بستری بیماران مبتلا به کرونا در فرانسه کاهش یافته است

Shabnam Khesal
تعداد بیماران مبتلا به ویروس کووید-19 که در فرانسه بستری شده اند آخر این هفته برای نخستین بار از ماه سپتامبر پس از دو هفته اعمال قرنطینه در سراسر کشور با هدف کاهش سرعت افزایش مبتلایان و فشار روی کادر درمان بیمارستان ها کم شده است. به گزارش آسوشیتدپرس، بر اساس آمار منتشر شده شنبه […]

تعداد بیماران مبتلا به ویروس کووید-19 که در فرانسه بستری شده اند آخر این هفته برای نخستین بار از ماه سپتامبر پس از دو هفته اعمال قرنطینه در سراسر کشور با هدف کاهش سرعت افزایش مبتلایان و فشار روی کادر درمان بیمارستان ها کم شده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، بر اساس آمار منتشر شده شنبه شب تعداد بیماران مبتلا به کووید-19 در بخش مراقبت های ویژه نیز برای نخستین بار در شش هفته کاهش یافته، اگرچه بیماران ویروسی هنوز 96 درصد از تخت های استاندارد بخش ICU فرانسه را اشغال کرده اند.

تعداد مبتلایان هفتگی طی 14 روز اخیر رو به کاهش است البته هنوز زود است که درباره مهار موج دوم شیوع کورنا در این کشور صحبت شود.

فرانسه بیش از هر کشور اروپایی دیگری با این ویروس دست و پنجه نرم کرده و 44 هزار و 246 مرگ ناشی از ویروس را به ثبت رسانده است. دولت از 30 اکتبر برای مهار شیوع ویروس دومین مرحله از قرنطینه را در سراسر کشور اعمال کرده است و اگر تعداد بیماران در بیمارستان ها به طور مداوم کاهش بیاید، می تواند محدودیت ها را از 1 دسامبر کاهش دهد.

مترجم:الهه زارعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ