وزیر امور خارجه کشورش در یک سفر رسمی به تایلند در هفته گذشته آلوده شده است.

مقامات کامبوج روز دوشنبه گفته بودند تست کرونای پیتر سیارتو، وزیر خارجه مجارستان در پی بازدید یک روزه از کامبوج و ویتنام مثبت شده و سیارتو سه شنبه گذشته هنگام ورود از کامبوج به تایلند تحت آزمایش قرار گرفت.

دیپلمات 53 ساله مجارستانی که نام اش ذکر نشده به احتمال زیاد از طریق وزیر امور خارجه کشورش آلوده شده است. تاکنون در کامبوج تست کرونای چهار نفر از 900 نفر در ارتباط با سفر وزیر امور خارجه مجارستان در این سفر مثبت شده است. علاوه بر دیپلمات مجارستان، یک محافظ کامبوج در این بازدید، یک قانونگذار از حزب حاکم هون سن، نخست وزیر کامبوج و یک مقام ارشد وزارت کشاورزی به کرونا مبتلا شده اند.

مترجم:الهه زارعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ