نسیم اقدم کیست

parya
نسیم اقدم فردی است که ساعاتی پیش نامش در دنیا پیچید. نسیم اقدم در یک حمله ی تروریستی به دفتر یوتیوب چند نفر را زخمی کرد. برای اینکع بدانید نسیم اقدم کیست این خبر را بخوانید.

نسیم اقدم نامی است که ساعاتی پیش دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد. نسیم اقدم در اقدامی ناباورانه به دفتر یوتیوب در کالیفرنیا حمله کرد و در نهایت خود را به قتل رسانید. ممکن است برای همه اینجا سوال پیش می آید که نسیم اقدم کیست و هدف وی از این کار چه بود. این خبر را بخوانید تا بدانید کهنسیم اقدم کیست؟

نسیم اقدم کیست
 به گفته برخی رسانه ها، ویدیوهایی از نسیم نجفی اقدم در شبکه های اجتماعی به زبان های انگلیسی و فارسی موجود است که در آن ها وی از حذف ویدیوهای خود توسط یوتیوب شکایت دارد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، مقام های پلیس Police کالیفرنیا اعلام کردند که عامل تیراندازی در مقر یوتیوب در شهر سن برونو شناسایی شده و یک زن ایرانی تبار به نام «نسیم نجفی اقدم» بوده است.
همچنین برخی منابع مدعی شده اند که این زن در شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای داشته و همچنین گیاهخوار و حامی حقوق حیوانات بوده است.

به گفته برخی رسانه ها، ویدیوهایی از نسیم نجفی اقدم در شبکه های اجتماعی به زبان های انگلیسی و فارسی موجود است که در آن ها وی از حذف ویدیوهای خود توسط یوتیوب شکایت دارد.ویدیوهای وی در یوتیوب بیش از یک میلیون بازدید کننده داشته است و در آنها از سانسور ویدیوهای خود توسط یوتیوب شکایت کرده بود.
این در حالی است که مقام های پلیس گفته اند انگیزه وی از این تیراندازی مسائل خانوادگی بوده است.

نسیم نجفی اقدم شب گذشته (عصر سه شنبه به وقت محلی) اقدام به تیراندازی در مقر یوتیوب در شهر سن برونو در ایالت کالیفرنیای آمریکا کرد.
وی پس از زخمی کردن سه نفر، خود را به ضرب گلوله کشت. گفتنی است نسیم نجفی نام یک مجری تلویزیونی است که با این نسیم نجفی تشابه اسمی دارد و هیچ گونه ارتباطی با یکدیگر ندارند

اصالت نسیم اقدم
نسیم اقدم احتمالا دارای اصالت ایرانی است اما رسانه‌ها او را یک شهروند آمریکایی اهل کالیفرنیای جنوبی معرفی کرده‌اند.

شبکه ان‌بی‌سی نیوز آمریکا گزارش داد فردی که شب گذشته در ساختمان مرکزی یوتیوب در «سان برونو» در کالیفرنیا با شلیک گلوله چند نفر را زخمی و سپس اقدام به خودکشی کرد، زنی ۳۹ ساله به نام «نسیم نجفی اقدم» بوده است.

با توجه به نام مهاجم، نامبرده احتمالا دارای اصالت ایرانی است اما رسانه‌ها او را یک شهروند آمریکایی اهل کالیفرنیای جنوبی معرفی کرده‌اند.

پلیس می‌گوید انگیزه نسیم نجفی اقدم از انجام این حمله، تروریستی نبوده و احتمالا پای اختلافات داخلی یا خصومت شخصی در میان است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ