عکس‌های جدید و دیده نشده “سلنا گومز” و خواهرش

معصومه صادقیان
سلنا گومز خانم خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی عکس‌هایی جدید و دیده نشده از خود و خواهر 10 ساله‌اش را به اشتراک گذاشته است! سلنا گومز ستاره مشهور 31 ساله عکس‌هایی شیرین از خود و خواهرش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است،سلنا گومز خواننده و بازیگر مشهور عکس‌هایی از زندگی خود و خواهر کوچکترش […]

سلنا گومز خانم خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی عکس‌هایی جدید و دیده نشده از خود و خواهر 10 ساله‌اش را به اشتراک گذاشته است!

سلنا گومز ستاره مشهور 31 ساله عکس‌هایی شیرین از خود و خواهرش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است،سلنا گومز خواننده و بازیگر مشهور عکس‌هایی از زندگی خود و خواهر کوچکترش گریسی به اشتراک گذاشته است،این خواننده 31 ساله، تعدادی عکس در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است که او را در کنار خواهرش نشان می‌دهند.

در این تصویر برنده گرمی در حال آموزش پیانو به خواهر کوچکترش نشان می‌دهد. گومز لباس‌ راحتی آبی رنگی به تن داشت و موهای تازه رنگ شده خود را بالای سرش جمع کرده بود،گریسی نیز در لباسی شبیه خواهر بزرگترش با رنگی متفاوت به تن داشت،رابطه صمیمی ستاره 31 ساله با خواهر 10 ساله‌اش!
مادر سلنا گومز، مندی تیفی و ناپدری این ستاره برایان در 12 ژوئن سال 2013 تولد گریسی را جشن گرفتند. سلنا گومز در آن زمان با به اشتراک گذاشتن پیامی در توییتر خود خبر بارداری مادرش را منتشر کرد. «من خوشبخت‌ترین دختر دنیا هستم!»

گریسی همواره در عکس‌هایی که سلنا گومز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذرد دیده می‌شود. او همچنین به همراه خواهر بزرگترش بر روی فرش قرمز مراسم‌های مختلف حاضر می‌شود

در پست‌های اینستاگرامی قبلی سلنا گومز از خواهر کوچکش به عنوان «بهترین چیز در جهان» و «انسان مورد علاقه من» یاد کرده است،در ویدیوی اینستاگرامی که گومز ماه گذشته به اشتراک گذاشت، گریسی با پیراهنی مشکی با موهای بنفش تازه رنگ شده دیده می‌شود،سلنا در این ویدیو فاش کرد که خواهر کوچکترش به افتخار انتشار دوباره آلبوم تیلور سویفت به نام «حالا صحبت کن» موهای خود را رنگ کرده است.

سلنا گومز و تیلور سویفت که تقریبا در یک زمان به شهرت رسیدند از دوران نوجوانی دوستانی نزدیک و صمیمی هستند.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ