فرهاد مجیدی عاشق این زن شمالی شد / اعتراف آقای فوتبالیست!

معصومه صادقیان
فرهاد مجیدی در اینستاگرام عکسی در کنار مادرش منتشر کرد و نوشت: همه زندگی من. اصالت خانوادگی فرهاد مجیدی مازندرانی و قائم شهری است اما در تهران به دنیا آمده و دو خواهر و یک برادر بنام فرزاد مجیدی دارد که او نیز فوتبالیست شناخته شده ای بود. فرهاد مجیدی عاشق این زن شمالی است […]

فرهاد مجیدی در اینستاگرام عکسی در کنار مادرش منتشر کرد و نوشت: همه زندگی من. اصالت خانوادگی فرهاد مجیدی مازندرانی و قائم شهری است اما در تهران به دنیا آمده و دو خواهر و یک برادر بنام فرزاد مجیدی دارد که او نیز فوتبالیست شناخته شده ای بود.
فرهاد مجیدی عاشق این زن شمالی است
ازدواج اول و دوم فرهاد مجیدی
فرهاد مجیدی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ در تهران، فوتبالیست سابق است. فرهاد مجیدی در اولین تجربه زناشویی خود با خانم فرناز مومنی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام تیام و یک پسر بنام امیر بردیا است که این زندگی بعد از مدتی به طلاق ختم شد. شماره ۷ محبوب استقلالی های در سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۵ ساله بود بعد از پیوستن به تیم الغرافه قطر برای بار دوم ازدواج کرد.
علایق جالب فرهاد مجیدی
عاشق فیلم و سینما رفتن است. هنرمند محبوبش امین حیایی و بهرام رادان است. موسیقی لایت و آرامش بخش را می پسندد. مثل هر انسان دیگری از دروغ متنفر و اما فردی صبور است. از میان باشگاه های خارجی به اینتر و میلان علاقه مند است. خواننده محبوبش شادمهر است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ