آقای دوربینی کیست؟

پانته آ توتونپیان
اقای دوربینی که نام دیگر او حسین نمازی است،کسی است که همیشه در تمام مراسم رسمی و دولتی حضور دارد.

بیوگرافی آقای دوربینی:

اقای دوربینی که نام دیگر او حسین نمازی است،کسی است که همیشه در تمام مراسم رسمی و دولتی حضور دارد.

آقای دوربینی همواره به دنبال شرکت در مراسم دولتی یا رسمی‌ست تا در تلویزیون یا در روزنامه‌ها نمایش داده‌شود و به همین دلیل از سوی رسانه‌ها و بین مردم ایران به این نام معروف شده‌است.

ماجرای اخراج آقای دوربینی از برنامه قرائنی

عصبانیت آیت الله قرائتی در برنامه زنده به خاطر یک فرد دوربین دوست

در برنامه ای که اخیرا آیت الله قرائتی در حال اجرای آن بودند ،ناگهان پس از مکث کوتاهی،عصبانیت آیت الله قرائتی برانگیخته شد.

علت عصبانیت آقای قرائتی با تذکری که دادند مشخص شد.آقای قرائتی یک دوربین را انتخاب کردند و سپس از فردی که در جمع بود با عصبانیت خواستند که به پشت دوربین انتخاب شده برود.در ادامه عصبانیت و تذکرشان ،آقای قرائتی روشن نمودند که این فرد عینکی به دنبال دوربین در این برنامه شرکت کرده است،این آقای دوربینی است و برای اینکه در دوربین باشه بسیار جابه جا میشود و حواس مرا پرت میکند،آقای قرائتی درادامه گفتند این آقا را چندین بار در تلوزیون دیده است و می شناسد.

این اقا برای دوربین در این مکان ها حضور پیدا میکند.عصبانیت آقای قرائتی در برنامه زنده پس از این همه سال اجرا جالب و قابل توجه بود ،به گونه ای که این بخش از برنامه به صورت مکرر در فضای مجازی در حال پخش شدن می باشد.

زندگی شخصی آقای دوربینی

حسین نمازی متولد ۱۳۳۷ در تهران، با اصلیت شیرازی است که یک بار در سال ۱۳۷۹ ازدواج کرده و به دلیل علاقه زیادش به دوربین، از همسر خود جدا شده‌است.

وی برادر زاده حسین نمازی، وزیر سابق اقتصاد و دارایی ایران است که به عنوان کارمند خدماتی وزارت ارشاد در کتابخانه پارک شهر مشغول بکار است.

او در مصاحبه با هفته‌نامه همشهری جوان می‌گوید:

از بچگی دوست داشتم آدم مهمی بشوم، دیپلم ردی هستم. آدم که هندوانه می‌خرد به ظاهرش نگاه می‌کند و بعد انتخاب می‌کند. من هم نه ظاهر زیبایی دارم و نه مدرک تحصیلی پس آدم مهمی نشدم. اما دوست دارم که من هم دیده شوم ولی الان دیگر تا می‌آیم اخبار تلویزیون را نگاه کنم سریع پدرم کانال را عوض می‌کند. برای دیدن فیلم مراسم‌هایی که در آنها شرکت کرده‌ام تا ساعت ۱۲ شب بیدار می‌مانم تا در حالت‌های مختلف خودم را تماشا کنم. تازه وقتی من صبح خیلی زود از خانه بیرون می‌زنم اهل منزل می‌فهمند که کسی فوت کرده و من برای تشییع جنازه می‌روم. یادم نمی‌آید تا به حال تشییع جنازه کسی را از قلم انداخته باشم. اما وقتی جمعیتی را در تلویزیون نشان می‌دهند و من در بین آنها نیستم خیلی حرص می‌خورم تا صبح خوابم نمی‌برد.

یک شب داشتم از خیابان کریمخان عبور می‌کردم، به فروشگاهی رسیدم که نمایندگی یکی ازشرکت‌های ساخت تلویزیون آنجا است. آنجا ۱۰ تلویزیون روی هم چیده شده بود، ناگهان دیدم مصاحبه‌ای که گزارشگر صدا و سیما با من انجام داده بود در حال پخش است. در آن واحد ۱۰ تلویزیون من را نشان می‌داد. نمی‌دانید چه کیفی داشت آن لحظه.

بعضی وقت‌ها آدم دست و پایش را گم می‌کند. در مراسم ختم عماد مغنیه مانده بودم به کدام دوربین نگاه کنم. اگر صد میلیون هم به من بدهند به این اندازه خوشحال نمی‌شوم که دوربینی من را نشان بدهد.

آغاز ماجرای آقای دوربینی

آن طور که خود حسین به یاد دارد، همه چیز از مراسم عزاداری روز تاسوعا سال ۵۴ در مسجد ارگ شروع شد. آن روزها حسین جوانی ۱۷ ساله بود که برای عزاداری بداخل مسجد رفت و دیدن چند دوربین فیلمبرداری او را بسوی خود کشید. وقتی فیلم مراسم از تلویزیون پخش شد، حسین از دیدن تصویر خود ذوق زده و خوشحال شد:

آن موقع اینقدر مراسم نبود و مراسم تشیع جنازه یا بزرگداشت نبود. اما الان آنقدر که من را در تلویزیون نشان می‌دهند وزیرها را نشان نمی‌دهند.

و در خبرگزاری ایمنا گفته‌است: هنوز انقلاب نشده بود، حجت الاسلام فلسفی در مسجد ارک سخنرانی می‌کرد، من جلو نشسته بودم و دوربین را نگاه کردم و خوشم آمد، پیگیر شدم. اولین بار که من را از تلویزیون نشان دادند انتظار نداشتم خودم را ببینم ولی وقتی دیدم حسی وصف نشدنی برایم پیش‌آمد.

پیشنهاد بازیگری به آقای دوربینی

او در پاسخ به این پرسش که «چرا به دنیای بازیگری وارد نمی‌شوی؟» با یک چهره بی‌حس و بی علاقه به دنیای سینما می‌گوید به او پیشنهادهای هنری داده‌اند، اما قبول نکرده‌است:

نه اینطوری هم به کارم می‌رسم و هم می‌توانم جلوی دوربین بیام. آخر من در یک اداره مشغول هستم.

پشیمانی آقای قرائتی:

عزت الله ضرغامی گفت:

امروز با آقای قرائتی تماس گرفتم و در این مورد با ایشان صحبت کردم. کاملا معلوم بود که خود ایشان از این مسئله بسیار ناراحت هستند. دلیل عصبانیت شان را در آن برنامه برای من توضیح دادند ولی تصریح کردند که از رفتار خود پشیمان هستند.
 گفتند که ما فقط چهارده معصوم داریم و همه ممکن است خطا و اشتباه کنند. آقای قرائتی از خدا و جناب آقای نمازی و هر کس دیگری که به هر دلیلی از ایشان ناراحتی به دل دارد عذرخواهی کردند. احتمالا با آقای دوربینی ملاقات می کنند و خبرش را هم منتشر می کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ