بهترین مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن [مکمل های حاوی زینک و ویتامین C]

سمانه حسنی
شیوع گسترده ویروس کرونا، یکی از مهمترین دلایلی است که در دو سه سال اخیر، تقویت سیستم ایمنی بدن را برای همگان به یک دغدغه مهم تبدیل کرده است. اما اینکه چگونه و از چه راههایی می توان به این مهم دست یافت، جواب های متعددی دارد که انتخاب سبک زندگی سالم با مصرف غذاهای […]

شیوع گسترده ویروس کرونا، یکی از مهمترین دلایلی است که در دو سه سال اخیر، تقویت سیستم ایمنی بدن را برای همگان به یک دغدغه مهم تبدیل کرده است. اما اینکه چگونه و از چه راههایی می توان به این مهم دست یافت، جواب های متعددی دارد که انتخاب سبک زندگی سالم با مصرف غذاهای مغذی، خواب کافی و ورزش، تنها بخشی از آن است. در کنار تمامی این راه و روش ها، مصرف مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن، راهکاری موثر در این راستا است که تحقیقات پزشکی نیز آن را تأیید می نمایند. اینکه کدام ویتامین ها و مواد معدنی می توانند در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش موثری را ایفا نمایند؟ کدام مکمل ها از کدام برندها، تأثیر بیشتری در این راستا دارند؟ و این مکمل ها را از کجا می توانید تهیه نمایید؟ سوالاتی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. پس با ما باشید تا به بررسی تأثیر قابل توجهی که ویتامین هایی مانند ویتامین C و زینک می توانند در تقویت سیستم ایمنی بدن داشته باشند بپردازیم و بهترین مکمل های تقویت سیستم ایمنی را که حاوی این ویتامین ها هستند، به شما معرفی نماییم.

تأثیر ویتامین C در تقویت سیستم ایمنی بدن

ویتامین C به دلیل نقش مهمی که در سلامت سیستم ایمنی دارد، محبوب ترین مکمل مصرفی برای محافظت در برابر عفونت است. این ویتامین از عملکرد سلول های ایمنی پشتیبانی می کند و توانایی آنها را برای محافظت در برابر عفونت افزایش می دهد. همچنین برای مرگ سلولی ضروری است و با پاکسازی سلول‌های قدیمی و جایگزینی آنها با سلول‌های جدید، به حفظ سلامت سیستم ایمنی شما کمک می‌کند. شما می توانید انواع مکمل های ویتامین C را از داروخانه آنلاین داروهوم تهیه نمایید.

تأثیر زینک در تقویت سیستم ایمنی بدن

زینک ماده ای معدنی است که از ترکیبات اصلی مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن به حساب می آید. روی یا زینک برای رشد و ارتباط سلول های ایمنی مورد نیاز است و نقش مهمی در پاسخ التهابی ایفا می کند. کمبود این ماده مغذی به طور قابل توجهی بر توانایی سیستم ایمنی شما برای عملکرد صحیح تأثیر می گذارد و در نتیجه خطر ابتلا به عفونت و بیماری را افزایش می دهد. از جمله مکمل های حاوی زینک می توان زینک پلاس یوروویتال، زینک پلاس آپوویتال و یونی زینک را نام برد که در داروخانه آنلاین داروهوم، قابل خریداری می باشند. حال که با نقش ویتامین ث و زینک در تقویت سیستم ایمنی بدن آشنا شدید، با ما باشید تا بهترین مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن که حاوی ویتامین های مذکور هستند را به شما معرفی نماییم.

قرص جویدنی زینکوویت ث هلث اید و تقویت سیستم ایمنی

قرص جویدنی زینکوویت ث هلث اید که یکی از بهترین مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن است، دارای فرمولاسیون منحصر بفردی است که فواید بی نظیر زینک، ویتامین C و بره موم را در قالب قرص هایی با طعم عالی ارائه می دهد. ویتامین C یک آنتی اکسیدان طبیعی است و عامل آنتی هیستامین است که همراه با زینک، به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. این قرص برای موارد زیر می تواند مفید باشد:
  • افرادی که می خواهند مدت زمان آنفولانزا یا سرماخوردگی را کوتاه کنند.
  • افرادی که از گلودرد رنج می برند.
  • افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند.
  • افرادی که از عفونت های مکرر رنج می برند.

ترکیبات و فواید زینکوویت ث هلث اید

زینک موجود در این قرص، از طریق افزایش تولید گلبول های سفید خون، مقاومت سیستم ایمنی بدن را ارتقا می دهد. ویتامین ث به کار رفته در ساختار این قرص، با عملکرد آنتی اکسیدانی خود، سلول ها را در برابر آسیب های ناشی از استرس اکسیداتیو محافظت می نماید و جذب آهن در بدن را بهبود می بخشد. بره موم یا پروپولیس نیز که برگرفته از موم طبیعی است، دارای خاصیت آنتی باکتریال است و برای درمان سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی عملکرد ایده آلی دارد.

کپسول ویتامین C پلاس و زینک آپوویتال

کپسول ویتامین C پلاس 10 میلی گرم زینک آپوویتال با فرمولاسیونی منحصر بفرد از ویتامین ث و زینک، عملکرد ایده آلی را در تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن ارائه می دهد. این مکمل بی نظیر، علاوه بر اثرات مثبتی که بر سیستم ایمنی دارد، به تقویت موها و جلوگیری از ریزش آنها، استحکام ناخن ها، جلوگیری از علائم پیری روی پوست، بهبود جذب آهن، کمک به ساخت DNA، کاهش خطر ابتلا به سرطان و آلزایمر کمک می کند.

ترکیبات و فواید کپسول ویتامین C پلاس و زینک آپوویتال

همانطور که نام محصول نشان می دهد، زینک و ویتامین C ترکیبات اصلی این کپسول هستند. ویتامین ث از آنتی اکسیدان های قوی است که در بدن ساخته و ذخیره نمی شود، بنابراین بایستی کمبود آن را از طریق رژیم غذایی مناسب و یا مصرف مکمل ها جبران نمود. این ویتامین، در سنتز کلاژن و جذب آهن، موثر است و با تقویت سیستم ایمنی، خطر ابتلا به بیماری هایی مانند آنفولانزا و سرماخوردگی را کاهش می دهد. زینک با تأثیر فوق العاده ای که در تقویت پوست و مو دارد، مانع از ایجاد علائم پیری روی پوست شده و در راستای متوقف کردن ریزش موها و استحکام ناخن ها نیز موثر است. روی یا زینک در تقویت سیستم ایمنی نیز نقش فوق العاده ای ایفا می نماید.

کپسول ویتامین C و زینک یوروویتال

کپسول ویتامین C و زینک یوروویتال با فراهم نمودن مقدار متعادلی از مواد معدنی فعال و ویتامین C، به عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن کمک می نماید. در نتیجه‌ی تقویت سیستم ایمنی، بدن در مقابل ویروس های سرماخوردگی و آنفولانزا مقاوم می شود. افزایش مقاومت بدن در برابر ابتلا به بیماری، کمک به متابولیسم طبیعی انرژی در بدن، جلوگیری از ایجاد ضعف و خستگی و ... از دیگر ویژگی های این مکمل فوق العاده است.

ترکیبات و فواید کپسول ویتامین C وزینک یوروویتال

این کپسول حاوی 300 میلی گرم ویتامین c و 10 میلی گرم روی می باشد که هر دو از ویتامین های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن هستند. ویتامین ث یک ویتامین محلول در آب است و در بدن ذخیره نمی شود و نیاز به یک منبع منظم و پایدار جهت تأمین آن می باشد. این ویتامین، با افزایش جذب آهن و تشکیل گلبول های قرمز خون و هموگلوبین، انتقال اکسیژن به سراسر بدن را بهبود می بخشد. زینک یا روی که دیگر ماده تشکیل دهنده این مکمل است، نقش مهمی در فرآیندهای بیولوژیکی دارد و با افزایش گلبول های سفید، به تقویت سیستم ایمنی کمک می نماید. همچنین، در کلاژن سازی، حفظ سلامت سلول های پوست و مو و حفظ سلامت استخوان ها موثر است. شما می توانید انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن را از داروخانه آنلاین داروهوم تهیه نمایید. مجموعه داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی، بهمن ماه 1399 فعالیت خود را در زمینه اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی آغاز نمود. داروهوم به شما کمک می کند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید، لذت خرید اینترنتی را تجربه نمایید. کافی است جهت سفارش محصول مورد نظر خود، به آدرس /https://daroohome.com مراجعه نمایید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ