جدیدترین مدل آرایش زمستانی

منوچهر صدری
پاییز امسال با ترکیبی از میکاپ نود، رژگونه های محو و درخشش بی اندازه برنزرها به پایان رسید. اما فرا رسیدن زمستان امسال، قرار است بیش از هر زمان دیگری هیجان انگیز باشد. درخشش ترکیبات براق با تناژ سرد، در هارمونی کامل با زمستان، به عنوان ترند اصلی این فصل معرفی شده اند. علاوه بر […]
جدیدترین مدل آرایش زمستانی

پاییز امسال با ترکیبی از میکاپ نود، رژگونه های محو و درخشش بی اندازه برنزرها به پایان رسید. اما فرا رسیدن زمستان امسال، قرار است بیش از هر زمان دیگری هیجان انگیز باشد.

درخشش ترکیبات براق با تناژ سرد، در هارمونی کامل با زمستان، به عنوان ترند اصلی این فصل معرفی شده اند.

علاوه بر این، لب های شما نسبت به همیشه نقش پررنگ تری در تکمیل میکاپ بازی خواهند کرد. بهتر است از همین حالا لوازم آرایشی خود را بردارید و برای امتحان کردن ترندهای زمستانی آماده شوید.

جدیدترین مدل های آرایش زمستانی را بشناسید

با برگزاری فرش قرمزهای اخیر و معرفی مدل های پیش روی میکاپ در زمستان امسال، حتی اهالی مد نیز حیرت زده شدند.

این فصل سرد، با شکوهی دلگرم کننده و جذاب به انتظارتان نشسته است. اگر برای تغییرات بزرگ آماده هستید، با ما همراه شوید و ترندهای زمستانی را مرور کنید:

اجازه دهید پوستتان بدرخشد

تا پیش از این، استفاده از انواع هایلایتر و برنزرها، راهکارهای اصلی برای درخشش بیشتر پوست و نواحی مختلف میکاپ به حساب می آمد. اما ترند آرایشی امسال، درخشش فوق العاده ای را برای تکمیل این زمستان باشکوه تدارک دیده است.

تا به حال چیزی درباره کرم پودرهای شفاف شنیده اید؟ آنها برخلاف ترندهای قدیمی، قرار نیست پوستتان را مات کنند. بلکه درخششی شبنم گونه و ملایم به سطح پوستتان هدیه می دهند. هایلایترهای صورتی و صدفی، بهترین مکمل برای کرم پودرهای شفاف به حساب می آیند.

روغن های مخصوص پوست، راهکار دیگری برای بهره بردن از زیبایی این ترند هستند. با این تفاوت که قدرت پوشانندگی خاصی ندارند و پوست طبیعی خودتان را با درخششی بیشتر به نمایش می گذارند.

در صورتی که می خواهید نواقص و لک های پوستی خود را در این ترند کاور کنید، کرم پودرهای شفاف گزینه بهتری برای شما هستند.

جدیدترین مدل‌های آرایش زمستانی را بشناسید

علاوه بر این، کارشناسان حوزه زیبایی به مراحل مراقبت پوستی نیز توجه ویژه ای دارند. آنها معتقدند که تکیه بر آبرسانی بیشتر و تامین رطوبت مورد نیاز پوست، مکمل خوبی برای اجرای این مدل میکاپ به شمار می رود.

رژگونه های مخملی

هر چیزی که تا به حال درباره اصول انتخاب رنگ و اجرای رژگونه یاد گرفته اید را فراموش کنید.

این اولین تیر هدفمند صنعت مد است که در عین آفرینش زیبایی، همه را شگفت زده کرده است. امسال، فصل سرد، با ترند رژگونه های مخملی و بی مهابا به استقبالتان آمده است.
رژگونه هایی با طیف زرشکی، صورتی نئونی، قرمز و .. که بیش از همیشه روی گونه هایتان می درخشند. محصولاتی که اغلب در انواع مایع، و با قوامی بسیار غلیظ تر از حالت معمول عرضه می شوند.

اما فقط ماهیت و رنگ رژگونه ها نیست که دستخوش تغییر شده است.

بلکه نحوه و محل اجرای آنها نیز به صورت اساسی تغییر کرده است. بهتر است از همین لحظه قاعده اجرای رژگونه از انتهای شقیقه تا امتداد گوشه لب را به فراموشی بسپارید.

در این ترند، رژگونه در قسمت بالایی گونه ها تا امتداد ابروها اجرا می شود. در نتیجه، ظاهری لیفت و باطراوت برای صورتتان به وجود می آورد و به زاویه سازی آن نیز کمک می کند.

سایه چشم سرد

زمستان امسال، فصل بازگرداندن عصر طلایی سوپرمدل های دهه 90 است.

در این زمستان، شاهد ترند شدن سایه هایی با تناژ سرد خاکستری، ارغوانی، ذغالی و آبی هستیم. این سایه ها را می توانید به صورت کلاسیک و نوستالژیک استفاده کنید. کافی است آنها را به شکل تک رنگ و سرتاسری روی پلک هایتان بمالید.

در نهایت با کمک خط چشم کشیده گربه ای، میکاپ خود را تکمیل نمایید.

در نمایی دیگر، ترکیب سایه های سرد با متال نیز گزینه هیجان انگیزی برای میکاپ چشم به شمار می رود. ترند اکسسوری صورت و رژ لب های تند، به خوبی با این مدل سایه چشم هماهنگ می شوند و استایلی شیک و کم نظیر را برایتان خلق می نمایند.

خط چشم گربه ای

سال گذشته خط چشم های گرافیکی و غیر متعارف، حکم رانان بی چون و چرای صنعت مد و زیبایی محسوب می شدند.

اگرچه هنوز هم چیزی از محبوبیت آنها کاسته نشده، اما مدل خط چشم گربه ای کشیده در این زمستان بیش از همیشه خودنمایی می کند.

خط چشم گربه‌ای

در این ترند، دم خط چشم را می توانید تا هر قدر که بخواهید بلند و نوک تیز طراحی کنید. این تکنیک حتی در حالت اغراق شده نیز، زیبایی جذابی به چهره تان هدیه می دهد.

علاوه بر این، باعث لیفت چشم، محو کردن افتادگی پلک و تقویت اثر رژگونه نیز می شود.

با این اوصاف، بهتر است به فکر خرید خط چشم باکیفیت و مناسبی برای کیف آرایشی تان باشید.

رژ لب های پررنگ و درخشان

وقت آن است که از ترند رژ لب های نود و کمرنگ فاصله بگیرید و زیبایی لب هایتان را بیش از همیشه به نمایش بگذارید.

تا پیش از این، رژ لب وینیل با تاثیر سوپرلوکس خود توانسته بود تا حدی ترند نود را به چالش بکشد.

اما با نمایشی که صنعت زیبایی تدارک دیده است، این فقط شروع ماجرا است.

در مدل آرایشی زمستان امسال، بیش از آنچه که تصور می کنید قرار است جلب توجه نمایید.

پالت هایی با طیف یاقوتی، زرشکی، قرمز آتشین و آلبالویی از پرطرفدارترین ترندهای رژ لب در زمستان پیش رو هستند که با لایه ای از شاین لب تکمیل می شوند.

اکسسوری های صورت

در ترندهای پیشین، شاهد محبوبیت بی اندازه اکسسوری های میکاپ چشم از قبیل نگین های کوچک و درخشان بودیم. اما در زمستان امسال، این اکسسوری ها کاربرد خود را گسترش داده اند.

از تزئینات لب و ابرو گرفته، تا ایجاد طرح های الگویی و نامنظم بر سطح شقیقه ها و گونه ها. اگر عاشق زرق و برق هستید و از درخشش بی اندازه در محافل لذت می برید، این ترند بدون شک مخصوص شما است.

برق لب

این فصل، از هیچ فرصتی برای خلق درخشش فروگذار نکرده است.

برق لب و لیپ گلاس ها، مدل دیگری از آرایش های محبوب زمستان امسال را به خود اختصاص داده اند. محصولاتی که در سال های گذشته، با ترند رژ لب های مات تقریبا به فراموشی سپرده شده بودند.

آنها را می توانید به صورت تک روی لب هایتان بمالید.

در این صورت، مکمل خوبی برای ترند پوست شفاف به شمار می روند. همچنین، برق لب برای درخشش بیشتر رژ لب هایتان نیز کاربرد دارد. حتی می توانید تناژهای مات رژ لب مورد علاقه خود را، به کمک لیپ گلاس ها به رژ لب های براق و ترند تبدیل کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ