کرونا مدارس ابتدایی یونان را تعطیل کرد

Shabnam Khesal
در پی شیب صعودی مبتلایان به ویروس کووید-19 در یونان مدارس ابتدایی این کشور تعطیل شدند. به گزارش رویترز، مقامات یونانی روز شنبه از تعطیلی مهد کودک ها و مدارس ابتدایی تا پایان ماه نوامبر خبر دادند و پس از اوج گرفتن موارد ابتلا به ویروس کووید-19 قرنطینه در سراسر کشور تشدید می شود. یونان […]
 

در پی شیب صعودی مبتلایان به ویروس کووید-19 در یونان مدارس ابتدایی این کشور تعطیل شدند.

به گزارش رویترز، مقامات یونانی روز شنبه از تعطیلی مهد کودک ها و مدارس ابتدایی تا پایان ماه نوامبر خبر دادند و پس از اوج گرفتن موارد ابتلا به ویروس کووید-19 قرنطینه در سراسر کشور تشدید می شود.

یونان در مقابله با ویروس کرونا بهتر از بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی ظاهر شده، این امر عمدتا به دلیل اعمال قرنطینه اولیه در سراسر کشور هفته ها پس از شیوع همه گیر در فوریه محقق شده است.

افزایش تدریجی مبتلایان از اوایل ماه اکتبر مقامات را مجبور به اعمال مجدد محدودیت ها و صدور دستور قرنطینه دوم در سراسر کشور کرده است که پایان ماه نوامبر منقضی می شود، منع تردد شبانه از ساعت 9 شب تا 5 صبح نیز در قرنطینه دوم اعمال می شود.

روز شنبه دولت اقدامات پیشگیرانه را تشدید کرد که به دنبال آن مدارس ابتدایی و مهد کودک ها را از روز دوشنبه به مدت دو هفته تا پایان دوره قرنطینه تعطیل کرد. آموزش از راه دور قبلا در مدارس برای مقطع متوسطه و دانشگاه ها اجرا شده است.

یونان روز جمعه 3 هزار و 38 نفر مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا را به ثبت رساند و روز پنجشنبه 3 هزار و 316 مبتلای جدید و 50 مرگ و میر ناشی از کرونا ثبت شد که بالاترین میزان تلفات روزانه در طی همه گیری تاکنون بوده است.

مترجم:الهه زارعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ