نکات طلایی مرتبط با هایک ویژن که باید بدانید!

سمانه حسنی
امروزه تعداد کمپانی‌های تولیدکننده دوربین‌ مداربسته افزایش یافته و دوربین‌ها در مدل‌های مختلف تحت برندهای گوناگون تولید می‌شوند. در بین برندهای پرفروش بازار دوربین مداربسته، چند سالی است که برند هایک ویژن رتبه نخست را به لحاظ کیفیت بالای محصولات به خود اختصاص داده است. باتوجه به اهمیت تامین امنیت کسب‌وکارها که از مهم‌ترین مباحث […]

امروزه تعداد کمپانی‌های تولیدکننده دوربین‌ مداربسته افزایش یافته و دوربین‌ها در مدل‌های مختلف تحت برندهای گوناگون تولید می‌شوند. در بین برندهای پرفروش بازار دوربین مداربسته، چند سالی است که برند هایک ویژن رتبه نخست را به لحاظ کیفیت بالای محصولات به خود اختصاص داده است. باتوجه به اهمیت تامین امنیت کسب‌وکارها که از مهم‌ترین مباحث دنیای کنونی است و تنوع بسیار زیاد دوربین‌های مداربسته، این احتمال وجود دارد که به هنگام خرید دوربین مداربسته دچار سردرگمی شوید. به همین علت قصد داریم شما را با دوربین‌های مداربسته هایک ویژن بیشتر آشنا کنیم؛ پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آشنایی با تاریخچه هایک ویژن

بحث تامین امنیت ادارات، کسب‌وکارها و حتی خانه‌ها از مسائل مهم تلقی می‌گردد که نبایستی نادیده گرفته شود. یکی از راه‌های تامین امنیت، استفاده از دوربین‌های مداربسته هایک ویژن است. هایک ویژن به عنوان یکی از معروف‌ترین برندهای تولید دوربین مداربسته در سال 2001 به وسیله شرکت فناوری اطلاعات ژجیانگ تاسیس گردید و با توجه به کیفیت و تنوع محصولات، در مدت زمان کوتاهی به شهرت جهانی دست پیدا کرد. ناگفته نماند که این کمپانی ارائه‌کننده راه‌حل اینترنتی (Internet Of Thing) بوده که تحت عنوان IOT نیز شناخته می‌شود. این کمپانی همواره به دنبال ارتقا محصولات خود بوده و به همین علت چیزی در حدوده %8 از کل درآمد سالانه شرکت را به بخش تحقیق و توسعه اختصاص می‌دهد.

ویژگی‌های دوربین‌های مداربسته هایک ویژن

شاید شما نیز به هنگام خرید دوربین مداربسته این عبارت را شنیده باشید که دوربین‌های مداربسته هایک ویژن در دسته بهترین‌ها قرار می‌گیرند و این سوال برای شما مطرح گردد که به چه علت دوربین‌های مداربسته این برند را تحت عنوان بهترین‌ها معرفی می‌کنند؟ علت این امر ویژگی‌های بی‌نظیر و منحصربه‌فرد دوربین‌های تولیدی این برند است که در ادامه به طور مختصر با هریک از آن‌ها آشنا می‌شویم.

·         قیمت منصفانه

شاید جالب توجه باشد که بدانید هایک ویژن به هنگام شروع فعالیت خود، شعار ارائه بهترین کیفیت خدمات به افراد با مناسب‌ترین سطح قیمت را سرلوحه کار خود قرار داد و با گذشت چندین سال نشان داد که به این شعار خود پایبند بوده و همواره در پی تولید بهترین دوربین‌های مداربسته با نازل‌ترین قیمت بوده است. طبیعتا اگر شما خریدار دوربین مداربسته هایک ویژن باشید بدان معناست که با پایین‌ترین سطح قیمت یکی از بهترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار را خریداری کرده‌اید.

·         کیفیت فوق‌العاده

به جرئت می‌توان گفت که مهم‌ترین ویژگی دوربین‌های مداربسته هایک ویژن که سبب شهرت جهانی آن نیز شده، کیفیت عالی این دوربین‌ها است. تمامی دوربین‌های تولیدی این برند دارای بالاترین کیفیت تصویربرداری هستند  و تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن ضبط می‌کنند. اگر حساسیت محل تحت نظارت، کیفیت و وضوح بالای تصاویر را می‌طلبد، پیشنهاد ما به شما دوربین‌های مداربسته هایک ویژن است؛ چراکه به بهترین شکل ممکن این نیاز شما را برآورده می‌سازند.

·         مقاومت بالا

همواره عمر مفید وسایل الکترونیکی جزو اصلی‌ترین دغدغه خریداران بوده و خرید دوربین مداربسته نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر شما نیز در دسته افرادی قرار می‌گیرید که تمایل دارند بعد از خرید دوربین مداربسته تا سالیان طولانی بدون نقص و عیب فنی از آن بهره ببرند، به دوربینی غیر از دوربین‌های هایک ویژن فکر نکنید. همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، این دوربین‌ها دارای کیفیت عالی هستند و بالا بودن عمر مفید این دوربین‌ها نیز نتیجه چنین کیفیتی است. البته ناگفته نماند که مسائل مختلفی بر عمر مفید دوربین‌های مداربسته تاثیر می‌گذارد که یکی از مهم‌ترین عوامل، نحوه نصب صحیح آن‌ها است. شما برای اطمینان از نصب صحیح دوربین‌های مداربسته هایک ویژن می‌توانید از نمایندگی‌های رسمی هایک ویژن همچون پرشیاسیستم کمک بگیرید تا با نصب درست، عمر مفید دستگاه را بالا ببرید.

معرفی بهترین دوربین‌های مداربسته هایک ویژن

به خاطر داشته باشید که معرفی بهترین دوربین‌های مداربسته در گرو شناخت نیاز و هدف شما از خرید است؛ بنابراین برای اینکه متوجه شوید کدام دوربین این برند برای شما بهترین است، ابتدا باید به این سوال پاسخ دهید که هدف شما از خرید دوربین مداربسته چیست؟ آیا به دنبال نظارت کلی بر محیط مدنظر خود هستید یا تمایل دارید بر روی صدای محیط نیز کنترل داشته باشید؟ ابعاد و متراژ محیطی که قصد نظارت بر آن را دارید چقدر است؟ براساس این سوالات ما دوربین‌های مداربسته هایک ویژن را در چند دسته تقسیم بندی کرده‌ایم که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

·         دوربین‌های مداربسته هایک ویژن مناسب برای محیط‌های بیرونی

هایک ویژن همواره به نیاز مشتریان خود توجه کرده و به همین علت دارای تنوع محصول بسیار زیادی است. این کمپانی دوربین‌های تولیدی خود را برای کاربری‌های گوناگون در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. اگر قصد شما از خرید دوربین نظارت بر محیط‌های بیرونی است، پیشنهاد می‌کنیم دوربین‌های بولت هایک ویژن را خریداری کنید؛ چراکه با توجه به جنس بدنه و شکل ظاهری آن، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و کاملا متناسب با نیاز شما طراحی شده است. میزان نور موجود در محیط تحت نظارت، همواره عاملی بوده که کیفیت و وضوح تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های خارجی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این تاثیر به قدری است که گاهی تصاویر ضبط شده کاملا سیاه و سفید شده یا به قدری ناواضح است که چیزی در آن قابل تشخیص نیست. هایک ویژن برای این مشکل نیز تدبیری اندیشیده و دوربین‌های ضد نور را که دارای قابلیت‌هایی همچون تصحیح تصویر و ایجاد تعادل در نور هستند را تولید کرده است.

·         دوربین‌های مداربسته هایک ویژن مناسب برای محیط‌های داخلی

دوربین‌های مدل دام هایک ویژن با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارند برای محیط‌های داخلی، جزو اولین گزینه‌های مناسب محسوب می‌شوند. این دوربین‌ها که ظاهر گنبدی شکل دارند بر روی سقف نصب می‌شوند و برای نظارت بر محیط‌هایی همچون هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز خرید، ادارات و غیره مناسب هستند.

·         دوربین‌های مداربسته هایک ویژن مناسب برای هر کاربری

اگر نیاز شما به خرید دوربین مداربسته برای نظارت کلی بر محیط تحت پوشش است و جزئیات تصاویر ضبط شده چندان برای شما مهم نیست، پیشنهاد ما به شما دوربین‌های دو مگاپیکسلی هایک ویژن است که قیمت مناسب‌تری در مقایسه با سایر مدل‌ها دارد و همچنین دارای ویژگی‌های جالبی همچون ارائه زاویه دید 90 درجه‌ای و داشتن کیفیت قابل قبول تصاویر ضبط شده است. اگر محیط تحت نظارت شما نیازمند چرخش دوربین و زوم باکیفیت بر روی سوژه‌ها است، دوربین‌های سری PTZ هایک ویژن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. البته با توجه به اینکه این دوربین مجهز به لنز وریفوکال موتورایز است، قیمت آن بالاتر از دوربین‌های معمولی خواهد بود.

خرید از نمایندگی هایک ویژن

به هنگام خرید دوربین مداربسته هایک ویژن مراقب دوربین‌های فیک و تقلبی باشید؛ چراکه چنین دوربین‌هایی دارای کیفیت پایین بوده و بعد از مدتی دچار نقص فنی شده و سبب هدر رفتن سرمایه شما می‌شوند. به خاطر داشته باشید که بهترین تجربه خرید دوربین‌های مداربسته هایک ویژن، خرید از نمایندگی‌های معتبر آن همچون پرشیاسیستم است. شما به هنگام خرید از نمایندگی‌های رسمی اطمینان خواهید داشت که دوربین خریداری شده شما اصل بوده و دارای کیفیت بالایی است. مهم‌ترین مزیت چنین خریدی برخورداری از پشتیبانی و خدمات پس از فروش خواهد بود. ما تلاش نمودیم تا شما را با محصولات مختلف هایک ویژن بیشتر آشنا کنیم. چنانچه سوالی در این ارتباط داشته باشید، می‌توانید با متخصصان این حوزه در پرشیا سیستم https://ddcpersia.com در ارتباط باشید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ