(platin slimming)قرص لاغری پلاتین

(platin slimming)قرص لاغری پلاتین امروزه محصولات لاغری فراوانی در بازار وجود دارد که می توان گفت از بین همه قرص های لاغری قرص لاغری پلاتین اصل از کیفیت بالایی برخوردار است و بهترین کاهش اشتها و وزن رو دارد. (platin slimming)معرفی قرص لاغری پلاتین قرص لاغری پلاتین اصل به صورت کپسول در بسته بندی 30 […]

(platin slimming)قرص لاغری پلاتین

امروزه محصولات لاغری فراوانی در بازار وجود دارد که می توان گفت از بین همه قرص های لاغری قرص لاغری پلاتین اصل از کیفیت بالایی برخوردار است و بهترین کاهش اشتها و وزن رو دارد.

(platin slimming)معرفی قرص لاغری پلاتین

قرص لاغری پلاتین اصل به صورت کپسول در بسته بندی 30 عددی می باشد که در حال حاضر می توان گفت که یکی از بهترین قرص های لاغری در دنیا می باشد.کپسول لاغری پلاتین تولید کشور اسپانیا می باشد و همان طور که می دانید این کشور در حال حاضرپرچم دار تولیدات محصولات لاغری در دنیا است که قرص لاغری پلاتین اصل یکی از قویترین محصولات لاغری تولید شده درزمینه لاغری در این کشور می باشد.

ویژگی های قرص لاغری پلاتین یا همان کپسول لاغری پلاتین

(PLATIN SLIMMING)

1-بسته بندی قرص لاغری پلاتین اصل به صورت یک جعبع مکعب مستطیل می باشد که قرص ها یا کپسول های لاغری پلایتن درون آن می باشد.

2-قرص های لاغری پلاتین به صورت 30 عدد کپسول طلایی رنگ داخل یک وکیوم پلاستیکی داخل جعبه هستند که از این جهت هم منحصر به فرد می باشند.

3-کارت اصالت و گارانتی قرص لاغری پلاتین هم داخل جعبه می باشد.

4-دو طرف جعبه پلمپ می باشد.

"توجه"

امکان تغییرات در ظاهر و رنگ کپسول ها در هر دوره تولیدی وجود دارد که در صورت تغییر  این موضوع را در مجموعه آکادمی لاغری به اطلاع شما عزیزان می رسانیم

نحوه عملکرد قرص لاغری پلاتین (PLATIN SLIMMING)

قرص لاغری پلاتین دارای سه ویژگی اصلی یعنی کاهش اشتهای قوی و افزایش دهنده ی متابولیسم بدن و چربی سوزی می باشد.مهم ترین ویژگی قرص لاغری پلاتین خاصیت ضد اشتهایی قوی این محصول می باشد که در واقع همین موضوع باعث شده که قرص پلاتین یکی از پرطرفدار ترین محصولات لاغری موجود در بازار شود.

وقتی قرص لاغری پلاتین  مصرف می شود روی گیرنده های معده اثر گذاشته و باعث می شود شما میل به غذای کمتری داشته باشین از طرفی باعث افزایش متابولیسم یا همان سوخت وساز بدن می شود  که ترکیب کاهش  ورودی کالری و افزایش سوخت و ساز بدن در نهایت باعث کاهش وزن می شود.

نحوه مصرف قرص لاغری پلاتین PLATIN ORGINAL

قرص لاغری پلاتین به صورت کپسولی می باشد  که روزی یک عدد استفاده می شود. دوره مصرف آن یک ماه می باشد(برای هر بسته پلایتن).بهترین زمان استفاده قرص پلاتین نیم ساعت قبل از صبحانه و یا نیم ساعت قبل از ناهار می باشد

موارد منع مصرف قرص لاغری پلاتین PLATIN

-بیماران قلبی و عروقی

-ناراحتی معده

- دیابت

- کسانی که انسولین تزریق می کنند

-بیماری عصبی

-خانم های شیرده و یا باردار

-افراد زیر 18 سال و بالای 70 سال

- کسانی که بیماری های خاص دارند

-بیماری آسم و صرع

-ناراحتی های گوارشی

نحوه چک کردن اصالت قرص لاغری پلاتین اصل

در ابتدا تاریخ قرص پلاتین را چک کنین که در قسمت پشتی بسته قرار دارد هم تاریخ تولید و هم تاریخ انقضا به صورت روز ماه و سال درج شده است. سپس ببینید که دو طرف بسته قرص لاغری پلاتین وکیوم باشد.  پس از باز کردن بسته  داخل بسته یک کارت می باشد که کد تایید هم دارد با وارد کردن ان در سایت اصلی محصول می توان اصالت را متوجه شد.

ترکیبات قرص لاغری پلاتین

اکثرا ترکیبات گیاهی ضد اشتها هستند که وارداتی هم می باشند و نمونه داخلی ندارند.

تفاوت اصلی و تقلبی قرص لاغری پلاتین

پس از چک کردن اصالت باید این موضوع رو مد نظر قرار داد که متاسفانه نمونه تقلبی قرص پلاتین رو کپی اصلی آن تولید کردن که مصرف کننده نمی تواند تشخیص دهد اما شما می توانید با خرید قرص لاغری پلاتین از شرکت "اسلیمینگ  آکادمی" با خیال راحت از اصالت  محصول پلاتین مطمِین شوید.

عوارض احتمالی قرص لاغری پلاتین اورجینال

همان طور که تمامی محصولات لاغری عوارض احتمالی دارند مصرف قرص لاغری پلاتین نیز می تواند در 5 درصد افرادی که در حال استفاده هستند عوارض جانبی و کوتاه مدت به دنبال داشته باشذ. عوارضی مانند

-کم خوابی

-پر خوابی

-استرس

-افزایش ضربان قلب

-خشکی دهان

-تشنگی شدید

-بی حوصلگی

و...... که تمامی این عوارض کوتاه مدت بوده و هرکدام راه حلی برای برطرف کردن دارد البته این  عوارض به صورت کلی گفته شده و به ندرت یک فرد بیش از یک عوارض را نشان می دهد (فقظ 5 درصد مصرف کننده ها  بعضی از این عوارض را دارند)

نکته: عوارض قرص های لاغری تقلبی با محصولات اصلی و اورجینال متفاوت بوده  که در آینده نزدیک در سایت اسلیمینگ آکادمی به آنها اشاره می کنیم.

سوالات شما مشتری های عزیز در رابطه با قرص لاغری پلاتین :

-قرص لاغری پلاتین چقدر کاهش وزن  داره؟

باید گفت که این یک مقدار از قبل تعیین شده نیست ولی با توجه به میزان اضافه وزن فرد بین 6 تا 8 کیلو در دوره

-قرص لاغری پلاتین را تا چند دوره پشت سر هم می توان  استفاده کرد؟

نرمال این موضوع باید گفت که تا سه دوره   پشت سر هم  می توان قرص لاغری پلاتین را استفاده کرد

-قرص لاغری پلاتین نیاز به ورزش  دارد؟

خیر بدون  ورزش می باشد

-در زمان مصرف قرص لاغری پلاتین باید رژیم خاصی رو رعایت کنیم؟

باید گفت که چون مصرف قرص لاغری پلاتین خود  به خود اشتها را کم می کند در واقع خودش باعث کنترل ورودی کالری شده و نیازی به رژیم های سفت و سخت نیست

-آیا محصول لاغری پلاتین شما اصل هستش؟

بله تمامی محصولات شرکت "اسلیمینگ آکادمی" با ضمانت اضلی بودن ارسال میشه و قرص لاغری پلاتین هم اورجینال می باشد

شماره تماس برای مشاوره و خرید 09127204940

شرکت "اسلیمینگ آکاذمی" با بیش از 12 سال تجربه در زمینه  مشاوره و معرفی  محصولات چاقی و لاغری تمامی محصولات خود را با ضمانت اورجینال بودن ارايه می دهد.

"هدف اصلی ما مشاوره دقیق و هدفمند مشتریان عزیز برای رسیدن به آنچه می خواهند"

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ