چطور با اطمینان مکمل ورزشی خود را تهیه کنید؟

نازنین کریمی
بدون شک یکی از دغدغه‌های اصلی ورزشکاران را می‌توان بالا بردن کارایی و انرژی بدن دانست، زیرا این موضوع باعث می‌شود که روند کاری آن‌ها به‌صورت مطلوب‌تری جلو برود، از طرفی برخی از ورزشکاران گمان می‌کنند مصرف مکمل ورزشی به‌تنهایی می‌تواند باعث به دست آوردن آنچه می‌خواهند بشود اما باید گفت مصرف مکمل ورزشی در […]
بدون شک یکی از دغدغه‌های اصلی ورزشکاران را می‌توان بالا بردن کارایی و انرژی بدن دانست، زیرا این موضوع باعث می‌شود که روند کاری آن‌ها به‌صورت مطلوب‌تری جلو برود، از طرفی برخی از ورزشکاران گمان می‌کنند مصرف مکمل ورزشی به‌تنهایی می‌تواند باعث به دست آوردن آنچه می‌خواهند بشود اما باید گفت مصرف مکمل ورزشی در کنار دوره‌ی ورزشی می‌تواند باعث نتیجه‌ی مطلوب شود. البته باید این نکته را در نظر داشت که تهیه‌ی یک مکمل ورزشی امروزه یکی از دغدغه‌های ورزشکاران محسوب می‌شود، اما باید گفت که این افراد می‌توانند به‌راحتی هر مکملی را که می‌خواهند از طریق یک داروخانه آنلاین سفارش دهند.

مکمل ورزشی

محصولاتی را می‌توان در دسته‌ی مکمل ورزشی قرارداد که باعث بالا بردن کارایی بدن ورزشکاران می‌شود و شما می‌توانید انواع مختلفی از آن را مانند ویتامین‌ها، مواد ترکیبی، هورمون‌ها و موارد این‌چنینی را در بازار و داروخانه اینترنتی مانند داروخانه24 ببینید که هرکدام شیوه‌ی مصرف مخصوص به خود را دارند که در هنگام خرید آن‌ها در دسترس شما قرار می‌گیرد. بسیاری از افراد گمان می‌کنند که با مصرف مکمل ورزشی می‌توانند باعث حجیم شدن ماهیچه‌های خود شوند و یا با مصرف آن‌ها می‌توانند وزن خود را کم کنند؛ اما این موضوع به همین سادگی نیست و مصرف مکمل ورزشی باید طبق اصول خاص خود و در کنار انجام ورزش باشد تا شما نتیجه‌ی مطلوبی از آن ببینید و آسیبی به بدن و سلامت شما وارد نشود.

بهترین مکمل ورزشی برای افزایش حجم

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که برای بدن‌سازان قابل‌توجه است، افزایش حجم بدن آن‌هاست و برای تحقق این موضوع تنها خوردن غذا و انجام حرکات ورزشی نمی‌تواند موثر باشد، بنابراین باید در کنار دو مورد یادشده از داروخانه آنلاین، مکمل ورزشی موردنظر خود را سفارش دهند و پس از تحویل به‌صورت منظم از آن استفاده کنند؛ در ادامه به معرفی برخی از مکمل‌های ورزشی که مورداستفاده‌ی ورزشکاران قرار می‌گیرد و بدن آن‌ها را حجیم می‌کند و امکان تهیه‌ی آن‌ها از داروخانه آنلاین وجود دارد، می‌پردازیم.

کراتین

کراتین به‌صورت طبیعی در کبد، کلیه و لوزالمعده تولید می‌شود و 95 درصد آن توسط ماهیچه‌های بدن ذخیره می‌شود و 5 درصد باقی‌مانده در نقاط مختلف بدن یافت می‌شود؛ این ماده را بدن می‌تواند از مصرف مواد غذایی چون گوشت قرمز و ماهی به دست آورد. گاهی اوقات کراتینی که بدن تولید می‌کند یا آن را از طریق مصرف برخی از مواد غذایی به دست می‌آورد، نمی‌تواند نیاز یک ورزشکار را برطرف سازد، بنابراین به مکمل ورزشی شامل کراتین نیاز پیدا می‌کنند که می‌توانند به‌راحتی آن را از داروخانه آنلاین سفارش دهند و پس‌ازاینکه به دستشان رسید از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است که مصرف این ماده به ورزشکاران نیرو و انرژی مضاعفی می‌بخشد که در نحوه‌ی انجام حرکات ورزشی آن‌ها تاثیر دارد. شما می‌توانید این ماده را در انواع مختلفی چون قرص، پودر، ژل و ...از داروخانه 24 تهیه و مصرف کنید. از مزیت‌های این مکمل ورزشی می‌توان به حجیم‌سازی ماهیچه‌ها، بازسازی ماهیچه‌ها پس از زمان تمرین، افزایش ذخیره‌ی گلیکوژن که سوخت جانوری محسوب می‌شود اشاره کرد و همچنین افزایش عملکرد و کارایی ماهیچه در زمان تمرین یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که می‌توان برای مصرف این ماده در نظر داشت؛ بنابراین با در نظر گرفتن تمامی این فاکتورها می‌توانید به سایت داروخانه 24 مراجعه کنید و محصول موردنظر خود را سفارش دهید.

پروتئین

قطعا همه‌ی ما از تاثیری که پروتئین بر روی بدن یک ورزشکار می‌گذارد آگاه هستیم، مکمل ورزشی پروتئین‌دار می‌تواند به‌صورت محلول یا سرم به مصرف فرد ورزشکار برسد و حجم عضلات وی را بالا ببرد؛ استفاده از مکمل ورزشی پروتئین‌دار می‌تواند شروع‌کننده‌ی روند حجیم سازی بدن به‌حساب بیاید، بنابراین اگر تصمیم به چنین کاری دارید، می‌توانید از یک داروخانه آنلاین این نوع از مکمل را تهیه کنید. اکثر ورزشکاران با تهیه‌ی این مکمل، آن را قبل و بعد از انجام فعالیت ورزشی خود مصرف می‌کنند تا بتوانند در ابتدا سوخت‌وساز بدن را بالا ببرند و سپس ریکاوری ماهیچه‌ها را سرعت ببخشند. در کل می‌توان گفت این مکمل ورزشی نقش موثری در روند کاری شما دارد و تهیه‌ و مصرف به‌اندازه‌ی آن می‌تواند در روند کاری و همچنین سلامت شما تاثیر داشته باشد.

 

بتاآلانین

بتاآلانین را می‌توان یک آمینواسید طبیعی دانست که از طریق مصرف غذاهای پروتئینی چون مرغ وارد بدن می‌شود، البته امکان تهیه‌ی آن از داروخانه آنلاین نیز وجود دارد؛ مصرف بتاآلانین باعث افزایش سطح کارنوزین داخل ماهیچه‌ها می‌شود و به‌نوعی می‌توان آن را پیش‌ساز این ماده دانست، لازم به ذکر است که کارنوزین سبب حجیم شدن ماهیچه‌ها می‌شود و به همین دلیل مکمل ورزشی بتاآلانین یکی از محبوب‌ترین مکمل ورزشی بین ورزشکاران به‌حساب می‌آید که می‌توانند آن را از داروخانه 24 تهیه کنند.

اندرواستروئید و DHEA

اندرواستروئید که عموما آن را آندرو می‌نامند یا DHEA که نام کامل آن Dehydroepiandrosterone است را می‌توان دو نوع دیگر مکمل ورزشی که نسبتا بین ورزشکاران مرسوم و محبوب است، به‌حساب آورد؛ این دو مکمل ورزشی از استروئیدهای طبیعی ساخته‌شده‌اند و امکان خریداری آن‌ها از داروخانه آنلاین وجود دارد. این دو مکمل زمانی که به مصرف می‌رسند داخل بدن ورزشکار به تستوسترون که یکی از هورمون‌های مردانه است تجزیه می‌شوند.

هورمون رشد

هورمون رشد یا سوماتروپین (Somatropin) یک نوع از پروتئین است که در بدن بیشتر جانوران مهره‌دار وجود دارد. این هورمون از غده‌ی هیپوفیز در مغز ترشح می‌شود و نقشی که بر بدن انسان دارد را می‌توان ساخت ترکیباتی که برای رشد اندام‌های مختلف بدن دارد، دانست. گاهی اوقات یک پزشک این هورمون را برای افرادی که رشد کافی ندارند، تجویز می‌کنند تا با کمک این هورمون بتوانند مراحل رشد خود را تکمیل کنند، اگر پزشک برای شما چنین مکملی را پیشنهاد کرد، می‌توانید به‌راحتی از طریق داروخانه آنلاین آن را تهیه کنید. از طرفی دیگر بسیاری از ورزشکاران از این هورمون به‌عنوان یک مکمل ورزشی استفاده می‌کنند که در حجیم شدن ماهیچه‌ی این افراد تاثیرگذار است، به‌طوری‌که پس از هر بار خریداری آن از داروخانه 24 و مصرف آن، مقداری از آن داخل ماهیچه‌های آن‌ها ذخیره می‌شود، همچنین بسیاری معتقدند که پس از مصرف این مکمل ورزشی انرژی برای انجام فعالیت افزایش پیدا می‌کند و می‌توانند زمان بیشتری را صرف انجام تمرین و فعالیت خود کنند، بنابراین اگر به دنبال چنین چیزی هستید می‌توانید از یک داروخانه آنلاین این مکمل را تهیه کنید.

چربی‌سوزها

چربی‌سوزها را می‌توان یکی از خطرناک‌ترین مکمل‌های ورزشی به‌حساب آورد که استفاده از آن به هیچ گروه سنی پیشنهاد نمی‌شود. این مکمل ورزشی می‌تواند سیستم عصبی انسان را تحریک کند و سبب شود که سوخت‌وساز بدن سرعت بیشتری پیدا کند، از همین جهت بسیاری از نوجوانان و ورزشکاران از مکمل ورزشی که در آن افدرین که یک چربی‌سوز است، استفاده می‌کنند؛ لازم به ذکر است مکمل ورزشی که افدرین دارد، از خطرناک و مضرترین مکمل‌ها به‌حساب می‌آید و می‌تواند موجب مشکلاتی چون بیماری قلبی، سکته و گاهی مرگ شود. نکته‌ی بسیار مهمی که حتما باید به آن توجه کرد، خرید مکمل ورزشی از مراکز معتبر است زیرا بی‌کیفیت بودن مکمل می‌تواند خطرات بسیار جدی را به همراه داشته باشد. یکی از راه‌های خرید مکمل ورزشی، استفاده از داروخانه آنلاین است. اگر قصد خرید مکمل ورزشی را دارید، می‌توانید سفارش خود را به‌صورت آنلاین در داروخانه24 ثبت کنید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ