ماسک صورت رینوزیت، با انواع آن آشنا شوید

سمانه حسنی
اگر می‌خواهید که صورتی شاداب و همیشه زنده داشته باشید باید از آن مراقبت کرده و به آن رسیدگی کنید. با بالا رفتن سن و پیر شدن رفته‌رفته پوست انسان چروک می‌شود ،برای جلوگیری یا به تأخیر انداختن چروک صورت می‌توان از ماسک صورت استفاده کرد .خانم‌ها باید بیشتر از آقایان این مراقبت‌ها را انجام […]
اگر می‌خواهید که صورتی شاداب و همیشه زنده داشته باشید باید از آن مراقبت کرده و به آن رسیدگی کنید. با بالا رفتن سن و پیر شدن رفته‌رفته پوست انسان چروک می‌شود ،برای جلوگیری یا به تأخیر انداختن چروک صورت می‌توان از ماسک صورت استفاده کرد .خانم‌ها باید بیشتر از آقایان این مراقبت‌ها را انجام دهند زیرا پوست خانم‌ها به دلیل استفاده از لوازم آرایشی و شیمیایی بیشتر در معرض آسیب و چروک شدن است . پس ما به شما استفاده از ماسک‌های صورت را پیشنهاد می‌کنیم. ماسک صورت رینوزیت ازجمله ماسک‌های موجود در بازار است که وظیفه‌ی خود یعنی مراقبت از پوست شمارا به‌خوبی انجام می‌دهد. ماسک صورت رینوزیت یکی از پرطرفدارترین ماسک‌های حال حاضر است که در بازار وجود دارد.   می‌توانید این ماسک‌های صورت را در سراسر کشور بیابید.این ماسک‌های صورت در ترکیب خود ویتامین E و A و مواد دیگری را دارند که به جوان‌سازی پوست کمک زیادی می‌کنند.  

ماسک صورت رینوزیت آلوئه ورا

نوعی از ماسک صورت  ساخت شرکت رینوزیت است که در آن عصاره آلوئه ورا به‌کاررفته است . این ماسک به دلیل داشتن عصاره آلوئه ورا در ترکیب خود برای پوست آب‌رسان مفیدی است .از خواص دیگر این ماسک صورت می‌توان به ضد جوش بودن ، ضد چروک بودن  و   کلاژن دار بودن آن اشاره کرد . در ترکیب این ماسک صورت رینوزیت  عصاره آلوئه ورا ،ویتامین A  و ویتامین E  وجود دارد که هرکدام خواص متفاوتی را به آن می‌بخشند. برای استفاده از این ماسک صورت کافی است آن را به‌صورت خود مالید و سپس  صبر کنید تا خشک شود.(معمولاً ۱۵ دقیقه طول می‌کشد تا خشک شود.) بعدازآن می‌توانید آن را جدا کنید  .  

ماسک صورت انار رینوزیت

در این مدل از ماسک صورت رینوزیت ماده آنتی‌اکسیدان موجود در آب و پوست انار (پونیکالاجین) استفاده‌شده است .  این ماده  به کاهش چین‌وچروک‌های موجود در پوست و همچنین افزایش نرمی و مرطوبی پوست می‌شود . علاوه بر این ماسک صورت رینوزیت مدل انار در سفیدکنندگی، براق‌کنندگی و افزایش جریان خون  پوست  نیز نقش مهمی دارد. طرز استفاده از این ماسک‌های صورت به این صورت است که باید ابتدا صورتتان را شستشو دهید سپس ماسک را به صورتتان زده و پس از گذشت ۱۵ دقیقه آن را به‌آرامی از سطح پوست جدا کنید .  

ماسک صورت زغالی رینوزیت

امروزه بیشتر مردم به  تأثیر مواد طبیعی بر سلامت بدن باور دارند و همیشه سعی دارند لوازم بهداشتی و دارویی که از مواد طبیعی ساخته‌شده‌اند را خریداری کنند. امروزه  لوازم بهداشتی بسیاری مانند خمیردندان، ماسک صورت، شامپو و ... از مواد طبیعی ساخته می‌شوند. شرکت سازنده ماسک صورت رینوزیت نیز در این راستا اقدام به تولید ماسک صورت زغالی رینوزیت و واردکردن آن به بازار لوازم بهداشتی کرده است. ماسک صورت زغالی رینوزیت با دارا بودن زغال فعال یا کربن فعال در ترکیب خود باعث شده است که طرفداران خاص خود را داشته باشد ‌. کربن فعال موجود در این ماسک‌های صورت رینوزیت باعث از بین رفتن باکتری‌ها و ناخالصی‌های  روی پوست و زیرپوست می‌شود. همچنین این ماسک‌ها در از بین بردن جوش‌های سرسیاه پوست نیز مؤثر خواهد بود . زغال فعال به‌کاررفته در ماسک صورت رینوزیت  خواص زیادی را به این ماسک صورت داده است که عبارت‌اند از :
  • لایه‌برداری پوست صورت شما یکی از کارهایی است که این ماسک صورت انجام می‌دهد.
  • پوست شمارا روشن می‌سازد.
  • منافذ پوست صورت شمارا کوچک کرد و چربی آن را تا حد توان جذب می‌کند.
این ماسک حاوی ویتامینA  و ویتامین E است. همچنین هم مردان و هم زنان می‌توانند از آن استفاده کنند‌.امروزه در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی به فراوانی از آن استفاده می‌شود. برای استفاده از  ماسک صورت زغالی رینوزیت کافی است شما صورتتان را ابتدا شستشو دهید و سپس ماسک را به صورتتان بزنید. حداقل پس از ۱۵ دقیقه می‌توانید آن را به‌آرامی از صورتتان بکنید .  

خرید ماسک صورت رینوزیت

ماسک‌های صورت رینوزیت به دلیل پرطرفدار بودن و محبوبیت میان مردم  معمولاً در تمام مراکز فروش لوازم بهداشتی وجود دارند. همان‌طور که می‌دانید لوازم بهداشتی باید دارای تاریخ انقضا باشند و این نکته بسیار اهمیت دارد . اگر شما قصد خرید آنلاین این ماسک‌های صورت رینوزیت را دارید و در انتخاب مکان مناسب برای خرید شک و تردید دارید. بهتر است به فروشگاه اینترنتی بهداشتی و آرایشی شاواز مراجعه کرده و  ماسک صورت رینوزیت را با تخفیف ویژه خریداری  کنید .
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ