بهترین جراح پلاستیک تهران

نادر سیاسی
  بهترین جراح پلاستیک تهران امروزه جراحی پلاستیک به عنوان یکی از حوزه‌های پزشکی با هدف بهبود ظاهر و زیبایی بدن، اصلاح نواقص آن اهمیت زیادی پیدا کرده است. با وجود اینکه تعداد بسیار زیادی جراح پلاستیک در تهران خدمات ارائه می‌دهند؛ اما هنوز هم پیدا کردن بهترین جراح پلاستیک تهران، یک چالش است. از طرفی حساسیت عمل‌های جراحی پلاستیک و […]

 

بهترین جراح پلاستیک تهران

امروزه جراحی پلاستیک به عنوان یکی از حوزه‌های پزشکی با هدف بهبود ظاهر و زیبایی بدن، اصلاح نواقص آن اهمیت زیادی پیدا کرده است. با وجود اینکه تعداد بسیار زیادی جراح پلاستیک در تهران خدمات ارائه می‌دهند؛ اما هنوز هم پیدا کردن بهترین جراح پلاستیک تهران، یک چالش است. از طرفی حساسیت عمل‌های جراحی پلاستیک و روش‌های مختلف موجود، از طرف دیگر هزینه جراحی پلاستیک، انتخاب را برای افراد دشوار کرده است.

به طور کلی بهترین نتیجه جراحی پلاستیک برای افراد، اهمیت بیشتری دارد؛ بنابراین اکثر آن‌ها به دنبال پیدا کردن بهترین جراح پلاستیک هستند. در ادامه خواهیم گفت که چگونه بهترین جراح پلاستیک تهران را پیدا کنید. تجربه و سابقه کاری، مهم‌ترین معیار انتخاب جراح پلاستیک است. دکتر علی اکبر مروتی یکی از جراحان باسابقه در تهران است که خدمات تخصصی متنوعی از قبیل انواع جراحی‌های پلاستیک با بهره‌گیری از بهترین روش‌ها و تجهیزات را در کلینیک خود ارائه می‌دهد.

images_1688298699_64a164cb3d6d6.jpg

چگونه بهترین جراح پلاستیک تهران را پیدا کنیم؟

در دنیای کنونی نه فقط پیدا کردن بهترین جراح پلاستیک، بلکه هر شغل و حرفه‌ دیگری به آسانی انجام می‌شود. البته در خصوص انتخاب جراح پلاستیک، حساسیت‌های بیشتری صورت می‌گیرد. چند روش برای پیدا کردن بهترین جراح پلاستیک تهران وجود دارد.

ارزیابی تجربه پزشکی؛ همه به دنبال جراح پلاستیک با تجربه هستند

واضح است هر اندازه که تجربه کاری جراح پلاستیک بیشتر باشد، به همان اندازه درصد اطمینان بیشتری به موفقیت جراحی‌های او به وجود می‌آید. با وجود همه گیر بودن این موضوع، اما به هیچ وجه مطلق نیست. ممکن است یک پزشک جراح پلاستیک در تهران بشناسید که با وجود تازه‌کار بودن، جراحی‌های متعدد با نتایج موفقیت‌آمیز داشته باشد. در این صورت باید فاکتورهای دیگری را برای انتخاب بهترین جراح مورد استفاده قرار دهید. می‌توانید از نظرسنجی و تجربه بیماران نیز استفاده کنید.

نظرسنجی؛ بهره‌گیری از نظر بیمارانی که جراحی پلاستیک انجام داده‌اند

راهکاری عالی برای انتخاب بهتر و اطمینان‌بخش‌تر جراح پلاستیک، بررسی نظر مراجعه‌کنندگان است. اگر پزشک متخصص یا فوق تخصص مدنظرتان در یک پلتفرم اجتماعی حضور دارد، به راحتی می‌توانید با سایر مراجعین و بیماران او آشنا شوید. این پلتفرم ممکن است سایت یا یکی از شبکه‌های اجتماعی باشد. در هر صورت شما می‌توانید به راحتی با سایر مراجعین و بیماران قبلی آشنا شوید و در مورد شرایط قبل و بعد از عمل از آن‌ها سوال بپرسید. حتی می‌توانید در مورد برخورد جراح و نحوه ارتباط او با مراجعه‌کننده نیز اطلاعات کسب کنید؛ اما از آنجایی که شرایط افراد از یکدیگر متفاوت است؛ بنابراین باید از طریق مشاوره، اطلاعات بهتر و دقیق‌تری را در مورد بدن خودتان، روش جراحی و حتی پیدا کردن بهترین جراح کسب کنید.

images_1688298699_64a164cb454dd.jpg

دریافت اطلاعات از مشاوره جراحی پلاستیک

اگر چند پزشک جراح پلاستیک در تهران به شما معرفی کرده‌اند و نمی‌دانید که کدام یک را انتخاب کنید. کافیست به مطب آن‌ها بروید و در جریان مشاوره قرار بگیرید. مشاوره شامل معاینات بالینی، شنیدن توصیه‌های جراح، بررسی تصاویر قبل و بعد از عمل، مشاهده و لمس رفتار پزشک جراح و سایر کارکنان، توافق در مورد هزینه جراحی پلاستیک و مشاهده وضعیت ظاهری مطب به لحاظ کیفیت بهداشتی و ... است.

در مراجعه به مطب یا کلینیک جراحی پلاستیک، باید چند مورد زیر را مد نظر قرار دهید:

  • آیا در جلسه مشاوره مستقیماً با جراح دیدار خواهم داشت؟

  • آیا امکان مشاهده تصاویر قبل و بعد از عمل بیماران دیگر را دارم؟

  • آیا فرصتی برای صحبت با سایر بیماران جراح مورد نظر دارم؟

  • امکانات مطب یا کلینیک تا حد پیشرفته است. آیا سیستمی برای دیدن نتایج احتمالی عمل وجود دارد؟ برای مثال استفاده از تصاویر کامپیوتری عمل لیپوساکشن و سایر جراحی‌ها

  • آیا در مورد هزینه‌ها به صورت شفاف با من صحبت می‌شود؟

  • به طور شفاف عوارض جراحی را برای من توضیح می‌دهند؟

  • آیا مشاوره جراحی پلاستیک رایگان است یا خیر؟

  • ساعات کاری کلینیک چقدر است؟

  • آیا امکان نوبت‌دهی آنلاین وجود دارد یا خیر؟

  • جراح مورد نظر تا چه میزان روش‌های جراحی خود را برای من توضیح می‌دهد و دلیل استفاده از روش خاصی را به شخص من توضیح می‌دهد یا خیر؟

بررسی روش‌های جراحی پلاستیک در تهران

بهتر است بدانید که عمل جراحی پلاستیک، مجموعه‌ای از جراحی‌های بینی، ماموپلاستی، پروتز سینه، لیپوساکشن، پیکرتراشی و .. را در بر می‌گیرد. اکثر جراحان پلاستیک در تهران از جمله دکتر مروتی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، تعداد زیادی از این جراحی‌ها که شامل موارد زیر است را در کلینیک خود انجام می‌دهند.

  • لیپوماتیک و پیکرتراشی

  • تزریق چربی

  • بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک)

  • ماموپلاستی کاهشی

  • عمل ابدومینوپلاستی (جراحی زیبای شکم)

images_1688298699_64a164cb478aa.jpg

ناگفته نماند که افراد ممکن است برای اصلاح یا درمان برخی مشکلات تنفسی، عارضه‌های پوستی ناشی از سوختگی، تصادف و ... به جراح پلاستیک در تهران یا هر شهر دیگری مراجعه کنند. هرکدام از این عمل‌های جراحی با استفاده از تکنیک‌های خاص خود انجام می‌شود.

ممکن است چندین روش برای یک عمل جراحی وجود داشته باشد. برای مثال روش‌های متعددی برای ماموپلاستی یا همان عمل کوچک کردن سینه وجود دارد. مسلماً انتخاب روش براساس ارزیابی شرایط بیمار و ترجیحات او انجام می‌شود. در صورتی که دو روش برای شرایط بدنی شما مناسب است، بهتر است پزشک جراح هزینه ماموپلاستی با هر کدام از روش‌ها را برای بیمار توضیح دهد تا روش مناسب را براساس معیار بودجه نیز بسنجد.

مزایا و معایب روش‌های مختلف جراحی پلاستیک

هرکدام از عمل‌های جراحی پلاستیک دارای مزایا و معایبی هستند. مهم‌ترین مزیت آن‌ها، به دست آوردن زیبایی و افزایش اعتماد به نفس است. توجه داشته باشید که حتی اگر به بهترین جراح پلاستیک در تهران نیز مراجعه کرده‌اید، نباید بی‌خیال معایب جراحی پلاستیک شوید. در واقع باید با کمک پزشک خود، تمامی جوانب را بررسی کنید و در نهایت با در نظر گرفتن شرایط بدنی خود، نسبت به عمل جراحی اقدام کنید.

جهت دریافت مشاوره می توانید در واتس اپ و دایرکت اینستاگرام، با ما در ارتباط باشید

شماره تماس و واتس اپ : 09120354524

آدرس پیج اینستاگرام ما : @iran.lipomatic

کلام پایانی

در این مطلب با ارائه راهکارهای انتخاب بهترین جراح پلاستیک در تهران همراه شما بودیم. این راهکارها نه فقط برای انتخاب جراح پلاستیک در شهر تهران، بلکه هر شهر دیگری کارایی دارد. به طور کلی هم در انتخاب پزشک جراحی پلاستیک و هم در انتخاب روش‌های جراحی باید دقت زیادی داشته باشید و روش‌های کم عوارض و سازگار با بدن خود را انتخاب کنید.

  برچسب ها : دکتر مروتی,دکتر علی اکبر مروتی,ایران لیپوماتیک,بهترین جراح پلاستیک تهران
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ