نحوه درست کردن لیموناد سم زدای زنجبیل و سیب

alikarimi55
در مورد سموم موجود در بدن چه می دانید؟ جمع شدن سم، در بدنتان می تواند عواقبی برای سلامتتان داشته باشد. به همین دلیل است که تقویت کردن سیستم دفاعی بدنتان، با نوشیدنی هایی همانند لیموناد سم زدا، ایده خوبی است. سمومی که به بدن شما حمله ور می شوند می توانند باعث بروز آسیب […]

در مورد سموم موجود در بدن چه می دانید؟ جمع شدن سم، در بدنتان می تواند عواقبی برای سلامتتان داشته باشد. به همین دلیل است که تقویت کردن سیستم دفاعی بدنتان، با نوشیدنی هایی همانند لیموناد سم زدا، ایده خوبی است. سمومی که به بدن شما حمله ور می شوند می توانند باعث بروز آسیب هایی به اندام های مختلف شود. سم زدایی بدنتان می تواند به ترمیم کردن کلیه ها، کبد یا سیستم گردش خون کمک کند. برای نائل آمدن به این هدف، یادگیری نحوه درست کردن لیموناد سم زدای سیب و زنجبیل که در  واقع گزینه سالم و ارزان قیمتی، برای مراقبت از خودتان است، حائز اهمیت فراوانی می باشد. در این مقاله از بخش تغذیه الو دکتر به بررسی علل جمع شدن سموم در بدن می پردازیم.

لیموناد سم زدای زنجبیل و سیب برای دفع سموم بدن

چرا در بدن خود سم جمع می کنیم؟

همگی ما در خطر جمع کردن مقادیری از سم، در بدنمان هستیم. مصرف بیش از حد الکل، قهوه و غذاهای فرآوری شده می تواند بر عملکردهای سلولی شما اثر بگذارد. هم چنین هوای آلوده و برخی از داروها باعث این مشکل خواهند شد. چندین نشانه وجود دارد که نشان خواهد داد آیا زمان سم زدایی بدنتان فرا رسیده یا خیر.

در صورتی که احساس ضعف، خستگی و رخوت داشته یا از یبوست و مشکلات تنفسی مختلف رنج میبرید، بنابراین باید احتمالا کار خود را برای سم زدایی شروع کنید. در غیر این صورت این علائم می توانند شروع مشکلات جدی تر باشند.

علاوه بر آن، خود بدن می تواند سم های به وجود آمده توسط مسائل احساسی، همانند بیش از حد کار کردن، استرس یا اضطراب و موارد دیگر را جمع کنند. از دست دادن شخصی صمیمی، تصادف یا اخبار بد می تواند باعث تولید موادی در بدن شما که از لحاظ احساسی شکننده است، شود. این دلایل نشان می دهد که چرا داشتن سبک زندگی سالم و سم زدایی گاه و بیگاه، ایده خوبی است.


بیشتر بدانید: سم زدایی بدن برای مبارزه با سرطان


لیموناد سم زدای زنجبیل و سیب برای از بین بردن سموم غذاها:

سموم، در غذاهای فراوانی وجود دارد. برخی از این سموم، از دیگران بیشتر هستند اما بدن می تواند آن ها را از بین ببرد. کبد، مسئولیت انجام دادن آن را به عهده دارد. این اندام، پروتئین ها یا سموم را با نام لیپوپلی ساکاریدها جذب می کند. سپس آن ها را به مواد غیر پیچیده ای تبدیل می کند که در آب حل شده و سپس بدن، آن ها را دفع خواهد کرد.

هنگامی که میزان عناصر مضر، از ظرفیت بدن فراتر برود، سم زدایی باید در برنامه شما قرار بگیرد. سم زدایی، یک بار در سال، پیشنهاد خوبی است. در صورتی که یاد بگیرید لیموناد سم زدای زنجبیل و سیب با خاصیت سم زدایی را درست کنید می توانید در نبرد خود علیه سم، متحد قوی ای داشته باشید.

نحوه درست کردن لیموناد سم زدای زنجبیل و سیب، با خاصیت سم زدایی:

آبمیوه های پاک کننده، یکی از توصیه های پزشکی هستند که می توان به کمک آن ها با معضل سموم، دست و پنجه نرم کرد. در صورتی که آن ها را با استفاده از میوه و گیاهان دارویی آماده کنید، گزینه های خارق العاده ای هستند.

مواد اولیه:

دو سیب ارگانیک سبز بزرگ، یک لیمو ارگانیک بزرگ، 1 قاشق چایخوری زنجبیل ارگانیک پودر شده تازه (5 گرم)، آب، یخ

آماده سازی:

  • سیب و لیمو را به خوبی بشویید
  • سیب را به قطعات کوچکی برش زده و سپس آن ها را در مخلوط کن بریزید
  • آب لیمو را اضافه کنید
  • زنجبیل پودر شده را به منظور ترکیب کردن آن با مواد قبلی و مخلوط کردن بیشتر، به معجون خود اضافه کنید
  • برای به حداقل رساندن مزه تند زنجبیل، آن را با یخ، سرو نمایید
  • پیشنهاد می کنیم که این آبِ میوه تازه را قبل از صبحانه میل کنید تا بتوانید به خاصیت های سم زدایی و پاکسازی بهتر آن برسید.

بیشتر بدانید: رنگدانه هایی که کمک به سم زدایی کبد می کند!


روش دیگری برای آماده کردن لیموناد، با خاصیت سم زدایی:

مواد اولیه:

سه سیب ارگانیک سبز کوچک، چاشنی لیمو، دو قاشق غذاخوری زنجبیل ارگانیک پودر شده تازه (30گرم)

آماده سازی:

  • آب سیب را در یک آبمیوه گیر، آب بگیرید.
  • در مخلوط کن، چاشنی لیمو و زنجبیل تازه را با آب سیب مخلوط نمایید
  • آن را در دمای اتاق سرو کنید. بهتر است که با معده خالی این معجون را بنوشید

خاصیت های لیموناد سم زدای زنجبیل و سیب:

یادگیری نحوه درست کردن لیموناد زنجبیل و سیب، با خاصیت سم زدایی، به شما توانایی سود بردن از خاصیت های این آبمیوه شفابخش را می دهد. نقش این معجون، در حذف کردن سموم، از بدنتان غیر قابل انکار است.

زنجبیل، یک عنصر دارویی:

زنجبیل به عنوان یک گیاه دارویی به شمار می رود. در بسیاری از کشورها آنقدر استفاده می شود که در واقع قسمتی از داروهای طبیعی محسوب می شود. به عنوان یک ماده اولیه می تواند مزه منحصر به فردی را به سالاد و سایر غذاهایی که روش طبخ سنتی دارند، بیاورد.

ویتامین سی موجود در لیموناد سم زدای زنجبیل و سیب، برای دفاع بدن:

لیمو به وفور شامل ویتامین سی است که می تواند مکانیزم دفاعی شما را تقویت کرده و از سرماخوردگی و آنفولانزا جلوگیری کند. با این وجود مهم ترین نکته این است که می تواند سموم بدن شما را از بین برده و حذف کند. علاوه بر آن، یک سم زدای فوق العاده محسوب می شود.

سیب، یک آنتی اکسیدان:

سیب، کواِرسِتین زیادی دارد. کوارستین، یک آنتی اکسیدان ضد سرطان (فِلاوُنُید) است که می تواند به از بین بردن رادیکال های آزاد، کمک شایان به ذکری کند. یکی از مهم ترین میوه های سودمند، برای بدن شما سیب است.

قدرت سم زدایی زنجبیل موجود در لیموناد سم زدای زنجبیل و سیب:

لیموناد زنجبیل و سیب، با خاصیت سم زدایی، یک ترکیب ایده آل است می تواند به بدن شما کمک کند تا به صورت طبیعی از طریق حذف کردن سم های جمع شده، سم زدایی کند. هم چنین این آبمیوه، سیستم ایمنی بدن شما را تقویت خواهد کرد. به طور کلی، نوشیدن لیموناد زنجبیل و سیب، با خاصیت سم زدایی، با معده خالی، روش فوق العاده ای است که به کمک آن می توان به یک بدن سالم رسید. پیشنهاد می کنیم که هر روز صبح، این معجون را بنوشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ