بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

سمانه حسنی
در شهرهای بزرگ از جمله پایتخت، تعداد دندانپزشکان که خدمات مختلف دندانپزشکی ارائه می کنند بسیار زیاد هستند و معمولا افراد ساکن پایتخت و یا حتی سایر شهرها به دنبال بهترین متخصصین ایمپلنت در تهران هستید، تا با خیال راحت برای کاشت دندان به ایشان مراجعه کنند. اما چه معیارهایی برای انتخاب یک دندانپزشک متخصص […]

در شهرهای بزرگ از جمله پایتخت، تعداد دندانپزشکان که خدمات مختلف دندانپزشکی ارائه می کنند بسیار زیاد هستند و معمولا افراد ساکن پایتخت و یا حتی سایر شهرها به دنبال بهترین متخصصین ایمپلنت در تهران هستید، تا با خیال راحت برای کاشت دندان به ایشان مراجعه کنند. اما چه معیارهایی برای انتخاب یک دندانپزشک متخصص ایمپلنت مهم است و قبل از هر چیز به لازم است به چه نکته توجه داشته باشید:
  1. باید بدانید که یک متخصصین ایمپلنت خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟
  2. دارای چه تخصصی است؟
  3. چه خدمات و درمان هایی را می تواند به شما ارائه دهد؟
  4. نحوه تعیین قیمت و دریافت هزینه درمان توسط او چگونه باید باشد؟
در این مقاله ما در خصوص این موارد توضیحاتی را خدمت شما ارائه می کنیم تا راحت تر بتوانید در خصوص انتخاب پزشک متخصص ایمپلنت خود تصمیم بگیرد. همچنین یکی از باتجربه ترین متخصص های دندانپزشکی، دکتر احسان بیرنگ متخصص ایمپلنت در تهران که خدمات ایمپلنت را به شیوه نوین دیجیتال ارائه می کنند خدمتتان معرفی می کنیم.

کدام تخصص دندانپزشکی، کاشت ایمپلنت را انجام می‌دهد؟

علم دندانپزشکی تخصص‌ها و زیر شاخه‌های مختلفی دارد. هر دندانپزشک با تخصصی خاص، در زمینه‌های مشخصی آموزش دیده است و مشغول به فعالیت است. متخصص کاشت ایمپلنت دندان، دندانپزشکی است که به او پریودنتیست یا متخصص جراحی لثه و ایمپلنت گفته می شود.

پریودنتیست (متخصص جراحی لثه و ایمپلنت) چه کار می‌کند؟

حوزه کاری متخصصین ایمپلنت در رابطه با پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های پریودنتال (بافت نرم و استخوان) و قراردادن انواع ایمپلنت‌های دندانی است. متخصصین ایمپلنت از روش‌های غیر جراحی مانند: جرم گیری دندان و از روش‌های جراحی مانند: سینوس لیفت و پیوند استخوان  برای درمان عفونت و بیماری های لثه و همچنین آماده سازی محل کاشت ایمپلنت استفاده می کند.

ویژگی های متخصص ایمپلنت خوب چیست؟

  • یک متخصص ایمپلنت خوب باید کاملاً به انواع و روش‌های انجام پروتز دندان ثابت و همچنین جراحی لثه و فک آشنا باشد.
  • تخصص و تجربه کافی در زمینه جراحی لثه داشته باشد، تا در مواقع لزوم بتواند از عهده عمل جراحی به درستی و با کمترین آسیب و عوارض جانبی برای بیمار برآید.
  • توانایی تشخیص و استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین برندهای ایمپلنت، با توجه به وجود تحریم ها و تعداد زیاد ایمپلنت‌های نامرغوب و تقلبی در ایران را داشته باشد.
  • در مورد تعیین هزینه‌های درمان منصف باشد و در صورت امکان شرایط پرداخت قسطی را برای بیمارانی که در مورد پرداخت یک‌جای هزینه درمان دچار مشکل هستند فراهم کند.

نحوه تعیین قیمت کاشت ایمپلنت دندان چگونه است؟

تعیین هزینه و قیمت ایمپلنت دندان معمولاً به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل مختلف باعث می‌شوند که تنها با انجام معاینه اولیه توسط متخصص ایمپلنتولوژیست بتوان هزینه نهایی و دقیق را مشخص کرد. این عوامل که در افراد مختلف بسته به شرایط دهان و دندان آن‌ها متفاوت است، عبارتند از:
  1. تعداد ایمپلنت مورد نیاز؛ قیمت از نیاز به یک ایمپلنت تکی تا انجام مجموعه ایمپلنت قوس کامل فک متفاوت است.
  2. میزان تراکم استخوان فک؛ در صورت عدم وجود تراکم استخوان مناسب، لازم است قبل از کاشت ایمپلنت، اقدامات درمانی مانند: پیوند استخوان و سینوس لیفت انجام شود.
  3. هزینه های محل انجام کاشت دندان؛ هزینه کاشت متفاوت در کلینیک، مطب، مرکز خصوصی یا دولتی
  4. دستمزد متخصص ایمپلنت؛ معمولاً میزان دستمزد یک دندانپزشک بر اساس میزان تخصص، تجربه و مدرک تحصیلی او تعیین می‌شود.
  5. نوع برند ایمپلنت مورد استفاده برای کاشت دندان؛ انواع برندهای ایمپلنت با قیمت و کیفیت‌های مختلف در بازار ایران موجود است، از جمله: ایمپلنت آمریکایی، کره ای، آلمانی و ایرانی
  6. تحت پوشش بیمه بودن یا نبودن هزینه کاشت ایمپلنت بیمار

بهترین متخصصین ایمپلنت در تهران چه خدماتی ارائه می‌کند؟

اگر قصد کاشت دندان به روش ایمپلنت را دارید و به دنبال بهترین متخصصین ایمپلنت در تهران هستید پیشنهاد ما به شما دکتر احسان بیرنگ می باشد که خدمات ایمپلنت فوری و ایمپلنت دیجیتال را به صورت حرفه ای به شما ارائه می کنند. دکتر بیرنگ انواع خدمات درمانی مورد نیاز برای کاشت ایمپلنت که در زیر تنها به بخشی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد را برای شما بیماران عزیز با جدیدترین و بروزترین تجهیزات روز دنیا در ایران به صورت پرداخت نقد و اقساط انجام می‌دهند. خدمات مانند:
  • ایمپلنت فوری
  • ایمپلنت دیجیتال
  • جراحی لثه
  • ایمپلنت all on 4
  • ایمپلنت all on 6
  • ایمپلنت all on x
  • ایمپلنت اقساطی

ایمپلنت دیجیتال فوری ، بدون درد، یک روزه و ارزان

حتماً بعد از یک سرچ ساده در مورد ایمپلنت با تبلیغاتی با عنوان ایمپلنت فوری ارزان یا ایمپلنت دیجیتال رایگان برخورده‌اید؛ اما لازم است با شما صادق باشیم و بگوییم که دوست عزیز  فراموش نکنید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست. قیمت ارزانی که در تبلیغات ایمپلنت به آن اشاره می‌شود، معمولاً توسط افراد بدون تخصص و کم‌تجربه، در مکان‌هایی با کمترین میزان رعایت اصول بهداشتی و همچنین استفاده از نامرغوب‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین برند ایمپلنت‌های موجود در ایران است. خطر کاشت این دندان‌های ارزان بسیار بیشتر از خطر بی‌دندانی، تخریب استخوان و خالی ماندن جای دندان است. احتمال شکست درمان، ایجاد عفونت و ابتلای فرد به بیماری‌های لثه در این نوع از جراحی و کاشت ایمپلنت بسیار بسیار بالا است.

معرفی یکی از بهترین متخصص های ایمپلنت در تهران

دکتر احسان بیرنگ متخصص ایمپلنت در تهران در این مطلب به مهم ترین ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت که لازم است است قبل از مراجعه و شروع درمان از آن‌ها مطلع باشید، پرداختیم. دکتر احسان بیرنگ، متخصص ایمپلنت در تهران هستند که می تواند برای کاشت دندان به روش های جدید و به روز دنیا از جمله ایمپلنت دیجیتال به ایشان مراجعه کنید. ایشان دارای تجربه و تخصص‌های مورد نیاز مانند: تخصص جراحی لثه، فلوشیپ ایمپلنت برای کاشت دندان و همچنین برگزار کننده دوره های مقدماتی و جامع ایمپلنتولوژی برای دندانپزشکان هستند. دکتر احسان بیرنگ، انواع روش های انجام ایمپلنت از جمله ایمپلنت فوری، دیجیتال و همچنین کارهای تخصصی که برای کاشت ایمپلنت مورد نیاز است مانند: پیوند استخوان و لیفت سینوس را با منصفانه‌ترین قیمت به صورت اقساطی و با کیفیت ترین مواد برای شما عزیزان انجام می دهند.

مشخصات تماس مطب دکتر بیرنگ

  • تلفن: 02126355429
  • موبایل: 09101372820
  • آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان پسیان جنوبی، پلاک 14، برج الماس، واحد 14
  • وب سایت: www.drbirang.com
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ