برای لاغر شدن، خوردن این غذاها ضروری است

maryam01
آشپزی به نام روکو دیسپیریتو در چاپ ششم کتابش غذاهایی را معرفی کرده و اطمینان می‌دهد که این غذاها می‌توانند باعث کاهش وزن شوند.

آشپزی به نام روکو دیسپیریتو در چاپ ششم کتابش غذاهایی را معرفی کرده و اطمینان می‌دهد که این غذاها می‌توانند باعث کاهش وزن شوند. در این‌جا او به پنج غذایی که هر فردی باید در آشپزخانه‌اش آن را بپزد اشاره می‌کند:
شیرین‌کننده‌های طبیعی: میوه‌ی مانک
معدودی از شیرین‌کننده‌ها فاقد کالری هستند. استویا نیز یک گزینه‌ی طبیعی ست٬ اما میوه‌ی مانک در چین دارای پیشینه‌ی دارویی است. یک دلیل برای مصرف یک شیرین‌کننده‌ی طبیعی٬ در کنار این‌که قند را با کالری‌هایش جایگزین می‌کند٬ این است که شیرین‌کننده‌های دست‌ساز می‌تواند تولید انسولین شما را متوقف کرده و روند کاهش وزن را کُند کند.
گزینه‌های لبنی: شیربادام
آقای دیسپیریتو می‌گوید: از خوردن لبنیات خودداری می‌کنم٬ چون لاکتوز و کاسئین دارد. ترکیباتی در آنها وجود دارد که در برخی افراد در قالب مواد چاق‌کننده عمل می‌کند. شیربادام (ترکیبی از آجیل و آب) را جایگزین شیر عادی کنید و ببینید که چگونه مصرف کلسیم‌تان بالا می‌رود.
غذاهای فاقد گلوتن: سینه‌ی مرغ
بسیاری از مردم برای رفع التهاب٬ گلوتن را از رژیم غذایشان حذف می‌کنند. گوشت کم‌چرب مثل سینه‌ی مرغ (یا بوقلمون) یکی از غذاهای مؤثر برای سوزاندن چربی است چرا که متابولیسم شما را زیاد می‌کند.
غذاهای میکروبیوتیک: سیر و پیاز
آقای دیسپیریتو معتقد است هم سیر و هم پیاز غذاهای ساده‌ای هستند و سرشار از اینولین- اینولین یک فیبر زیستی است که باکتری‌های مفید را در شکم‌تان تحریک می‌کند.
(منبع: Healthcare)

مطلب مرتبط:
تعجب نکنید، این ۷ غذای چرب شکم‌تان را آب می‌کنند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ