پرستار در منزل

منوچهر صدری
اکثر افراد به دلایل خاصی احتیاج به پرستار دارند، شاید این فرد کودک، سالمند و یا بیمار باشد. امروزه بسیاری از افراد می توانند از خدمات پرستاری و پرستار در منزل استفاده کنند. ولی باید به این نکته توجه داشته باشیم که از مراکز خدمات درمانی معتبر نسبت به درخواست، پرستار اقدام نماییم. شرکت آرین […]
پرستار در منزل

اکثر افراد به دلایل خاصی احتیاج به پرستار دارند، شاید این فرد کودک، سالمند و یا بیمار باشد.

امروزه بسیاری از افراد می توانند از خدمات پرستاری و پرستار در منزل استفاده کنند.

ولی باید به این نکته توجه داشته باشیم که از مراکز خدمات درمانی معتبر نسبت به درخواست، پرستار اقدام نماییم.

شرکت آرین طب اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار می دهد و پرستارانی مجرب و کارآزموده را در صورت نیاز شما به منزل شما اعزام می کند پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پرستار در منزل را به چه کسی می گویند؟

به کسی پرستار در منزل می گویند که با خدمات پرستاری و خدمات پزشکی آشنایی کامل دارد. مرکز درمانی آرین طب انواع خدماتی در منزل، با بهترین کیفیت به همراه مجرب ترین پرستاران مرد وزن ارائه می دهد.

در سال های اخیر با تغییر روش و سبک زندگی نیاز به پرستار در منزل روز به روز بیشتر می شود.

عواملی مانند کم بود وقت، مشکلات رفت و آمد و دور بودن فاصله منزل تا مراکز درمانی باعث شده است که مردم به جای انتقال بیمار یا سالمند خود به بیمارستان این کار را در منزل وبا حضور پرستار و پزشک در کنار خود انجام دهند.

چه پرستاری در منزل مناسب می باشد؟

انتخاب پرستار باید بر اساس نوع نیاز بیمار باشد، به این صورت که اگر برای بیمار، کودک، سالمند خود درخواست پرستار کرده اید، از نظر جنسیت، سن، مهارت و تخصص، اخلاق و رفتار و تجربه باید مورد بررسی قرار بگیرد.

تیم آرین طب از تمامی بهیاران و پرستاران تائیدیه سلامت روحی و جسمی گرفته، همچنین مدارک تایید هویت و قرار داد با پرستاران در دفتر شرکت محفوظ می ماند.

افراد باید بر اساس نیاز خود از کارشناسان مشاوره گرفته و توضیحات کامل را ارائه داده و توافقات و قراردادهای مالی را انجام دهند تا پرستار مورد نظر به منزل آن ها اعزام بشود.

چرا پرستار در منزل می خواهیم؟

اگر نیاز به مراقبت در منزل دارید باید از مرکز های معتبر و با سابقه در خواست خود را انجام بدهید، زیرا چندسالی می باشد که به دلیل رشد کسب و کار پرستاری در منزل تهران و ویزیت در منزل، مجموعه های بدون کسب مجوزهای رسمی لازم از وزارت بهداشت، نا معلوم بودن فعالیت آنها، اقدام به خدمات پرستاری برای مردم می کنند. پرستاری کاری وابسته به مهارت، علاقه و تجربه است اگر غیر از موارد ذکر شده و فقط برای در آمد و مسائل دیگر باشد مشکلاتی را برای خانواده ها به وجود می آورد.

انواع پرستار، در منزل

۱ پرستار سالمند

  1. مراقبت از سالمند در منزل
  2. رسیدگی به روند درمان سالمند
  3. کمک به بهداشت و نظافت سالمند

هم صحبتی با سالمند برای تقویت روحیه سالمند از جمله خدمات پرستار در منزل سالمندان می باشد.

پرستار سالمند، در منزل مورد نیاز خانواده های است که، سالمند آنان از نظر شرایط جسمانی و روحی و بالارفتن سن نیاز به مراقبت دارند.

اکثر سالمندان به دلیل شرایط خاص و هزینه های بالای بستری شدن در بیمارستان و مراکز درمانی ترجیح می دهند که در کنار اعضای خانواده پدر منزل انجام شود.

۲پرستاری از کودک در منزل

  1. برنامه ریزی دارویی
  2. برنامه ریزی تغذیه
  3. تعویض پوشک، حمام و نظافت
  4. سرگرمی و برنامه ریزی تفریحی برای کودک

کمک درسی از جمله خدمات پرستاران کودک در منزل می باشد. پرستاری از کودک مناسب افرادی هستند که هر دو نفر به دلیل اشتغال نمی توانند از کودک خود نگهداری کنند و بیشتر اوقات در کنار فرزندان خود نمی باشند.

پرستار کودک در منزل کمک زیادی در امورات کودک شامل: تغذیه، درس، و نگهداری کودک به خانواده ها می کنند. که این خدمات پرستاری کودک به صورت ساعتی یا شبانه روزی می باشد.

۳پرستار بیمار در منزل

  1. تزریقات، پانسمان و فیزیوتراپی بیمار در منزل
  2. کمک به نظافت شخصی بیمار
  3. بهبود روند بیماری

برنامه ریزی تغذیه ای و دارویی برای بیمار در منزل از خدمات پرستار بیمار در منزل می باشد. پرستار بیمار در منزل مناسب بیمارانی می باشد ،که عمل جراحی انجام داده اند و نیازمند ادامه درمان در منزل هستند، از جمله معلولان و جانباز انی هستند که نیازمند پرستار در منزل می باشند، مرکز خدمات درمانی در منزل آرین طب خدمات ویژه پرستاری و بهیاری بیماران اعصاب و روان و بیماران سرطانی و.. را به شما ارائه می دهد.

سخن پایانی

برای بهبودی و آرامش می توانیم نسبت به سن و سال شخص درخواست پرستار داشته باشیم. به دلیل اینکه این خدمات در منزل ارائه می شود باعث آرامش خاطر آن شخص می شود حالا فرقی نمی کند، بیمار ،کودک، یا سالمند باشد. همچنین هزینه پرستار در منزل به نوع بیمار یا شخص نوع خدمات و همچنین اندازه مسافت بستگی دارد. شما می توانید با تماس با کارشناسان آرین طب از مشاوره خدمات پرستاری بهره مند شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ