بهترین دستگاه های لیزر موی زائد و جوانسازی کدامند؟

سمانه حسنی
به نقل از شرکت آریا لیزر پاسارگاد برترین شرکت اجاره لیزر و خرید لیزرهای پزشکی و زیبایی، شناخت بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد و بهترین دستگاه های لیزر جوانسازی و درمانی هم برای پزشکان، کلینیک ها و مراکز زیبایی و درمانی جهت خرید لیزر و هم برای بیماران و زیباجویان حائز اهمیت است. به […]
به نقل از شرکت آریا لیزر پاسارگاد برترین شرکت اجاره لیزر و خرید لیزرهای پزشکی و زیبایی، شناخت بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد و بهترین دستگاه های لیزر جوانسازی و درمانی هم برای پزشکان، کلینیک ها و مراکز زیبایی و درمانی جهت خرید لیزر و هم برای بیماران و زیباجویان حائز اهمیت است. به علت وجود دستگاه های لیزر متعدد با برندهای مختلف شناخت برندهای اصلی و با کیفیت از دستگاه های بی کیفیت بسیار سخت شده است. از این رو در این مطلب به بررسی  بهترین برندهای لیزر موی زائد و همچنین دستگاه های لیزر جوانسازی پرداخته ایم

بهترین دستگاه های لیزر موی زائد و جوانسازی کدامند؟بهترین دستگاه های لیزر موی زائد

لیزر الکس سرد کوترا Cutera

لیزر excel® HR ساخت کمپانی مطرح Cutera آمریکا میباشد. دستگاه لیزر الکس (لیزر الکس سرد cutera) یک پلتفرم پیشرو در حذف موهای زائد با حجم بالا است که دارای دو طول موج برای درمان های ایمن و موثر بر روی انواع پوست و مو همراه با تطبیق پذیری برای درمان رگ های واریسی، رنگدانه ها و سایر مشکلات پوستی است. صورت و تمامی نقاط بدن قابلیت لیزر با دستگاه الکساندرایت بدون کوچکترین آسیب را دارند، لیزر موهای زائد با دستگاه الکس سرد کوترا می تواند به راحتی موهای بدن را برای همیشه از بین ببرد. لیزر الکس سرد کوترا می تواند نواحی ظریف (مانند بیکینی) را درمان کند. اکسل HR با ترکیب لیزر الکساندرایت پرقدرت 755 نانومتری و لیزر Nd:YAG با پالس بلند 1064 نانومتری Cutera، همراه با سیستم خنک کننده، لیزر موهای زائد مدرن را تعریف می‌کند.

لیزر دایود olive

لیزر دایود Diode OLIVE  با بهره گیری از تکنولوژی DILAS  آلمان و استفاده از لنز COLLIMATED انرژی خروجی یکنواختی در یک بازه زمانی واحد از پالس های خود را به ملانین می دهد. برای خرید دستگاه لیزر دایود فاکتورهای متعددی را بایستی در نظر داشته باشید. دستگاه لیزر olive که بهترین دستگاه لیزر دایود به شمار می آید می تواند تمامی خواسته های شما را برآورده سازد. در این دستگاه همواره بین ماکزیمم انرژی و فرکانس یک نسبت ثابت برقرار می باشد که خطاهای کاربری را به صفر میرساند. لیزر OLIVE نوع جدیدی از سیستم لیزر موهای زائد است که از لیزر دایود 810 نانومتری برای از بین بردن رنگ ملانین فولیکول ها استفاده می کند. انرژی یکنواخت کل پالس ها در زمان تابش می تواند باعث شود بیمار درد کمتری احساس کند و از بافت های اطراف پوست محافظت کند.  

لیزر دایود دایونیک

لیزر دایونیک ساخت ایران، دستگاهی جهت درمان لیزر موهای زائد و در عین حال با ایمنی بسیار بالا است. این روش لیزر موهای زائد یک درمان موثر برای انواع پوست و مو است. لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر دایونیک یک درمان موثر است. بسیاری از بیماران متوجه خواهند شد که موهایشان تا مدت طولانی رشد نخواهد کرد همچنین حذف موهای زائد با لیزر دایود حداقل ناراحتی و درد را به همراه دارد.  

بهترین دستگاه های لیزر جوانسازی

بهترین دستگاه های لیزر جوانسازی

لیزر اینتراسل intracel  

دستگاه اینتراسل INTRAcel ساخت کمپانی مطرح Jeisys کره جنوبی میباشد. این دستگاه برای اولین بار در جهان از تلفیق 3 تکنولوژی میکرونیدلینگ ، رادیوفرکانس و فرکشنال کامل‌ترین فناوری جهت زیبایی و جوانسازی پوست را ارائه نمود. بر خلاف دیگر دستگاههای میکرونیدلینگ موجود، دستگاه اینتراسل از سیستمی بسیار حرفه ای جهت تزریق انرژی آر اف توسط نیدل هایی با کیفیت بسیار بالا بهره میبرد. جهت خرید لیزر اینتراسل و یا اجاره لیزر اینتراسل به وب سایت شرکت آریا لیزر مراجعه کنید. www.arialaserpasargad.com  

لیزر اندولیفت

لیزر اندولیفت جدیدترین و بروزترین تکنیک لیفت و جوانسازی پوست صورت و گردن، رفع غبغب و کانتورینگ (زاویه سازی) صورت در دنیاست.ENDOLIFT  اندولیفت یک روش لیزری سرپایی با حداقل تهاجم است که در پزشکی زیبایی درون بافتی (بین بافتی) استفاده می شود. درمان لیزری با آخرین تکنولوژی Eufoton® LASEmaR® 1500 (دارای مجوز و تأیید FDA آمریکا برای لیپوساکشن با لیزر) انجام می شود. لیزر اندولیفت از نوع زیرجلدیست در حالی که تا کنون تمامی لیزرهای جوانسازی روی پوست انجام می شد. لیزر اندولیفت از نوع دایود 1470 نانومتر است که توسط فایبرهای فوق العاده ظریف (میکروفایبر) به زیر پوست اعمال می شود موجب تحریک کلاژن و سفت شدن و نهایتا کشیده شدن به اصطلاح لیفت پوست صورت و گردن می شود. شرکت آریا لیزر پاسارگاد نمایندگی انحصاری رنت لیزر اندولیفت می باشد.  

لیزر co2 فرکشنال

لیزر COSCAN 5000 با تکنولوژی پیشرفته Co2 Fractional ساخت کمپانی STRATEK کره جنوبی میباشد. این دستگاه بابهره گیری از سیستم درمان غیر تهاجمی، اشعه لیزر را به هزاران اشعه میکروسکوپی تقسیم میکند. دستگاه COSCAN 5000 با دارابودن اسکنر پیشرفته ، Surgical Pen و سیستم هوشمند نرم افزاری قابلیت استفاده هم به صورت Ablative  و Nonablative  را دارا میباشد. می توان از لیزر Co2 Fractional برای درمان چین و چروک، اسکار آکنه، سایر انواع اسکار (از جمله اسکارهای سوختگی)، رنگدانه های پوست و زردی پوست استفاده کرد این دستگاه به سفت شدن پوست نیز کمک می کند. همچنین می توان از آن برای درمان نواحی غیر از صورت مانند دست، گردن و سینه استفاده کرد.  

لیزر Edge one

لیزر Edge one اج وان پرفروش ترین لیزر co2 فرکشنال در آسیا بویژه ایران، کشورهای اروپایی و آمریکا محسوب می شود. لیزر فرکشنال اج وان یکی از محصولات منحصر به فرد کمپانی jeisys کره جنوبی است. به دلیل تکنولوژی بالای ساخت، نتایج بالینی با میزان رضایت صد در صد و نیز ایمنی درمان، موفق به کسب تائیدیه FDA آمریکا و استاندارد CE اروپا گردید.  

دستگاه هایفوتراپی Ultra

هایفو اولترا یک روشی غیر تهاجمی و بدون درد برای سفت کردن و لیفت صورت است که امواج التراسوند را از طریق پروپ هایی مخصوص به عمق پوست ارسال میکند. در این درمان از امواج اولتراسوند برای تولید کلاژن و در نتیجه افزایش استحکام پوست استفاده می گردد همچنین هایفوتراپی برای لیفت صورت و چین و چروک ها موثر است . اگرچه که هایفوتراپی برای افرادی که پوستی آویزان و افتاده در ناحیه ی صورت و گردن دارند تاثیری نخواهد داشت.   اکنون که همه چیز را در مورد بهترین فناوری های لیزر موجود در بازار ایران برای رفع موهای زائد و جوانسازی می دانید، می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند. اگر به دنبال خرید لیزر و یا اجاره لیزر برای مراکز پزشکی خود هستید می توانید به وب سایت آریا لیزر پاسارگاد مراجعه کنید و از مشاوره رایگان آن بهره مند شوید. اگر به دنبال درمان حرفه ای لیزر موهای زائد و یا جوانسازی با لیزر هستید، با یک متخصص پوست با تجربه در یک کلینیک پوست معتبر که درمان های پیشرفته ای را با استفاده از فناوری بروز ارائه می دهد، مشورت کنید. اگر ساکن استان اصفهان هستید می توانید به کلینیک زیبایی نیلا مراجعه نمایید. www.nilaclinic.com    
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ