نحوه ی شارژ رایتل

این مطلب نحوه ی شارژ رایتل را آموزش می دهد، برای آموزش نحوه ی شارژ رایتل تا انتهای مطلب با ما باشید.

نحوه ی شارژ رایتل

نحوه شارژ رایتل با روش شارژ سیم کارت های دیگر متفاوت است. همانطور که می دانید رایتل اپراتور سوم ایرانی هاست. اپراتور اول  و دوم همراه اول  و ایرانسل است. سیمکارت های رایتل سه نوع هستند. دائمی، اعتباری و دیتا. سیمکارت های دائمی نیازی به شارژ کردن ندارند، اما سیمکارت های اعتباری و دیتا لازم است که شارژ شوند. این مطلب نحوه شارژ رایتل را آموزش می دهد، برای آموزش نحوه ی شارژ رایتل تا انتهای مطلب با ما باشید.

سیم کارت رایتل یکی از محبوب ترین سیم کارت ها در بین دیگر سیم کارت ها در چند ماه اخیر شده است و همون طور که می دونید این سیم کارت های اعتباری برای شارژ شدن نیاز به خرید شارژ و وارد کردن کد آن را دارند .

اما ساده ترین روش نحوه ی شارژرایتل ، شارژ اینترنتی می باشد . که می تونید با مراجعه به آدرس اینترنتی chargefull.ir و انتخاب اپراتور رایتل به راحتی شارژ سیم کارت خودتون رو خریداری کنید .

برای وارد کردن کد شارژ از طریق کد دستوری زیر کد را وارد کنید و سپس ok  بزنید .

# رمز شارژ * 141 *

Image result for ‫نحوه شارژ رایتل‬‎

برای نحوه ی شارژ رایتل با وارد کردن کد شارژ رایتل کافیست شماره زیر را در گوشی خود وارد کنید و سپس دکمه سبز (تماس) را بزنید: 
                                                            #رمز 16 رقمی *141*

برای اطلاع از باقیمانده شارژ رایتل و باقی مانده مدت زمان و حجم مصرفی اینترنت، از کد زیر استفاده کنید: 
                                                                         140#*

همچنین می توانید از سایر خدمات رایتل از جمله سیم کارت های دائمی،سیم کارت های دیتا و سیم کارت های اعتباری، اینترنت پر سرعت همراه رایتل، مکالمه تصویری و خدمات نسل سوم رایتل به وب سایت استفاده نمایید.

نحوه ی شارژ رایتل اعتباری: سیم کارت دیتا Data رایتل خود را شارژ کنیم؟ 
شارژ سیم کارت دیتای رایتل هیچ تفاوتی با شارژ سیم کارت اعتباری رایتل ندارد و با کد 141 که در بالا گفته شد میتوانید سیم کارت دیتای رایتل خود را شارژ نمایید 

همانطور که می دانید اپراتور سوم ما ایرانی ها رایتل نام دارد و گام بلندی در راستای ارتباطات مجازی و اینترنت پر سرعت برداشته است. بسیاری از افراد از سرویس های رایتل تنها برای اینترنت استفاده می کنند و رایتل برای این افراد سرویس ویژه ای دارد.

سیم کارت دیتای رایتل که به این منظور برای استفاده از اینترنت پر سرعت و انتقال فایل و داده ها می باشد با شماره های ۰۹۲۱ در اختیار تمام کاربران قرار می گیرد که می توانید به راحتی با آن پیامک هم ارسال و دریافت کنید. کاربران رایتلی دیتا می توانند از این سیم کارت برای امور زیر استفاده کننید

1. مودم های نسل ۳ ( دانگل ها )

2. لپ تاپ و نوت بوک

3. تبلت های نسل سه

هر دستگاهی که امکان اتصال به شبکه ۳g داشته باشد. این روزها بسیاری از گوشی های هوشمند از قابلیت ۳G برخوردارند.

در حال حاضر هر جا که امکان پوشش رایتل وجود داشته باشید می توانید با استفاده از سیم کارت دیتای رایتل به اینترنت متصل باشید و به ارسال و دریافت فایل در بالاترین فرصت و بدون قطعی مبادرت ورزید. میزان و مدت زمان اعتبار شارژ رایتل را می توانید از این لینک مورد بررسی قرار دهید.

اگر قصد خرید این دسته از سیم کارت ها را دارید می توانید با استفاده از سایت رایتل ثبت نام انجام دهید و بعد هم این سیم کارت ها را باتوجه به نیاز خود و مدل گوشی و تبلت خود در اندازه هایی متفاوت مثل مینی یا همان اندازه عادی، اندازه میکرو و نانو انتخاب کنید و به شبکه بزرگ دیتا بپیوندید. قبل از خرید سعی کنید با بررسی دستگاه های خود از امکانات آن مطلع شوید. و سیم کارت مربوط و مناسب را انتخاب کنید.

در سایت رایتل می توانید مدل های گوشی خود را برای سازگاری با این شبکه را مورد بررسی قرار دهید. لیست تمام گوشی ها و برند ها و ورژن ها در این سایت قرار گرفته است. از طرفی می توانید با وارد کردن نام گوشی خود فورا گوشی مورد نظر را پیدا کنید از پشتیبانی ۳G مطلع شوید.

Image result for ‫نحوه شارژ رایتل‬‎

سیم کارت دائمی

دارندگان سیم کارتهای دائمی رایتل می توانند از انواع خدمات آن، شامل تماس تصویری، تماس صوتی، اینترنت پرسرعت و … استفاده، و هزینه آن را در پایان هر دوره با دریافت صورتحساب پرداخت نمایند. همچنین طرحها و بسته های تشویقی خاصی، ویژه این مشترکان تنظیم می شوند.

سیم کارت اعتباری

مشترکان این نوع سیم کارت ها، با خرید کارت شارژ، می توانند تا سقف اعتبار موجود از کلیه خدمات شبکه رایتل استفاده نمایند. جزئیات طرح های تشویقی مخصوص این مشترکان در بخش محصولات و تعرفه ها > طرح ها و تعرفه ها > طرح های جاری آمده است.

سیم کارت دیتا

این سیم کارتها ویژه دسترسی به خدمات دیتا و اینترنت پرسرعت هستند و قابلیت برقراری تماس صوتی را ندارند. دارندگان سیم کارتهای دیتا، می توانند به صورت سیار با استفاده از دستگاه های مختلف مانند انواع تبلت، لپ تاپ و مودمهای قابل حمل با قابلیت اتصال به شبکه نسل سوم، از اینترنت پر سرعت استفاده نمایند. این سیم کارتها از قابلیت ارسال و دریافت پیام کوتاه (SMS) نیز برخوردار می باشند. اگر فقط می‌خواهید از اینترنت همراه استفاده کنید و استفاده از ‍پیامک را به‌جای مکالمه ترجیح می‌دهید، سیم‌کارت دیتا انتخاب مناسبی برای شماست. قیمت سیم‌‌کارت دیتا ۲۰٬۰۰۰ تومان و پیش‌شماره آن مانند سیم‌کارت اعتباری، ۰۹۲۱ است. هدایای این سیم‌‌کارت به چند صورت قابل استفاده هستند.

Image result for ‫رایتل‬‎

 ثبت نام به چه معناست؟

با انجام ثبت نام، مشخصات متقاضیان دریافت سیم کارتهای رایتل، ثبت می شود. واگذاری سیم کارت، پس از تکمیل ثبت نام و پرداخت هزینه مربوطه انجام خواهد شد.

خرید آنلاین چیست؟

در مواردی که رایتل امکان ثبت نام و پرداخت همزمان هزینه را فراهم آورده باشد، متقاضیان می توانند سیم کارت دلخواه خود را در یک مرحله خریداری نمایند.

پیش شماره های رایتل چیست؟

پیش شماره سیم کارتهای دائمی رایتل، 0920 و پیش شماره سیم کارتهای دیتا، 0921 است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ