اطلاعاتی درباره کپسول پیگمنتا درمکس

سمانه حسنی
درحال‌حاضر محصولی دارویی به نام کپسول پیگمنتا درمکس به­منظور روشن­کردن پوست و رفع لک­های تیره و جای جوش مورد استفاده قرار می­گیرد که تاثیرات خوبی بر روی بسیاری از افراد دارد. ترکیبات به­کار رفته در این مکمل دارویی شامل ویتامین­ها و مواد گیاهی است که معمولا عوارض خاصی را به­همراه ندارد و شما می­توانید به­راحتی […]

درحال‌حاضر محصولی دارویی به نام کپسول پیگمنتا درمکس به­منظور روشن­کردن پوست و رفع لک­های تیره و جای جوش مورد استفاده قرار می­گیرد که تاثیرات خوبی بر روی بسیاری از افراد دارد. ترکیبات به­کار رفته در این مکمل دارویی شامل ویتامین­ها و مواد گیاهی است که معمولا عوارض خاصی را به­همراه ندارد و شما می­توانید به­راحتی از آن استفاده کنید. درصورتی­که به لطافت و شادابی پوست خود اهمیت می­دهید و به­دنبال محصولی هستید که در این امر به شما کمک کند، تا انتهای مطلب با ما همراه شوید تا اطلاعات کاملی درباره این مکمل به شما ارائه دهیم.

کپسول پیگمنتا درمکس؛ مکمل روشن­کننده پوست

اگر در ذهن شما هم این سوال ایجاد شده است که قرص پیگمنتا چیست؟ بهتر است بدانید که این مکمل دارویی دارای فرمولاسیونی از ترکیب آمینواسیدهای مختلف است که در حال حاضر برند درمکس آن را به بازار عرضه می­کند. ترکیبات مختلفی که در کپسول روشن کننده پوست پیگمنتا درمکس به­کار رفته است شامل ویتامین ای، آلفا لیپوئیک­اسید، ال-گلوتاتیون، روغن هسته انگور و ویتامین سی بوده که هر کدام از آنها خواص بسیار خوبی دارند که به شرح زیر است:
  • عصاره هسته انگور: این ترکیب گیاهی حاوی آنتی­اکسیدان­هایی است که در از بین­بردن لکه و جای جوش و همچنین جوان­سازی پوست تاثیرگذار است.
  • ویتامین ای: محافظت از سلول­های پوست در برابر آسیب و حفظ شادابی، سلامت و رطوبت پوست از تاثیراتی است که این ماده دارد.
  • ال-گلوتاتیون: بخش زیادی از ترکیبات این قرص را ال-گلوتاتیون تشکیل می­دهد و از 3 آمینواسید گلوتامیک­اسید، سیستئین و گلیسین ساخته می­شود که در رفع لکه­های پوستی و ایجاد درخشندگی آن موثر است.
  • ویتامین سی: ویتامین c که یکی دیگر از ترکیبات مفید کپسول پیگمنتا درمکس به­شمار می­رود باعث فعال­سازی سنتز کلاژن، از بین­بردن رادیکال­های آزاد و کاهش فرسودگی سلول­های پوست می­شود و از طرفی در حفظ حالت ارتجاعی پوست نیز موثر است.
  • آلفا لیپوئیک­اسید: نوعی آنتی­اکسیدان فعال و قوی که بر سلامت پوست تاثیرات مثبتی دارد و می­تواند آثار مخرب ناشی از اشعه­های مضر خورشید، آلودگی هوا و دود سیگار را که در ایجاد تیرگی پوست موثر هستند، برطرف کند و همچنین با افزایش طول عمر سلول­ها، روند پیری را به تاخیر می­اندازد.
این را هم در نظر داشته باشید که با خرید قرص پیگمنتا درمکس از داروخانه ویتامین ث علاوه­بر تاثیری که بر پوست شما دارد، با توجه به ترکیبات مفید این قرص، می­توانید به­عنوان یک مکمل غذایی مناسب نیز آن را مورد استفاده قرار دهید.

فواید و کاربردهای کپسول پیگمنتا درمکس

به­طور کلی می­توان تاثیرات و خواص زیر را برای این مکمل دارویی در نظر گرفت:
  • روشن کننده و جوان کننده پوست
  • جلوگیری از ایجاد حالت افتادگی و شل­شدن پوست
  • محصولی موثر در برطرف­کردن زخم و جای جوش بر روی پوست
  • ایجاد حالت الاستیسیته در پوست
  • ضد چروک و جوانساز
  • موجب تقویت و افزایش استحکام پوست می­شود
  • از طریق افزایش گردش خون در بالابردن میزان رطوبت و شادابی پوست نقش دارد
  • برای بهبود علائم آفتاب­سوختگی و رفع قرمزی پوست موثر است
  • در بازسازی سلول­های آسیب­دیده از طریق خنثی­کردن رادیکال­های آزاد نقش دارد
با درنظرگرفتن تمام این موارد بیشتر افراد برای جلوگیری از پیری زودرس پوست صورت و به­منظور حفظ لطافت بیشتر پوست خود ترجیح می­دهند که استفاده از این مکمل را در برنامه خود قرار دهند. ازآنجایی­که این محصول دارویی فواید و تاثیرات بسیار خوبی بر روی پوست شما دارد برای خرید نمونه اصل و باکیفیت آن، می­توانید سری به وب­سایت داروخانه ویتامین ث بزنید.

کپسول پیگمنتا درمکس چه عوارضی دارد؟

تاکنون عوارض خیلی جدی و خاصی برای این دارو بیان نشده اما با این حال درصورتی­که هنگام مصرف قرص پیگمنتا با علائم مربوط به آلرژی مواجه شدید بهتر است مصرف آن را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که در ترکیبات این مکمل دارویی از هیچ­گونه نگهدارنده، گلوتن، سویا، تخم­مرغ، شیر و گندم که ممکن است عوارضی به­همراه داشته باشند، استفاده نشده است، از همین رو مصرف آن برای عموم افراد منعی ندارد. عوارضی که به­ندرت در برخی از افراد قابل مشاهده خواهد بود شامل واکنش­های آلرژیک همچون خارش، قرمزی پوست و کهیر است، در خصوص عوارض گوارشی نیز امکان دارد اسهال، تهوع، نفخ، زخم گوارشی و کرامپ شکمی بروز کند. برای آن دسته از افرادی که داروهای رقیق­کننده خون مصرف می­کنند ممکن است با مصرف هم­زمان این دارو خطر خون­ریزی برای آنها افزایش پیدا کند. در ضمن دیگر عارضه­ای که امکان دارد هنگام مصرف این دارو بروز کند، ایجاد سنگ کلیه در افرادی است که معمولا مستعد بروز چنین وضعیتی هستند.

آیا کپسول پیگمنتا درمکس چاق­کننده است؟

برخی بر این باور هستند که قرص پیگمنتا باعث چاقی و افزایش وزن می­شود که در این خصوص باید بدانید، ترکیبات موجود در این دارو تاثیری در چاقی نخواهد داشت و چنین باوری اشتباه است. درواقع ترکیبات به­کار رفته در این مکمل دارویی به روشن­کردن پوست، سم­زدایی بدن، تامین آنتی­اکسیدان­های مفید و جوان­سازی پوست کمک می­کند و موجب افزایش وزن نخواهد شد.  

تداخلات دارویی با قرص پیگمنتا درمکس کدام است؟

زمانی که قصد دارید از قرص پیگمنتا برای رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنید بهتر است اطلاعات کاملی در خصوص تمامی داروهای مصرفی خود در اختیار پزشک قرار دهید تا آنها را از لحاظ تداخلات دارویی مورد بررسی قرار دهد، برخی از موارد تداخل این مکمل شامل موارد زیر است:
  • داروهایی که به­عنوان رقیق­کننده خون مورد استفاده قرار می­گیرد مانند آسپرین و وارفارین
  • داروهای مورد استفاده برای شیمی درمانی
  • محصولات دارویی که برای کاهش چربی خون مصرف می­شود
  • داروهای کنترل قند خون
در ضمن شما می­توانید برای بررسی موارد منع مصرف و احتیاط­های لازم در هنگام استفاده از قرص پیگمنا درمکس از وبلاگ داروخانه ویتامین ث کمک بگیرید.

جمع­بندی

کپسول پیگمنتا درمکس نوعی مکمل دارویی است که برای افزایش سلامت، شادابی، رفع لکه و جای جوش پوستی مورد استفاده قرار می­گیرد که حاوی ترکیبات مفیدی برای این منظور است. از ترکیبات به­کار رفته در فرمولاسیون این مکمل دارویی می­توان به مواردی همچون ویتامین سی، ویتامین ای، ال-گلوتاتیون، آلفا لیپوئیک­اسید و عصاره هسته انگور اشاره کرد که هر کدام تاثیرات مثبتی بر روی پوست دارند. این مکمل، عوارض خاصی ندارد اما به­ندرت ممکن است با واکنش­های آلرژیک و عوارض گوارشی همراه باشد و در مواردی نیز تداخلات دارویی خاصی برای آن قابل مشاهده خواهد بود. شما می­توانید برای خرید نمونه اصل و باکیفیت این دارو از داروخانه آنلاین ویتامین ث (vitamincpharmacy.com)کمک بگیرید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ