فوق تخصص جراحی مچ پا در تهران

منوچهر صدری
فوق تخصص جراحی مچ پا می‌تواند تمامی آسیب دیدگی‌های مربوط به پا و مچ پای شما را درمان و به شما کمک کند تا به زندگی قبل از زمان آسیب دیدگی خود بازگردید. اگر به دنبال فوق تخصص جراحی مچ پا در تهران هستید با ما تا پایان این بخش همراه باشید. چه زمانی به […]

فوق تخصص جراحی مچ پا در تهران

فوق تخصص جراحی مچ پا می‌تواند تمامی آسیب دیدگی‌های مربوط به پا و مچ پای شما را درمان و به شما کمک کند تا به زندگی قبل از زمان آسیب دیدگی خود بازگردید. اگر به دنبال فوق تخصص جراحی مچ پا در تهران هستید با ما تا پایان این بخش همراه باشید.

چه زمانی به متخصص و جراح ارتوپد نیاز است؟

مشکلات استخوانی و مفصلی معمولاً خود را با علائمی نشان می‌دهند که این علائم علت اصلی مراجعه بیماران به فوق تخصص مچ پا هستند. علائمی که شما باید به آن‌ها توجه داشته باشید و در صورت بروز حتماً به پزشک مراجعه کنید به شرح زیر است:

احساس درد در مفصل

مفصل محل اتصال دو استخوان به یکدیگر است و درد در این ناحیه علت‌های مختلفی از جمله ساییدگی و تخریب غضروف، شکستگی و جا به جایی مفصل و ابتلا به برخی بیماری‌ها دارد.

چه زمانی به متخصص و جراح ارتوپد نیاز است؟

احساس درد در استخوان

دردهای استخوانی دارای دو منشأ استخوانی و غیر استخوانی هستند و نسبت به دردهای مفصلی معمولاً کم‌تر اتفاق می‌افتند. این احساس درد علت‌های مختلفی از جمله شکستگی استخوان، عفونت استخوان، خونریزی استخوان، سرطان و ضربه به استخوان دارد که جراح مچ پا با بررسی شرایط بیمار سعی می‌کند آن‌ها را درمان کند.

التهاب و تورم در مفصل

التهاب و تورم در مفصل به معنای افزایش حجم مفصل و تجمع مایع در مفصل است که معمولاً با کاهش دامنه حرکتی، خشکی و سفتی مفصل، احساس گرما، قرمزی و درد همراه می‌شود.

دکتر مچ پا در تهران

مچ پا یکی از مهم‌ترین مفصل‌های بدن است که از به هم رسیدن سه استخوان درشت نی، نازک نی و قاپ یا تالوس تشکیل می‌شود. این مفصل لولایی قادر است پا را به دو جهت اساسی دور از بدن و به سمت بدن حرکت دهد و در تمامی کارها و فعالیت‌های روزانه نقش بسیار مهمی داشته باشد.

به همین دلیل ایجاد هر مشکل یا آسیبی در این ناحیه می‌تواند روال زندگی عادی افراد را تغییر دهد و آن‌ها را خانه نشین کند؛ بنابراین طبیعی است که افراد برای بازگشت به زندگی به دنبال یک فوق تخصص با تجربه با میزان رضایت بالای بیماران درمان شده باشند تا بیماری آن‌ها را تشخیص داده و درمان کند.

فوق تخصص "دکتر بابک اتوکش" بهترین پزشک ارتوپد است که می‌توانید از طریق جدیدترین روش‌ها به کمک ایشان درمان شوید و اگر دچار شکستگی مچ پا شده اید، با روش های نوین بهبودی کامل پیدا کنید.

درمان شکستگی مچ پا تنها باید توسط فوق تخصص این حوزه انجام بگیرید تا از عوارض احتمالی پیشگیری شود.

در تهران پزشکان بسیار زیادی در زمینه آسیب دیدگی و مشکلات مربوط به پا و مچ پا فعالیت می‌کنند که شما با یک جستجوی ساده در گوگل می‌توانید لیست کاملی از آن‌ها را به همراه آدرس و شماره مطب مشاهده و انتخاب کنید؛ اما دقت داشته باشید که برای درمان خود باید بهترین فوق تخصص مچ پا در تهران را انتخاب کنید که با مراجعه به ایشان بتوانید از علت به وجود آمدن علائم موجود آگاه و از روش‌های درمانی مختلف بهره مند شوید.

فوق تخصص مچ پا چه تخصص‌هایی دارد؟

علم پزشکی شاخه‌های بسیار مختلفی دارد که هرکدام از آن شاخه‌ها به بررسی قسمتی از بدن می‌پردازد. ارتوپد شاخه‌ای از این علم بسیار وسیع است که استخوان‌ها، مفاصل، تاندون‌ها، لیگامآن‌ها و تمامی بافت‌های مربوط به سیستم حرکتی بدن را ارزیابی می‌کند.

فوق تخصص مچ پا شخصی است که با استفاده از روش‌های درمانی غیر جراحی و جراحی به درمان بیماری‌هایی از جمله هالوکس والگوس و دفورمیتی مچ پا و تمامی آسیب‌های استخوانی، ماهیچه‌ای، رباط‌ها، تاندون‌ها، مفاصل و اعصاب که همگی سیستم اسکلتی و عضلانی مچ پا را شامل می‌شوند، می‌پردازد.

آشنایی با آقای دکتر بابک اتوکش

آشنایی با آقای دکتر بابک اتوکش

دکتر بابک اتوکش فوق تخصص مچ پا و کف پا، عضو فعال انجمن ارتوپدی ایران و دارای رتبه اول آزمون بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1395 است.

از دیگر سوابق و افتخارات ایشان می‌توان به تألیف 15 جلد کتاب در زمینه جراحی‌های ارتوپدی، عضو فعال انجمن تحقیقاتی اروپا EORS و آکادمی جراحان ارتوپدی آمریکا AAOS نیز اشاره کرد.

تخصص کافی، تجربه، درصد بالای بیماران راضی از نحوه درمان، مهارت و استفاده از بهترین روش‌های درمانی روز دنیا از مؤلفه‌های بسیار مهم و حیاتی در انتخاب پزشک فوق تخصص مچ پا است و مراجعه کنندگان عزیز می‌توانند با گرفتن مشاوره مستقیم از جناب دکتر اطمینان کافی و لازم از میزان تخصص و مهارت ایشان را کسب کنند.

آدرس وب سایت دکتر اتوکش: https://drbotoukesh.ir/

جمع بندی

ارتوپد یکی از شاخه‌های علم پزشکی است که به بررسی سیستم حرکتی بدن می‌پردازد.

متخصص مچ پا با گذراندن دوره‌های ارتوپدی و تحصیل در این زمینه می‌تواند علائمی از جمله درد، التهاب و تورم در مفصل و استخوان را بررسی و بهترین روش‌های درمانی را انتخاب کند.

پزشکان بسیاری در تهران در زمینه آسیب‌ها و بیماری‌های مربوط به مچ پا فعالیت می‌کنند که از میان آن‌ها دکتر بابک اتوکش دارای سوابق و افتخارات بسیار خوبی در ایران و خارج از ایران است و می‌تواند به شما در درمان و حل تمامی مشکلاتتان کمک کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ