بیوگرافی سانیا سالاری، بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان

سانیا سالاری نامی است که این روزها با پخش سریال دلدادگان بسیار شنیده ایم. با بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان در این قسمت آشنا شوید.

سانیا سالاری بازیگر خوش آتیه و جوان کشورمان که بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان است که از مرداد ماه از شبکه سوم پخش می شد. سانیا سالاری بازیگر تازه وارد تلویزیون و متولد دهه ی شصت است که کار خود را از کلاس های مهتاب نصیرپور و بازی در تئاتر آغاز کرد.  بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان را در این قسمت از الو دکتر بخوانید.

بیوگرافی سانیا سالاری

نام: سانیا

نام خانوادگی: سالاری

تاریخ تولد :20 تیرماه اواخر دهه شصت

شغل : بازیگری

هنرپیشه سریال دلدادگان ؛ سانیا سالاری متولد 20 تیر ماه اواخر دهه 60 می‌باشد ؛ تحصیلات سانیا سالاری لیسانس رشته تدوین می‌باشد ودر تئاتر با افراد مشهوری و نامی کار هنری خودرا شروع کرده و حالا با سریال دلدادگان به تلویزیون رسیده ودر رویایی موفقیت دراین عرصه هنری میباشد.

شروع بازیگری سانیا سالاری

سانیا سالاری برای اولین بار در تئاتر به‌ صورت حرفه ای در مجلس ضربت زدن به کارگردانی محمد رحمانیان هنرپیشگی را تجربه کرد، سانیا سالاری می‌گوید حضور دراین نمایش تئاتر برای من در حکم یک چالش بزرگ بود.

سانیا سالاری با شرکت در کلاس های‌ بازیگری  خانم نصیرپور و آقای رحمانیان توانساه است ؛ فنون و تاکتیک های‌ هنرپیشگی را بیاموزد . سانیا سالاری در چندین نمایش و تئاتر به ایفای نقش پرداخته که از مهم‌ترین انها می‌توان به آیین مجلس اشاره کرداو نیز نقش قطام را دراین نمایش بازی کرده است.

موضوع نمایش آیین مجلس  مربوط به 19 ماه مبارک رمضان و ضربت خوردن امام علی «ع» بود که خانم  سانیا سالاری با بازی در نقش قطام نظر تعداد زیادی از کارشناسان رابه خود جلب کرد و مورد تقدیر شرکت کنندگان حاضر در سالن قرار گرفت. سانیا سالاری علاوه بر این نمایش در چند نمایش دیگر به نام های‌ تمام مادران، چند مسافر و لیلانیز به ایفای نقش پرداخته است.

سانیا سالاری در همان اولین کار حرفه ای اش در تئاتر سال 95 در نقش قطام نمایش مجلس ضربت زدن، بازی اش چشم منوچهر هادی کارگردان صاحب نام را گرفت.

ازدواج

سانیا سالاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ