با انجام رادیوفرکوئنسی واژنی جوان‌تر داشته باشید

Shabnam Khesal
این درمانی که توسط دکتر ملیحه قدس روحانی انجام می‌شود، کاملا غیر تهاجمی است و درمانی مبتنی بر انرژی برای بیماران انجام می‌گیرد. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید واژن خود را بدون هیچ اقدام تهاجمی جوانسازی کنید، در ادامه با همراه باشید تا در خصوص این روش درمانی اطلاعات بیشتری […]
این درمانی که توسط دکتر ملیحه قدس روحانی انجام می‌شود، کاملا غیر تهاجمی است و درمانی مبتنی بر انرژی برای بیماران انجام می‌گیرد. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید واژن خود را بدون هیچ اقدام تهاجمی جوانسازی کنید، در ادامه با همراه باشید تا در خصوص این روش درمانی اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم. زمانی که صحبت از جوانسازی واژن است اغلب افراد دچار سردرگمی می‌شوند؛ چراکه روش‌های مختلفی مانند تزریق چربی از بدن به واژن (https://drmaliherohani.com/fat-transfer-to-vagina/) جهت زیباسازی واژن وجود دارد. جوانسازی واژن با تکنیک RF یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌هایی است که به کار گرفته می‌شود.

با عملکرد رادیوفرکوئنسی بیشتر آشنا شوید

همانطور که برای شما ذکر کردیم این نوع روش درمان مبتنی بر انرژی است و تنها با گرما جوانسازی واژن صورت می‌گیرد. انرژی حاصل از این دستگاه بر قسمت مورد نظر متمرکز شده و بافت را کاملا گرم می‌کند. هدف از انجام این نوع جوانسازی تقویت کلاژن، رگ‌های خونی، تنگی واژن و رفع خشکی واژن است. در این نوع دستگاه از امواج الکترومغناطیسی جهت تولید حرارت استفاده می‌شود. برای انجام جوانسازی با استفاده از این روش نوین حتی نیازی به استفاده از بی حسی موضعی نیست. تنها در مدت زمان بین 15 تا 30 دقیقه نیاز به درمان دارد. طی درمان بیماران تنها کمی احساس گرما دارند که کاملا قابل کنترل است. در واقع بیماران می‌توانند پس از درمان فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهند.

درمان بسیاری از مشکلات با استفاده از رادیوفرکوئنسی

جوانسازی واژن یک عبارت کلی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات واژن را برطرف کند. هر مشکلی که منجر به پیری واژن شده باشد با استفاده از تکنیک RF کاملا برطرف خواهد شد. در واقع نقص‌هایی که با استفاده از این تکنیک برطرف می‌شود به شرح زیر است:
  • شلی واژن (عدم تنگی)
  • بی اختیاری ادرار
  • خشکی واژن
  • آتروفی واژن
معمولا خانم‌هایی که پس زایمان و یائسگی دچار تغییراتی در واژن شده‌اند بیش از سایرین تمایل و نیاز به این نوع جوانسازی واژن را دارند.

مشکلاتی که با استفاده از تکنیک RF درمان می‌شود

  • رفع دردهای لگنی
  • درمان خشکی واژن
  • درمان دردهای لگنی
  • درمان عفونت‌های قارچی و باکتریایی که به‌دلیل خشکی واژن ایجاد شده‌اند.
  • درمان بی اختیاری ادرار

جوانسازی واژن بدون درد

شاید برخی از خانم‌ها تصور کنند از آنجایی که با استفاده از انرژی گرمایی جوانسازی انجام می‌شود، در حین درمان احساس درد خواهند داشت. گرما و انرژی که به بافت‌های واژن وارد می‌شود کاملا قابل تحمل است و دردناک نخواهد بود. از آنجایی که این روش درمانی بدون درد است، بیهوشی برای بیمار انجام نمی‌شود. اما گاهی پزشک برای آنکه حداقل‌ترین درد نیز احساس نشود از بی حسی موضعی برای بیمار استفاده می‌کند. اگر این روش درمانی را توسط متخصص زنان در کرج (https://drmaliherohani.com/) انجام دهید بدون هیچ مشکلی واژنی جوان و بدون نقص خواهید داشت.

پس از انجام رادیوفرکوئنسی واژن به مسکن نیاز نخواهید داشت

همانطور که برای شما ذکر کردیم در این نوع جوانسازی واژن هیچ اقدام تهاجمی انجام نمی‌گیرد. از آن جایی که به روش غیر تهاجمی جوانسازی واژن انجام می‌گیرد، بیمار پس از اتمام درمان با مشکلی در این خصوص مواجه نخواهد بود و نیازی به مصرف مسکن نیست.

تغییرات احتمالی پس از انجام فرکوئنسی واژن

معمولا تغییرات غیرطبیعی پس از جوانسازی مشاهده نمی‌شود، اما گاهی اوقات در برخی از بیماران ترشحات واژن وجود دارد. در این مواقع پزشک به بیمار توصیه می‌کند که طی این مدت از پد بهداشتی استفاده نکند و از رابطه جنسی خودداری کند. در صورتی که چنین تغییرات احتمالی ایجاد شود، پس از مدتی بهبود خواهد یافت.

تولید کلاژن پس از رادیوفرکوئنسی واژن

با انجام این روش درمانی بافت‌های واژن گرم می‌شوند و در نتیجه بر تولید کلاژن بسیار تأثیر می‌گذارد. زمانی که تولید کلاژن صورت گیرد ممکن است پس از یک ماه اثرات سفت شدن واژن را شاهد باشید. اما گاهی اوقات اثرات این روش درمانی در لابیای ماژور بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده خواهد بود. در نهایت انتظار نداشته باشید که بلافاصله پس از درمان تغییرات کامل را شاهد باشید، پس از مدتی (حدودا یک ماه) تغییرات کامل و جوانسازی قابل مشاهده خواهد بود. دکتر ملیحه قدس روحانی یکی از بهترین متخصصان زنان در کرج است که با استفاده از بهترین و به‌روزترین دستگاه‌ها کلیه عمل‌های زیبایی دستگاه تناسلی اعم از جوانسازی واژن با رادیوفرکوئنسی را انجام می‌دهند. به این نکته توجه داشته باشید که اینگونه اقدامات زیبایی می‌بایست توسط متخصص زنان انجام گیرد؛ زیرا آنها به خوبی نسبت به آناتومی دستگاه تناسلی خانم‌ها آگاهی دارند و اقدامات لازم در این مورد را بدون هیچ مشکل و عارضه‌ای انجام می‌دهند. همچنین قبل از انجام هرگونه اقدامی در خصوص زیبایی واژن همه موارد جهت اینکه آیا بیمار کاندیدای مناسبی برای انجام این نوع درمان‌های زیبایی هست یا خیر، انجام میگیرد. در صورت مطلوب بودن شرایط ، با بهترین دستگاه‌ها عمل زیبایی مورد نظر بیمار توسط متخصص زنان انجام می‌گیرد.

نکاتی که هنگام انتخاب پزشک جهت انجام زیبایی واژن توجه داشته باشید

در صورتی که نارضایتی پس از عمل وجود داشته باشد ممکن است در تضعیف روحیه بیمار بسیار مؤثر باشد، به همین جهت ما نکاتی را در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد که باید جهت انجام عمل زیبایی در نظر داشته باشید:
  • در خصوص سابقه و مهارت پزشک مورد نظر جهت انجام عمل زیبایی واژن تحقیق کنید.
  • عکس‌های قبل و بعد از عمل و جراحی‌هایی که تاکنون انجام داده است را مشاهده کنید.
  • با بیمارانی که عمل زیبایی واژن را توسط پزشک مورد نظر شما انجام داده‌اند، میزان رضایت را جویا شوید و خواسته‌های خود را دقیقا با پزشک در میان بگذارید تا نتیجه عمل همانند خواسته شما باشد.
از آنجایی که اغلب خانم‌ها جهت افزایش اعتماد به نفس و صرفا زیبایی بیشتر عمل‌های مختلف زیبایی واژن را انجام می‌دهند باید دقت داشته باشند که این اقدام مهم را توسط متخصص زنان دکتر ملیحه قدس روحانی با مهارت و با تجربه عمل‌های موفق انجام دهد.  
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ