خانم مدل ترک عمل زیبایی و رابطه با داماد اردوغان را گردن نگرفت!

معصومه صادقیان
«اوزگه اولوسوی»، بازیگر، مدل و مجری مشهور ترکیه است که تغیرات ظاهری او در سال‌های گذشته شدیدا مورد توجه مخاطبان و کاربران شبکه‌های مجازی قرار گرفته است. این هنرپیشه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره جراحی‌های متعدد زیبایی‌اش با عصبانیت و جدیت پاسخ داد که فقط دماغش را عمل کرده و جراحی زیبایی دیگری روی […]

«اوزگه اولوسوی»، بازیگر، مدل و مجری مشهور ترکیه است که تغیرات ظاهری او در سال‌های گذشته شدیدا مورد توجه مخاطبان و کاربران شبکه‌های مجازی قرار گرفته است.

این هنرپیشه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره جراحی‌های متعدد زیبایی‌اش با عصبانیت و جدیت پاسخ داد که فقط دماغش را عمل کرده و جراحی زیبایی دیگری روی صورتش انجام نشده است. هرچند که هیچکس حرف اوزگه اولوسوی را باور نکرد،مدل ۴۰ ساله در مصاحبه جدیدش گفته است:« هر چقدر درباره من صحبت کنند که چقدر عمل زیبایی انجام دادم ،اما همینطور که میبینید من از این حالت طبیعی چهره ام واقعا راضی هستم و برای رسیدن بهش به خوردن و نوشیدن و خوابم اهمیت زیادی میدم و آب زیاد مصرف میکنم.»

همچنین به تازگی خبرهایی درباره رابطه این مدل با داماد رئیس جمهور ترکیه «بِرات آلبایراک» منتشر شده که بسیار جنجالی شد.

اما «اولوسوی» تمامی این ادعاها را تکذیب کرد و گفت:« من پاک هستم و امیدوارم سر خودتان بیاید.»، اما کتک خوردن داماد در مجلس از برادر زنش «پسر رجب طیب اردوغان» درست فردای انتشار خبرها باعث قوی تر شدن ادعاها شد و از همین اتفاق به بعد تمامی مقام های داماد از او گرفته شد.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ