بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی از برندهای ایرانی و خارجی

حسام آرین
اصلی‌ترین علت آرایش بد صورت مربوط به استفاده از کرم پودر نامناسب است. همانطور که میدانید کرم پودر مهم‌ترین بخش زیرسازی در آرایش صورت است که نقش مهمی را در زیباتر نشان دادن آرایش ایفا می‌کند. انتخاب رنگ نامتناسب با پوست، نوع نامتناسب با پوست و درست استفاده نکردن از کرم پودر، می‌تواند نتیجه‌ای را […]
اصلی‌ترین علت آرایش بد صورت مربوط به استفاده از کرم پودر نامناسب است. همانطور که میدانید کرم پودر مهم‌ترین بخش زیرسازی در آرایش صورت است که نقش مهمی را در زیباتر نشان دادن آرایش ایفا می‌کند. انتخاب رنگ نامتناسب با پوست، نوع نامتناسب با پوست و درست استفاده نکردن از کرم پودر، می‌تواند نتیجه‌ای را که از آرایش کردن داشتید، کاملا برعکس کند. درست است که انتخاب کرم پودر مناسب دشوار است، اما آشنایی با بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی از برندهای ایرانی و خارجی می‌تواند تا حدود زیادی کار را راحت کند.

1-کرم پودر مات ضد پیری و فاقد چربی الارو

کرم پودر مات ضد پیری و فاقد چربی الارو دارای ماده اکتیوی است که به راحتی به لایه‌های پوست نفوذ کرده و مواد ضد چروک را وارد پوست می‌کند. این ماده بدون اینکه کوچک‌ترین تاثیر منفی روی لایه‌های پوست بر جای بگذارد یا رنگ پوست را تغییر دهد، تاثیرات مثبتی روی سلامتی و زیبایی پوست دارد. این کرم پودر علاوه بر دارا بودن خاصیت ضد چروک، بسیار سبک بوده و قدرت جذب بالایی نیز دارد. علاوه بر این، خطوط سطحی پوست را کاهش می‌دهد و ترشح سبوم پوست را نیز تنظیم می‌کند. لازم به ذکر است که این محصول مناسب انواع پوست، حتی پوست‌های چرب و آکنه‌ای است.

2-کرم پودر مات شون مدل Smoting

کرم پودر مات شون مدل Smoting دارای پوشانندگی بالا، مات و مخملی بوده و انواع لک‌های صورت را نیز می‌پوشاند. روغن جوانه گندم موجود در این محصول، خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و پوست را جوان و شاداب می‌کند. علاوه بر این، وجود SPF در این محصول، از پوست در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و برای انواع پوست مناسب است.

3-کرم پودر مات کننده این لی

کرم پودر مات کننده این لی به راحتی روی پوست صورت پخش می‌شود و بافت نرم و لطیفی را بر جای می‌گذارد. این محصول دوام بسیار بالایی داشته و در تمام طور روز کیفیت یکسانی را روی پوست صورت ایجاد می‌کند. از طرف دیگر کنترل کننده چربی پوست بخصوص در نواحی T مانند صورت است. پوشش دهی عالی این محصول باعث شده است حالت صاف و یکدستی را روی پوست ایجاد کند و به دلیل سبک بودن، مناسب برای آرایش روزانه باشد.

4- کرم پودر کالیستا مدل مات و با دوام مناسب انواع پوست

کرم پودر کالیستا مدل مات و با دوام یکی دیگر از بهترین کرم پودرها از نظر پزشکان برای سلامت پوست است که در تمام مدت استفاده، مات و مخملی باقی می‌ماند. ماندگاری این کرم به اندازه‌ای است که در طول روز نیازی به تمدید مجدد ندارد. علاوه بر این،6 طیف رنگی مختلف دارد و پوشش یکدست و یکنواختی را روی پوست به وجود می‌آورد. این کرم پودر قابلیت استفاده به عنوان مرطوب کننده را نیز دارد؛ زیرا به راحتی روی پوست پخش می‌شود و نمایی کاملا طبیعی ایجاد می‌کند.

5-کرم پودر Long Lasting SPF8 مای

کرم پودر Long Lasting SPF8 مای محصول بسیار سبکی بوده که با دارا بودن کمپلکس مواد معدنی، پوشش بسیار خوبی را روی پوست صورت ایجاد می‌کند. کمپلکس مواد معدنی منجر به حفظ قوام پوست شده و با دارا بودن خاصیت ضد پیری، تمامی عیوب صورت زا از بین برده و از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کند. برخی از ترکیبات بکار رفته در این محصول، منجر به حفظ رطوبت پوست شده و طراوت و زیبایی را به پوست هدیه می‌دهند. علاوه بر این، کرم پودر لانگ لستینگ مای قدرت مرطوب کنندگی فوق العاده بالایی دارد و در تمام طول روز پوست را مرطوب نگه می‌دارد. کاهش نوسانات و خستگی پوست، کاهش لک‌های تیره صورت و محو کردن و پوشاندن جای جوش، از دیگر مزایای این محصول است.

6-کرم پودر HEALTHY MIX بورژوا

کرم پودر HEALTHY MIX بورژوا با دارا بودن ویتامین‌های E،C و B5، خاصیت آبرسانی داشته و انواع قرمزی و تیرگی‌های پوست را می‌پوشاند. این محصول بافت سبکی دارد و می‌تواند تا 16 ساعت رطوبت پوست را تامین کند. علاوه بر این، قادر به شفاف کنندگی پوست و رفع فوری نشانه‌های خستگی از چهره نیز هست.

چرا خرید کرم پودر از موتن رو؟

اگر قصد خرید بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی را دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی موتن رو مراجعه کنید. در این فروشگاه، انواع کرم پودرهای معروف ایرانی و خارجی با قیمت‌هایی منصفانه‌تر از رقبا به فروش می‌رسند. علاوه بر این، تمامی محصولات عرضه شده توسط موتن رو اورجینال و باکیفیت هستند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ