رابطه جی جی حدید و زین مالک دوباره شروع شد / عکسی که همه چیز را لو داد! + عکس

معصومه صادقیان
جی جی حدید و زین مالک دوباره آشتی کردند. جی جی حدید در اینستاگرام پست جدید زین مالک را لایک کرد. همین کافی بود تا شایعه برگشت آنها به یکدیگر داغ شود. این مدلینگ معروف از سال ۲۰۱۵ در ۲۰ سالگی با زین مالک خواننده انگلیسی نامزد کرد و در موزیک ویدیوهای او هم حضور […]

جی جی حدید و زین مالک دوباره آشتی کردند.

جی جی حدید در اینستاگرام پست جدید زین مالک را لایک کرد. همین کافی بود تا شایعه برگشت آنها به یکدیگر داغ شود. این مدلینگ معروف از سال ۲۰۱۵ در ۲۰ سالگی با زین مالک خواننده انگلیسی نامزد کرد و در موزیک ویدیوهای او هم حضور داشت اما نوامبر ۲۰۱۸ پس از سه سال از هم جدا شدند.
رابطه جی جی حدید و زین مالک دوباره شروع شد

 

قد و وزن جی جی حدید
جی جی حدید متولد ۲۳ آوریل ۱۹۹۵ در آمریکا، مدل است. با ۱۷۹ سانتی متر قد و ۵۸ کیلوگرم وزن تا پایان دبیرستان بیشتر درس نخوانده اما حالا از مدل های مشهور دنیای تبلیغات است.
دلیل جدایی جی جی حدید و زین مالک

رسانه ها خبر دادند ملک، مادر حدید را کتک زده و یولاندا حدید احتمالاً این موضوع را به پلیس گزارش داده است.ملک در واکنش به این خبر، بیانیه ای در توییتر خود منتشر، و در آن این موضوع را امری شخصی عنوان کرد.
او در این بیانیه گفت: «من منکر ادعاهای مطرح شده درباره ی مشاجره ای که با یکی از اعضای خانواده ی شریک عاطفی ام داشتم نمی شوم، کسی که در حالی وارد خانه ی من شد که چندین هفته بود که شریک عاطفی ام آنجا نبود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ