آیا شنبه تهران تعطیل است

گفته می شود در پی زلزله اخیر در تهران، شنبه تهران تعطیل است. آیا واقعا شنبه تهران تعطیل است. برای اطلاع از جزئیات این خبر را بخوانید.

آیا شنبه تهران تعطیل است

شب چهارشنبه 30ام آذر ماه سال 6 زلزله ای به بزرگی 5.2 ریشتر تهران و شهرهای اطراف آن را لرزاند که ترس مردم را برانگیخت و به دنبال این حادثه مردم به پارک ها و خیابان ها پناه بردند و تا صبح در آنجا ماندند. به گفته خبرگزاری های داخلیشنبه تهران است. برای اطلاع دقیق از اینکهآیا شنبه تهران تعطیل است این خبر را تا انتها مطالعه کنید.

در پی زمین‌لرزه نیمه‌شب چهارشنبه در تهران، سازمان مدیریت بحران کشور، خبر از تعطیلی مراکز و نهادهای اجرایی، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در روز پنج‌شنبه ۳۰ آذر داده‌است. دست‌کم دو نفر در پی زمین‌لرزه سکته کرده و جان خود را از دست داده‌اند.

سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرده‌است تمامی مدارس و مراکز آموزشی و نیز اداره‌ها و نهادهای اجرایی در استان‌های تهران، البرز و قم، در روز پنج‌شنبه تعطیل خواهند بود. نهادها و مراکز امدادرسانی همچنان به فعالیت‌های خود ادامه خواهند داد.

بنا بر گزارش‌ها از ایران، دست‌کم دو نفر در پی زمین‌لرزه استان تهران و البرز، به‌دلیل سکته قلبی جان خود را از دست داده‌اند. شماری از شهروندان نیز زخمی‌ شده‌اند که گفته شده جراحت‌ها نه به‌طور مستقیم از خرابی‌های احتمالی، بلکه در جریان فرار رخ داده‌است. آن‌طور که گزارش‌های فعلی حاکی‌ست، زمین‌لرزه نیمه‌شب چهارشنبه خرابی مشخصی به‌جا نگذاشته‌است.

سازمان مدیریت بحران تا کنون خبری از تعطیلی شنبه در تهران نداده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ