معرفی کارت تخفیف دندان پزشکی امیدان سلامت | تخفیف بر همه اقدامات زیبایی و درمانی دندان

سمانه حسنی
  شاید وقتی دندان‌های سالم و زیبایی در دهان داریم، کمتر به اهمیت سلامت دندان توجه کنیم. اما خدا نکند یک درد خفیفی، دندان و لثه‌مان را قلقلک دهد! زمین و آسمان را چنگ می‌زنیم و حتی رویمان نمی‌شود یک لبخند ساده و بی‌دغدغه بر لب بیاوریم! خوشبختانه امروز در عصری زندگی می‌کنیم که علم […]

  شاید وقتی دندان‌های سالم و زیبایی در دهان داریم، کمتر به اهمیت سلامت دندان توجه کنیم. اما خدا نکند یک درد خفیفی، دندان و لثه‌مان را قلقلک دهد! زمین و آسمان را چنگ می‌زنیم و حتی رویمان نمی‌شود یک لبخند ساده و بی‌دغدغه بر لب بیاوریم! خوشبختانه امروز در عصری زندگی می‌کنیم که علم دندانپزشکی به پیشرفته‌ترین مراحل رسیده و قادر است تا انواع ناهنجاری‌ها و دردهای دهان و دندان را برطرف سازد. اما مشکل چیز دیگریست! در اوضاع اقتصادی نابسامان امروز، گران بودن مواد، وسایل و البته هزینه بالای دستمزدها، بیشتر از درد دندان، درد هزینه دندانپزشکی مردم را آزرده می‌کند. اما مگر این درد، درمان دارد؟ بله! خدا را شاکریم که هنوز هستند افراد دغدغه‌مند و متفکری که در جهت رفع این مشکل، گامی عظیم برداشته‌اند و با ارائه کارت‌های تخفیف، امکان برخورداری از خدمات دندانپزشکی با ۸۰ درصد هزینه را فراهم اورده‌اند. امیدان سلامت، نام تیمی خوش‌فکر، دلسوز و دغدغه‌مند از جوانان ایران زمین است که با طراحی کارت‌های تخفیف دندانپزشکی توانسته مشکل بسیاری از افراد را برطرف سازد و بستری را فراهم آورد تا افراد بدون دغدغه هزینه، به سلامت و زیبایی دندان‌های خود اهمیت دهند. این کارت‌ها با هزینه‌ای کمتر از ۵۰۰ هزار تومان، امکان دریافت ۲۰ درصد تخفیف برای تمام اقدامات دندانپزشکی را فراهم می‌کنند و به مدت یکسال، امکان استفاده نامحدود دارند. کارت تخفیف امیدان سلامت

طرز استفاده از کارت تخفیف امیدان سلامت

اگر برای زیبایی و سلامت دندان‌هایتان ارزش و اهمیت قائل هستید، باید مراجعه منظم به دندانپزشک را در برنامه ثابت زندگی خود قرار دهید‌. به منظور کاهش هزینه این مراجعه و انجام اقدامات با هزینه‌ای کمتر، یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، خرید کارت تخفیف امیدان سلامت است‌. چراکه حتی اگر بیمه درمانی داشته باشید، نمی‌توانید از آن برای خدمات زیبایی دندان بهره‌ای ببرید. اما با یک کارت تخفیف، می‌توانید تمام اقدامات درمان و زیبایی دندان‌هایتان را با کاهش ۲۰ درصدی هزینه‌ها انجام دهید. برای استفاده از این امکان، اول از همه باید کارت تخفیف امیدان سلامت را تهیه نمایید. به این منظور به سایت رسمی امیدان سلامت مراجعه نمایید؛ با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید و یا از طریق اپلیکیشن اختصاصی‌ ایشان، برای تهیه کارت اقدام نمایید. توجه داشته باشید که اگرچه این کارت در اغلب مراکز و کلینیک‌ها کاربرد دارد. اما پیش از مراجعه، باید لیست مراکز طرف قرارداد امیدان سلامت را بررسی کنید تا بتوانید از تخفیف ۲۰ درصدی آن بهره ببرید. شما با تهیه تنها یک کارت تخفیف امیدان سلامت، می‌توانید به صورت خانوادگی از تخفیف ۲۰ درصدی دندانپزشکی بهره‌مند شوید و بدون هیچگونه محدودیت، تا یکسال از آن استفاده کنید. اما پس از این یکسال چه می‌شود؟

تمدید کارت تخفیف امیدان سلامت

کارت تخفیف دندان پزشکی امیدان سلامت وقتی مدت یکساله تخفیف کارت امیدان سلامت به پایان رسید، اگر از خدمات ارائه شده رضایت کافی را داشتید، می‌توانید برای تمدید آن اقدام نمایید. اما با این تفاوت که دیگر لازم نیست ۴۳۴۰۰۰ تومان، مبلغ تهیه کارت زیتونی را بپردازید. بلکه در اولین بار تمدید، مشمول ۱۵ درصد تخفیف در تعرفه جدید کارت می‌شوید و کارت برنزی را دریافت می‌کنید. از سوی دیگر اگر برای سال سوم (دومین تمدید) اقدام نمایید، می‌توانید کارت را با ۲۵ درصد تخفیف تهیه کنید و صاحب کارت نقره‌ای شوید. و اما اگر از مشتریان وفادار امیدان سلامت باشید که برای سال چهارم استفاده از کارت را تمدید می‌کنند، می‌توانید کارت طلایی که شامل ۵۰ درصد تخفیف در هزینه‌ است را از آن خود کنید و چه از این بهتر که با مبلغی ناچیز، از تخفیف ۲۰ درصدی خدمات دندانپزشکی برخوردار شوید! توجه داشته باشید که مبلغ اولیه کارت زیتونی که معادل ۴۳۴۰۰۰ تومان است هم نسبت به اقدامات دندانپزشکی، هیچ هزینه‌ای ندارد. کافیست یکبار به دندانپزشکی مراجعه نمایید تا ملاحظه کنید که کوچکترین اقدامات هم نیازمند هزینه میلیونی هستند و بدون داشتن تخفیف، به راحتی نمی‌توانید از پس آن‌ها برآیید.

مزایای کارت تخفیف امیدان سلامت چیست؟

کارت تخفیف دندان پزشکی امیدان سلامت در اصفهان اگرچه در طول این نوشته، صرفا به موضوع ۲۰ درصد تخفیف خدمات دندانپزشکی پرداختیم؛ اما اگر قصد تهیه این کارت را دارید، خوب است بدانید که این، تنها کاربرد و مزیت کارت تخفیف نیست. شما با تهیه یک کارت تخفیف امیدان سلامت می‌توانید به مدت یکسال، دغدغه هزینه‌های دندانپزشکی را از دوش خود و خانواده‌تان بردارید. حتی اگر اقدام دندانپزشکی شما جراحی لثه، ارتودنسی و ایمپلنت باشد! از مزایای کارت تخفیف امیدان سلامت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
  1. ارائه تخفیف بدون محدودیت برای نوع خدمات

این یک مزیت بسیار مهم در کارت تخفیف امیدان سلامت است‌ که‌ تبعیضی در نوع خدمات دندانپزشکی قائل نمی‌شود و برای تمامی اقدامات زیباسازی و درمان دندان‌ها، ۲۰ درصد تخفیف را در نظر می‌گیرد. از جراحی‌های پرهزینه و سنگین لثه تا اقداماتی چون لمینت، کامپوزیت، ارتودنسی، عصب کشی و جرمگیری دندان، مشمول تخفیف امیدان سلامت می‌شوند.
  1. تخفیف بدون سقف هزینه‌

برای امیدان سلامت مهم نیست که اقدام درمانی و زیبایی‌تان چقدر هزینه دارد؛ او تعهد می‌کند از هر هزینه دندانپزشکی، ۲۰ درصد را پرداخت کند و پای قرار خود می‌ماند!
  1. امکان استفاده خانوادگی از یک کارت

شاید وقتی بحث خرید کارت تخفیف پیش می‌آید با خود تصور کنید که مگر یک فرد چه اقدامات دندانپزشکی را در طول یکسال انجام می‌دهد که خرید چنین کارتی به‌صرفه باشد! اما در این مورد باید بدانید که امکان استفاده خانوادگی و جمعی از کارت تخفیف وجود دارد. این بدان معنی است که شما می‌توانید به هر شخصی که می‌خواهید، کارت خود را قرض بدهید، تا ایشان هم به‌طور نامحدود، از ۲۰ درصد تخفیف انجام خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شود.
  1. ویزیت رایگان دندانپزشک

۲۰٪ تخفیف مخصوص اقدامات بزرگ و هزینه‌بر درمان و زیبایی است. کارت تخفیف امیدان سلامت، امکان ویزیت رایگان دندانپزشک را فراهم کرده است. پس با این کارت می‌توانید به بهترین نحو ممکن‌ از دندان‌های خود محافظت کنید و در فواصل منظم، سلامت آنها را مورد بررسی قرار دهید.
  1. صرفه اقتصادی بالا

درحالی‌که یک اقدام ساده دندانپزشکی چند میلیون تومان هزینه می‌طلبد، برای خرید کارت تخفیف، تنها لازم است ۴۳۴۰۰۰ تومان خرج کنید!
  1. مزایای اقتصادی تمدید کارت

برای تمدید کارت، لازم نیست هزینه اولیه را بپردازید. بلکه مشمول تخفیف‌های ۱۵، ۲۵ و ۵۰ درصدی می‌شوید!
  1. امکان مراجعه به نزدیکترین و معتبرترین مراکز

اگرچه برای استفاده از کارت تخفیف دندان پزشکی امیدان سلامت باید به مراکز طرف قرارداد مجموعه مراجعه نمایید؛ اما این مراکز آنقدر متعدد و جامع هستند که بتوانید نزدیکترین و معتبرترین مرکز را انتخاب نمایید.

سخن پایانی

همچنین اگر در اصفهان ساکن هستید می توانید از کارت تخفیف دندان پزشکی در اصفهان امیدان سلامت و ده ها مراکز طرف قرار داد آن استفاد کنید.  اگر برای زیبایی و سلامت دندان‌هایتان اهمیت زیادی قائل هستید و می‌خواهید زیباترین لبخندها را داشته باشید، به‌هیچ‌وجه کارت تخفیف امیدان سلامت را از دست ندهید. این کارت حاصل تفکر، تلاش و دغدغه‌مندی تیم امیدان سلامت است‌ که‌ تاکنون باعث رفع دردهای زیادی از هموطنان شده و تمام خدمات دندانپزشکی را با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌کند.          
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ