طلاق خانم خواننده او را ثروتمند کرد

معصومه صادقیان
حادیثه خواننده مشهور اهل ترکیه پس از جدایی از تاجر معروف مهمت دینچرلر، با تمرکز بر حرفه خود روز به روز به ثروتش اضافه می‌شود. ترانه‌های حادیثه و زندگی خصوصی او اغلب در تیتر مجلات قرار میگیرد، این خواننده که سال گذشته در یک مراسم خانوادگی در کاخ چیراغان با مهمت دینچرلر ازدواج کرد، در […]

حادیثه خواننده مشهور اهل ترکیه پس از جدایی از تاجر معروف مهمت دینچرلر، با تمرکز بر حرفه خود روز به روز به ثروتش اضافه می‌شود.

ترانه‌های حادیثه و زندگی خصوصی او اغلب در تیتر مجلات قرار میگیرد، این خواننده که سال گذشته در یک مراسم خانوادگی در کاخ چیراغان با مهمت دینچرلر ازدواج کرد، در یک جلسه از او جدا شد.
حادیثه پس از جدایی پرتلاطمش به حرفه خود بیشتر از قبل پرداخت.

این خواننده که شکست بزرگی خورد، در این دوران همچنان عکس های شجاعانه خود را در فضای مجازی منتشر می کرد، از سوی دیگر، او تقریباً به درآمدی دو برابر از قبل جدایی دست یافته است!
به طوری که از او به عنوان خواننده ای که بیشترین اجرا را در ایام عید سعید قربان داشت یاد شد، حادیثه که در شهرهای آنتالیا، قبرس، باتومی و برگاما کنسرت برگزار کرد، از این کنسرت ها در مجموع 10 میلیون لیر (حدود 20 میلیارد تومان) درآمد کسب کرد،سپس ادعا شد که او با یک برند جدید، یک همکاری شگفت انگیز خواهد داشت!

به گزارش اخبار Milliyet؛ این خواننده چهره تبلیغاتی یک برند لباس ساحلی و جوراب خواهد شد، گفته شده که برای قبول این تبلیغات 20 میلیون لیر به او پیشنهاد شده و حادیثه هم این پیشنهاد را پذیرفته است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ